Gå til innhold

Fant bok i hylla til søsteren min: «Kunsten å være neger»!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 0.48):

Neger, nigger, sandnigger (arabere) osv er ord som jeg bruker når jeg selv vil, om folk blir krenka go ahead, ikke mitt problem

Det værste jeg vet er WOKE, et er søppel og har ødelagt usa og sverige

jeg snakker slik jeg vil hvor og når jeg vil. Men jeg går ikke rundt på gaten og med vilje fornærmer noen eller bruker disse ordene i negative ladde setninger mot venner jeg har som er negere

Anonymkode: abe1f...4e7

Gratulerer til deg , vil du ha en premie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 0.48):

Neger, nigger, sandnigger (arabere) osv er ord som jeg bruker når jeg selv vil, om folk blir krenka go ahead, ikke mitt problem

Det værste jeg vet er WOKE, et er søppel og har ødelagt usa og sverige

jeg snakker slik jeg vil hvor og når jeg vil. Men jeg går ikke rundt på gaten og med vilje fornærmer noen eller bruker disse ordene i negative ladde setninger mot venner jeg har som er negere

Anonymkode: abe1f...4e7

Det morsomste er at det er alltid dere antiwoke og krenke mennesker som tåler minst selv. Dere tåler ikke at folk sier dere imot engang.

Anonymkode: cb1ca...ae5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bok som latterliggjør slike folk som bruker ordet neger, og tror at det er et gangbart ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den samme tittelen i bokhylla til foreldrene mine.

Men jeg slo meg til ro da jeg så hvem forfatteren var. Ingenting å ta på vei for. Han er dyktig, selv med en skarp penn. 

❤️

Mulig tittelen hadde vært omformulert i dag, det vet kun forfatteren selv :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...