Tøvftta Skrevet 26. mars 2023 #21 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (4 minutter siden): Mannen min elsker å bli rimmet, men han har aldri presset hodet mitt lengre ned når jeg suger ham foruten de gangene jeg ber ham om å knulle munnen min. Aldri noe han har gjort på eget initiativ. Jeg ser altså ingen sammenheng der. Om ikke så kan det like så godt være motsatt. Å bli rimmet er ofte en underdanig handling fra en mann. Å tvinge kvinnens munn lengre inn på kuken er vel ofte en dominerende handling. Fint for deg. Jeg regner også med du greide å lese at jeg skrev at det bare var en tanke jeg fikk? Ergo ikke noe bastant mening på at sånn er han! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. mars 2023 #22 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det er jo ekstra sært når de aldri har møttes en gang. Jeg tenker at dette er litt intime ønsker man kommer med når man kjenner noen litt bedre? Anonymkode: 815aa...fa2 Joda, jeg kan være enig i det 😅 Kommer jo an på hvor lenge og hvor mye man har sextet også. Også kan det være noe han har sagt i øyeblikket. Det kan også hende han har møtt kvinner som har initiert til det tidlig i datingfasen og at han derfor ser på det som en naturlig greie. Kanskje hans største fantasi er at noen utfører dette på ham første gangen de har sex og at han rett og slett vil se hvor hun står seksuelt. Han kan jo være ren sub og vil finne seg noen som dominerer ham? Hvis jeg hadde opplevd det som litt vel frempå hadde jeg bare sagt det til fyren. Ikke laget noen større sak ut av det. Poenget mitt er at selv om man liker å bli rimmet kan man være en fin fyr og et bra partnerpotensiale. Virker jo som majoriteten her mener det er noe alvorlig galt med de som tenner på rimming. Så forvarer ikke at han bringer det på banen i overkant tidlig, men forsvarer fantasien. Det beste ts kan gjøre er å kjenne hva hun selv vil og snakke med ham om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. mars 2023 #23 Del Skrevet 26. mars 2023 Tøvftta skrev (1 minutt siden): Fint for deg. Jeg regner også med du greide å lese at jeg skrev at det bare var en tanke jeg fikk? Ergo ikke noe bastant mening på at sånn er han! Ja, og jeg responderte med mine tanker. Har aldri sagt at du tar feil eller er bastant, kun at det kan være helt motsatt av du tenker også 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. mars 2023 #24 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (2 minutter siden): Joda, jeg kan være enig i det 😅 Kommer jo an på hvor lenge og hvor mye man har sextet også. Også kan det være noe han har sagt i øyeblikket. Det kan også hende han har møtt kvinner som har initiert til det tidlig i datingfasen og at han derfor ser på det som en naturlig greie. Kanskje hans største fantasi er at noen utfører dette på ham første gangen de har sex og at han rett og slett vil se hvor hun står seksuelt. Han kan jo være ren sub og vil finne seg noen som dominerer ham? Hvis jeg hadde opplevd det som litt vel frempå hadde jeg bare sagt det til fyren. Ikke laget noen større sak ut av det. Poenget mitt er at selv om man liker å bli rimmet kan man være en fin fyr og et bra partnerpotensiale. Virker jo som majoriteten her mener det er noe alvorlig galt med de som tenner på rimming. Så forvarer ikke at han bringer det på banen i overkant tidlig, men forsvarer fantasien og at det kan være han ønsker å finne noen han er seksuelt kompatibel med før de møtes og evt. har sex med hverandre. Det beste ts kan gjøre er å kjenne hva hun selv vil og snakke med ham om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 26. mars 2023 #25 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (2 minutter siden): Ja, og jeg responderte med mine tanker. Har aldri sagt at du tar feil eller er bastant, kun at det kan være helt motsatt av du tenker også 😉 Jeg kjenner grise menn på teksting 😉 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. mars 2023 #26 Del Skrevet 26. mars 2023 Tøvftta skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner grise menn på teksting 😉 Jeg har da tydeligvis helt andre erfaringer enn deg når det kommer til dette og min erfaring er at dette er to forskjellige seksuelle roller og derfor ikke trenger å ha noen sammenheng. Liker heller ikke å dømme noen ut fra seksuelle preferanser, «Han liker dét, så da er han sikkert sånn». Ikke verre enn det 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #27 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (Akkurat nå): Jeg har da tydeligvis helt andre erfaringer enn deg når det kommer til dette og min erfaring er at dette er to forskjellige seksuelle roller og derfor ikke trenger å ha noen sammenheng. Liker heller ikke å dømme noen ut fra seksuelle preferanser, «Han liker dét, så da er han sikkert sånn». Ikke verre enn det 😉 Du forsvarer og forklarer ham noe veldig, men det kan jo faktisk hende at dette ikke er en fin fyr som mannen din, men en gris som forventer at alle vil slikke på kaviarstjerna hans 😅 Anonymkode: 815aa...fa2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 26. mars 2023 #28 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du forsvarer og forklarer ham noe veldig, men det kan jo faktisk hende at dette ikke er en fin fyr som mannen din, men en gris som forventer at alle vil slikke på kaviarstjerna hans 😅 Anonymkode: 815aa...fa2 Ja, selvfølgelig kan han være slik du beskriver også. Da er det, slik som jeg har nevnt flere ganger, bare for ts og fortelle han hva hun tenker og føler om saken. Og nei, jeg forsvarer ham ikke, men ja, jeg prøver å komme med mulige forklaringer til utsagnet hans og få frem at selv om han kan være en shady fyr, så trenger han ikke å være det 😊 snakk med fyren da, så finner man ut av det. Ingen av oss som kan si hvordan han er basert på én setning eller én seksuell preferanse. Jeg forsvarer at noen tenner på rimming og anallek. Opplevde det som at det faktum at han tente på rimming var problemet for de fleste, ikke at han sa det tidlig. Skjønner at det kan virke både snålt og ubehagelig når noen bringer dette på banen så tidlig som han gjorde til ts, så forsvarer ikke dét. Hadde nok muligens reagert selv hvis vi skal se slik på det 😄 Hadde likevel heller sagt det til ham og muligens gitt ham en sjangse hvis kjemien ellers er der. Endret 26. mars 2023 av Frkego 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 26. mars 2023 #29 Del Skrevet 26. mars 2023 Det er noe seriøst galt med mennesker som slikker hverandre i rumpehullet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #30 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (Akkurat nå): Ja, selvfølgelig kan han være slik du beskriver også. Da er det, slik som jeg har nevnt flere ganger, bare for ts og fortelle han hva hun tenker og føler om saken. Og nei, jeg forsvarer ham ikke, men ja, jeg prøver å komme med mulige forklaringer til utsagnet hans og få frem at selv om han kan være en shady fyr, så trenger han ikke å være det 😊 snakk med fyren da, så finner man ut av det. Ingen av oss som kan si hvordan han er basert på én setning eller én seksuell preferanse. Det er sant, men vi kan vel være enig i at enten har han guts eller så er det rødt flagg at han legger frem sånt før første møte, men tenker ts får følelsen på det om hun møter ham hehe Anonymkode: 815aa...fa2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #31 Del Skrevet 26. mars 2023 Fy faen for en verden, glad jeg ikke skal finne meg partner nå for tida. Fritt fram for all slags oppførsel. Null i stil, null i innhold. Anonymkode: 33a22...1c9 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #32 Del Skrevet 26. mars 2023 Alle menn jeg har møtt på tindee har rimmet meg, nesten alle. Anonymkode: bd9e0...bb5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. mars 2023 #33 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): enten har han guts Er dette å ha guts? Jeg kaller det å mangle gangsyn. Fint for henne å få kartlagt drittsekkene før hun kaster bort tid ved faktisk å møte dem. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 26. mars 2023 #34 Del Skrevet 26. mars 2023 Frkego skrev (15 minutter siden): Jeg har da tydeligvis helt andre erfaringer enn deg når det kommer til dette og min erfaring er at dette er to forskjellige seksuelle roller og derfor ikke trenger å ha noen sammenheng. Liker heller ikke å dømme noen ut fra seksuelle preferanser, «Han liker dét, så da er han sikkert sånn». Ikke verre enn det 😉 Skjønte ikke helt hva du vil fram til her 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #35 Del Skrevet 26. mars 2023 Hareena skrev (1 minutt siden): Er dette å ha guts? Jeg kaller det å mangle gangsyn. Fint for henne å få kartlagt drittsekkene før hun kaster bort tid ved faktisk å møte dem. Jeg brukte nok ordet feil, det jeg lerer etter er For mye selvtillit hehe Anonymkode: 815aa...fa2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. mars 2023 #36 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) Dette handler ikke om seksuelle preferanser, men om hvordan man kommuniserer med mennesker man ikke kjenner. Eller manglende evne om du vil. Endret 26. mars 2023 av Hareena 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #37 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg kan gjøre det hvis det er en fyr jeg virkelig tenner på og har følelser for, men om en random Tinder-fyr hadde skrevet det til meg så hadde jeg nok droppet fyren hvis han hadde forventet det til møtet vårt Anonymkode: 61f05...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #38 Del Skrevet 26. mars 2023 34 minutter siden, Hareena said: Er dette å ha guts? Jeg kaller det å mangle gangsyn. Fint for henne å få kartlagt drittsekkene før hun kaster bort tid ved faktisk å møte dem. Så man er en drittsekk ved å fortelle om seksuelle preferanser i en felles forstått sexprat samtale? News flash, folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Året er 2023. Bare hyggelig. Anonymkode: bd9e0...bb5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 26. mars 2023 #39 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg kan gjøre det hvis det er en fyr jeg virkelig tenner på og har følelser for, men om en random Tinder-fyr hadde skrevet det til meg så hadde jeg nok droppet fyren hvis han hadde forventet det til møtet vårt Anonymkode: 61f05...f3a Du slikker i folks rumpehull? Sammen med avføringsrester og svette? Det er... det er.... helt totalt uforståelig for meg. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 26. mars 2023 #40 Del Skrevet 26. mars 2023 Personlig hadde jeg skrevet "Det er ikke noe jeg ønsker å gjøre", også tatt samtalen derfra. Er det noe han virkelig trenger i sitt sexliv, så er man altså ikke kompatibel og vet det fra begynnelsen av. Bedre det kommer ut nå, en at man blir sammen også kommer det 2 år etter at det er noe man har savnet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå