Gå til innhold

Serien ‘The Bear’

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde hørt så mye fint om den og bare lest strålende anmeldelser, men etter første episode var den jo bare ekstremt slitsom😳😅Noen her inne som kan bekrefte at den tar seg opp og at den er verdt å se? Og dere som likte den, hvilke andre serier har dere likt? 

Anonymkode: ea63d...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det stemmer at den er heseblesende i de to-tre første episodene, så roer det seg, syns jeg. Har sett 5-6 episoder. Digger "The Serpent Queen", gleder meg til sesong to :juhu:

Anonymkode: b464d...1a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det stemmer at den er heseblesende i de to-tre første episodene, så roer det seg, syns jeg. Har sett 5-6 episoder. Digger "The Serpent Queen", gleder meg til sesong to :juhu:

Anonymkode: b464d...1a1

Hva syntes du var bra med den? På hvilken måte tok den seg opp? Kjipt å måtte gå igjennom 3 stress episoder før det blir bra da🙃 Samboer og jeg har nesten aldri tid til å se serier sammen og har blitt kresne med årene. Fint det er korte episoder i det minste, så skal prøve å gi den en sjanse til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva syntes du var bra med den? På hvilken måte tok den seg opp? Kjipt å måtte gå igjennom 3 stress episoder før det blir bra da🙃 Samboer og jeg har nesten aldri tid til å se serier sammen og har blitt kresne med årene. Fint det er korte episoder i det minste, så skal prøve å gi den en sjanse til.

haha serien er sykt stressende, men det er sjarmen. Nest siste episode er så sjukt spinnvill at jeg var satt ut i to dager, elsker the bear og carmy

Anonymkode: e86a4...ae2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

haha serien er sykt stressende, men det er sjarmen. Nest siste episode er så sjukt spinnvill at jeg var satt ut i to dager, elsker the bear og carmy

Så du vender deg på en måte til stresset?🥴 Ble jo likevel litt nysgjerrig nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den serien veldig godt, elsket energien! Men, det tok tid å venne seg til det for meg og. Føler det beskriver så godt både hvor hektisk jobben i seg selv er, men også hvor kritisk situasjonen de befinner seg i er, hvor mye følelser som koker rett under overflaten hele tiden, som jo forøvrig ganske ofte kommer til overflaten også :ler: Ville absolutt sett mer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt for mye tjas for min del. Kutta vel ut serien etter 2 episoder. 

Anonymkode: 295e0...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så du vender deg på en måte til stresset?🥴 Ble jo likevel litt nysgjerrig nå da;)

Gjenspeiler vel stresset hans og på kjøkkenet, jeg digget den, tok seg kraftig opp

Anonymkode: b4769...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 21.26):

haha ja. jeg var så stressa i starten og det skjer så sykt mye, men det er en SYKT bra serie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så hele på en gang😅 Rasende tempo, og egentlig fin historie. Ellers ser jeg på Scandal, der er det også vanskelig å henge med noen ganger. Syns jeg, men jeg er kanskje litt treg av meg. 

Anonymkode: 20d99...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...