AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg har møtt en mann, en nydelig mann. Men det er et problem. Jeg er på vei ut av et forhold, og det tar lenger tid enn jeg trodde. I mellomtiden vil jeg ikke miste han andre, så jeg tekster han, ringer av og til, holder kontakten. Han svarer villig og fort. Når vi er sammen er han tydelig interessert i meg tilbake. Så drar vi hvert til vårt, tekster og holder kontakten. Er det å holde noen på gress? Jeg vil sågjerne ha han når jeg kommer fri. Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Ja, du bencher han/holder han på gress. Personlig skjønner jeg ikke hvordan det kan ta tid å gå ut av et forhold, i alle fall når du har det så travelt med å starte et nytt. Anonymkode: f1724...ebe 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Ja det er å holde noen på gress. Du kaster bort tiden hans Anonymkode: 671db...4bc 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Shit, var det jeg tenkte. Det vil jeg jo ikke gjøre. La han være til jeg er ute da? Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, du bencher han/holder han på gress. Personlig skjønner jeg ikke hvordan det kan ta tid å gå ut av et forhold, i alle fall når du har det så travelt med å starte et nytt. Anonymkode: f1724...ebe Fordi han jeg er sammen med nå ikke skjønner en drit av det, og jeg prøver å forklare at jeg har mistet følelsene igjen og igjen og igjen. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Shit, var det jeg tenkte. Det vil jeg jo ikke gjøre. La han være til jeg er ute da? Ts Anonymkode: c3b2f...726 Ja du bør la han være til du er ute og 100% klar til å satse på han. Anonymkode: 671db...4bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja du bør la han være til du er ute og 100% klar til å satse på han. Anonymkode: 671db...4bc Jeg er nok singel i løpet av kort tid. Informere han om det? Ts Anonymkode: c3b2f...726 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er nok singel i løpet av kort tid. Informere han om det? Ts Anonymkode: c3b2f...726 Nei det syns jeg ikke. Det blir å gi han falske forhåpninger, sånn som du har gjort lenge nå. Du har tydeligvis store problemer med å gå fra forholdet du er i og det er ingen garanti for at du er singel i løpet av kort tid når du surrer så mye. Anonymkode: 671db...4bc 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi han jeg er sammen med nå ikke skjønner en drit av det, og jeg prøver å forklare at jeg har mistet følelsene igjen og igjen og igjen. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Du vet at det er ikke værre enn å stå på ditt og si det er slutt, pakke tingene dine og dra? Du kan ikke la han holde deg igjen bare fordi han ikke er enig. Lever du i et voldelig forhold hvor du blir truet når du slår opp og er redd for å sette grenser ta kontakt med krisesenter. I så tilfelle vil jeg si du er for traumatisert til å involvere deg med noen ny med det første og trenger å være singel en stund. Anonymkode: 671db...4bc 6 1
Andro Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 Det er jo helt opp til ham, den nye, om han liker å vente på deg. Så lenge du er ærlig og oppriktig både om at du vil ha ham og at du trenger litt tid til å avrunde, så tenker jeg at det er hans valg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi han jeg er sammen med nå ikke skjønner en drit av det, og jeg prøver å forklare at jeg har mistet følelsene igjen og igjen og igjen. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Han trenger ikke skjønne noe. Om du virkelig ville ut av forholdet så hadde du avsluttet forholdet. Du har lite respekt for han du er sammen med. Og du har lite respekt for han du holder på gress. Ta ansvar for eget liv og slutt å bruke andre mennesker slik du gjør nå! Anonymkode: c9097...526 4 4
Turtellure12 Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi han jeg er sammen med nå ikke skjønner en drit av det, og jeg prøver å forklare at jeg har mistet følelsene igjen og igjen og igjen. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Herregud TS. Du pakker sakene og DRAR. Da avslutter du forholdet. Forklaring og videre samtaler tar du etter hvert som det kommer 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det syns jeg ikke. Det blir å gi han falske forhåpninger, sånn som du har gjort lenge nå. Du har tydeligvis store problemer med å gå fra forholdet du er i og det er ingen garanti for at du er singel i løpet av kort tid når du surrer så mye. Anonymkode: 671db...4bc Du kom meg i forkjøpet. Ts; gress er en utrolig kjedelig diett. Jeg har prøvd det, i et par år. En stund virket det som hun hadde momentet, men så skjer det ting som bremser prosessen, og så mistet hun trua. Prøv heller å bruke tanken på han andre, som et incentiv til deg selv, om å få opp farta. Å ha en mann som forer deg med oppmerksomhet og følelsesmessig stimulans, er desverre noe som gjør at du egentlig ikke har det så verst der du er. Anonymkode: 16102...1ad
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kom meg i forkjøpet. Ts; gress er en utrolig kjedelig diett. Jeg har prøvd det, i et par år. En stund virket det som hun hadde momentet, men så skjer det ting som bremser prosessen, og så mistet hun trua. Prøv heller å bruke tanken på han andre, som et incentiv til deg selv, om å få opp farta. Å ha en mann som forer deg med oppmerksomhet og følelsesmessig stimulans, er desverre noe som gjør at du egentlig ikke har det så verst der du er. Anonymkode: 16102...1ad Hva mente du med det siste der? Jeg vil ut. Jeg vil ut, virkelig. Og nå de siste dagene har ting skyti fart, så jeg tror jeg er ute om noen dager bare. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #15 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mente du med det siste der? Jeg vil ut. Jeg vil ut, virkelig. Og nå de siste dagene har ting skyti fart, så jeg tror jeg er ute om noen dager bare. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Særlig😅 Tror det ikke før jeg får se det. Anonymkode: 665e3...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #16 Skrevet 26. mars 2023 Turtellure12 skrev (12 minutter siden): Herregud TS. Du pakker sakene og DRAR. Da avslutter du forholdet. Forklaring og videre samtaler tar du etter hvert som det kommer Hvor skal jeg dra når det er min leilighet? Og han jeg er sammen med nå sliter big time med å forstå alvoret, han blir jo bare. Han sier han ikke tror meg når jeg sier jeg ikke har de riktige følelsene for han lengre. Han sier at sånt går opp og ned i et forhold. Men i dag tok vi en skikkelig alvors prat og jeg tror han begynner å innse alvoret. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #17 Skrevet 26. mars 2023 Andro skrev (18 minutter siden): Det er jo helt opp til ham, den nye, om han liker å vente på deg. Så lenge du er ærlig og oppriktig både om at du vil ha ham og at du trenger litt tid til å avrunde, så tenker jeg at det er hans valg. Jeg tror han liker oppmerksomheten. Han svarer med en gang med lange, beskrivende meldinger. Vi skravler og skravler og det er han som holder samtalen igang med å stille nye spørsmål igjen og igjen. Han vet at jeg er på vei ut av et forhold. Ts Anonymkode: c3b2f...726 2
Turtellure12 Skrevet 26. mars 2023 #18 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor skal jeg dra når det er min leilighet? Og han jeg er sammen med nå sliter big time med å forstå alvoret, han blir jo bare. Han sier han ikke tror meg når jeg sier jeg ikke har de riktige følelsene for han lengre. Han sier at sånt går opp og ned i et forhold. Men i dag tok vi en skikkelig alvors prat og jeg tror han begynner å innse alvoret. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Enda bedre. Da kaster du han ut. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #19 Skrevet 26. mars 2023 Turtellure12 skrev (1 minutt siden): Enda bedre. Da kaster du han ut. Han har ikke noe sted å dra. Jeg har bedt han flytte hjem til mora, men han NEKTER. Ts Anonymkode: c3b2f...726 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #20 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor skal jeg dra når det er min leilighet? Og han jeg er sammen med nå sliter big time med å forstå alvoret, han blir jo bare. Han sier han ikke tror meg når jeg sier jeg ikke har de riktige følelsene for han lengre. Han sier at sånt går opp og ned i et forhold. Men i dag tok vi en skikkelig alvors prat og jeg tror han begynner å innse alvoret. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Hvis han har betalt husleie til deg burde du ha sagt ham opp skriftlig for en stund tilbake. Hvis han ikke betaler husleie til deg så bør du kanskje kontakte politiet siden han ikke vil flytte. Uansett, ikke hold noen på gress! Og ikke hopp rett fra en mann til neste, finn ut hvem du er, hva du trenger i et forhold, hva du kan tilby i et forhold, og så ta det rolig når du begynner å date. For nå er du grenseløs, og da risikerer du å gå inn i samme type forhold igjen. Anonymkode: c9097...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå