Gå til innhold

Stemmer det at de parene som legger ut mest "in love" bilder av seg selv på sosiale medier er de dårligste forholdene?


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Hørte en på tik tok som snakket om dette en dag her. Stemmer det? Da mener jeg de som poster over en lav sko hvor flott og fint de har det og hvor lykkelige de er til en hver tid??? 

Jeg har heldigvis ingen av mine venner på fb som har holdt på sånn men hadde nok stusset litt hvis det var det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok helt klart begge deler. Men i min omgangskrets stemmer det faktisk 100%. Det er når det stormer som værst hos dem og de er på randen av å gå fra hverandre (for ‘nte gang) at de pøser på med bilder og kjærlighetserklæringer i sosiale medier, det slår aldri feil😅 Er tre par der som utpeker seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei?

Vi er sånn veldig klisssklass forelsket,selv etter 12 år. Men har det veldig bra sammen,selv om vi legger ut klissklassbilder,tekst osv.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, det tror jeg ofte stemmer. Jeg tenker på det som selvsuggesjon; at de prøver å innbille seg selv at det er fint og flott. Eventuelt at de føler markeringsbehov overfor noen de er usikre på.
Forhold som nærmer seg slutten har ofte en kraftig oppblomstring av parskryting innen det kollapser.

Endret av Andro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke i vårt tilfelle.

Vi har vært sammen i 16 år og er stormende forelsket fortsatt 💕

Men vi legger ikke ut klissete ting så ofte da. Kanskje et par ganger i året.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har noe å si for hvordan forholdet er. Det er en spesiell type mennesker som legger ut slikt på sosiale medier. De har både dårlige og gode forhold. Det de har felles er at de ofte er litt enkle (basert på de jeg ser slikt fra).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett et par stk som stadig må dele så mye i sosialemedier om hvor flott og fint forholdet er, suss og klem og verdens beste. Så kjenner du disse, og hjemme er det alt annent en fryd og gammen for og si det sånn. Når dem har fått blomster og sjokolade til valentinsdagen, så vet du at den har dem grini seg til. Så min erfaring er sånn. Vi snakker da om dem parene som må dele hele tiden, ikke dem som deler engang i blant. Så når jeg ser andre som deler sånne ting i dag, så har jeg mine tvil om hvor perfekt forholdet egentlig er bak fasaden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (9 minutter siden):

Stemmer ikke i vårt tilfelle.

Vi har vært sammen i 16 år og er stormende forelsket fortsatt 💕

Men vi legger ikke ut klissete ting så ofte da. Kanskje et par ganger i året.

Jeg tror ikke det var det det handlet om, noen kan være nyforelsket etter så mange år som dere har vært sammens, og det er godt og høre. Det er nok mere dem som stadig må legge ut hvor flott forholdet er på sosiale medier, da snakker vi overdrevet mye. At man deler sin kjærlighet nå og da, det blir noe annet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Min erfaring er det ja, merkelig å lese om hvor fantastisk partneren er når du vet det ikke er sånn bak lukkede dører 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la aldri ut noe om oss og var dønn ulykkelige sammen hele veien. Takk og lov det ble slutt 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...