Gå til innhold

IQ Test Mensa Nettversjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har tatt den ekte testen og samlinget med prøve testen. Er det stor forskjell?


samtidig hadde det vært gøy om alle som leser denne tråden tar prøvetesten på nett og legger ut resultat her, please?(Gøy)

Jeg fikk 128 i IQ, merkelig for jeg suger i matematikk

 

Anonymkode: 5d264...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensatesten er ikke matte.

Fikk også 128. Har høyere score på den kontrollerte testen.

Anonymkode: f2e5d...b34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også 128. Har tatt ordentlig test hos psykolog før, fikk 98 da. Stoler mest på den.

Anonymkode: 84d5c...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fikk også 128. Kanskje det er noe galt med testen?

Anonymkode: fb9fb...fdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, jeg fikk også 128. Kanskje det er noe galt med testen?

Anonymkode: fb9fb...fdd

Håper ikke de har programmert den sånn at alle skal få litt høyt for å betale for å ta på ordentlig😅

Anonymkode: f2e5d...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper ikke de har programmert den sånn at alle skal få litt høyt for å betale for å ta på ordentlig😅

Anonymkode: f2e5d...b34

Jo det er akuratt det de gjør. Hadde 136 på nettversjon og 120 på oppmøte.

Anonymkode: bcc63...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo det er akuratt det de gjør. Hadde 136 på nettversjon og 120 på oppmøte.

Anonymkode: bcc63...18b

Jeg får 128 på nettversjonen, men har 145 på den oppmøtte.

Anonymkode: f2e5d...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen får lavere enn nettversjonen og noen får høyere. Men jeg ønsker flere som tar testen her, kom igjen da! Google mensa test og ta den, tar 20 min, litt hjernetrim er godt for alle 😃 T_S_!

Anonymkode: 5d264...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her på Kvinneguiden har 128 i iq.

Anonymkode: 3662b...e91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen her på Kvinneguiden har 128 i iq.

Anonymkode: 3662b...e91

Helt riktig.  Vi har mer.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får 128 på nettversjonen, men har 145 på den oppmøtte.

Anonymkode: f2e5d...b34

Det var jo ekstremt høyt. Var ikke klar over at vi hadde folk i Norge med så høy score.

Anonymkode: bcc63...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var jo ekstremt høyt. Var ikke klar over at vi hadde folk i Norge med så høy score.

Anonymkode: bcc63...18b

Joda det er mange. Og alle henger her inn på KG.

Anonymkode: 0d06e...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det var jo ekstremt høyt. Var ikke klar over at vi hadde folk i Norge med så høy score.

Anonymkode: bcc63...18b

Når du skrev det på den måten så måtte jeg sjekke beviset mitt, og det er 135😅 Pinlig😂

Anonymkode: f2e5d...b34

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda det er mange. Og alle henger her inn på KG.

Anonymkode: 0d06e...9a2

Jeg tenker faktisk det er logisk jeg, at folk med høy IQ er på kg. Folk med høy IQ ønsker svar på alt de lurer på, hjernen jobber på høygir for å finne svaret på problemer eller ting de lurer på. Da googler de og leser og leser, samtidig vet de at erfaring fra andre kan hjelpe å finne og forstå svaret. De har også muligheten til å spørre om alt og være seg selv da de kan være anonym. Folk med lavere IQ ringer mor og tror hun har svaret på alt, eller de sitter å skravler med venninner på cafe om hvor teit Stine var da hun danset på bordet. Folk med høy IQ isolerer seg mer enn andre, og bruker mer tid å lese og lure på ting. KG er ett stort forum med mange mange mennesker, det er mye vi kan lære av hverandre g det vet dem med høy IQ. Samtidig så er det ingen i deres omkrets som blir plaget av alle spørsmål, fordi dem med høy IQ finner ut av problemene selv. Det er derfor vanlig at de med høy IQ hjelper andre og løse problemer, de andre som ikke er på KG. 

Anonymkode: 5d264...afe

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod både testen på nett og den ekte testen. Prøv dere og hvis dere får til nettesten, alltid plass til flere i mensa ❤️

Anonymkode: d704f...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 137 på nettesten. Har ikke tatt Mensa sin med oppmøte, men har blitt IQ-testet i forbindelse med en nevropsykologisk utredning. Fikk 143. 

Anonymkode: 633c5...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Online tester er ikke seriøse, du må gå til en ekte psykolog for å få riktig resultat.

Anonymkode: b848e...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 “People who boast about their I.Q. are losers.”

- Stephen Hawking.  

Anonymkode: 1035f...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

 “People who boast about their I.Q. are losers.”

- Stephen Hawking.  

Anonymkode: 1035f...e1a

Tja, kanskje, men hva er man hvis man går inn på en tråd om IQ for å skrive noe sånt da? 

Anonymkode: 3326e...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 “People who boast about their I.Q. are losers.”

- Stephen Hawking.  

Anonymkode: 1035f...e1a

Han var sikkert rusa da han skrev det sitatet og nå må han bare svelge og stå for det. Folk med høy IQ spør seg selv om absolutt alt, de skal ha svar på hva/hvorfor/hvordan, blant annet om deres IQ og deres potensiale for hva de kan oppnå eller hva de bare må legge fra seg. De ønsker å lære om sine svake og sterke sider, for på den måten kan de gå gjennom livet og vite hva de skal bruke energien på som faktisk gir dem noe tilbake, istedenfor å bruke energi på noe som er helt bortkastet.

De med høy IQ ønsker å finne sine sterke sider de ikke er klar over og  finne sine svake sider som de aldri har tatt hensyn til som har laget krøll for dem tidligere i livet. De tenker mye og de ønsker løsninger og svar for å komme fram i livet på best mulig måte, både fysisk og psykisk. 
 

Det er mange med høy IQ som ikke er klar over det selv, de kan ha opplevd traumer og dårlig oppvekst der de har blitt tåkelagt over at de er tapere. Men den dagen de begynner å forstå at de har noen evner og at de faktisk ikke er tapere, da vil de overraske både seg selv og dem rundt seg.

Jeg kjenner en person som vokste opp i ett hjem der personen ble tåkelagt at han hadde skolevansker og dyskleksi, at han måtte få enklere oppgaver fordi han var dum. Han hatet skolen og begynte å gjøre rampestreker, tok med kinaputt og sprengte dem ut fra vinduet. Hele skolen gitt han glipp av fordi ingen hjalp han og hjemme var det dysfunksjonelt og helvete.
 

Men han fant sine talenter i skjul utenom skolen, han var veldig god i data hjemme og god i idrett. Når han ble voksen så fikk han ett psykisk smell da han koblet traumene sammen med seg selv. Da kunne han se alt sammen og for første gang forstå hva han hadde vokst opp med. Det var da han forsto at han ikke er noe dum og taper. Han begynte å lære seg selv alt som han ikke lærte på skolen, og han lærte veldig fort. I dag vet  han er og nå tar han tak i livet sitt som raste sammen. Utdannelse og de tingene der gikk til helvete, men han bygger brikkene opp igjen nå. Han er virkelig forbilde. Tøff og modig, klok og sterk. 

Anonymkode: 5d264...afe

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...