Gå til innhold

*SLETTET*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, absolutt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (8 timer siden):

Ønsker bare å lodde stemningen. Er i høyeste grad på vei ut av et veeeeeeeeeldig langt forhold. Er det håp? Negative svar ønskes ikke, er det noen som gir meg håp, så vær så god. Andre ikke.

Traff min samboer da han var 60…. ❤️

Anonymkode: a0cef...16b

AnonymBruker
Skrevet

50 og 58, møttes for 2 år siden tilfeldig, og har det fantastisk. Hver dag. 

Anonymkode: 46321...93c

Skrevet
Andro skrev (8 timer siden):

Håp om hva? MIndre mygg i sommer og bedre gli i løypa i påska eller hva?

Han spør om det er «bedre gli i løypa»

😉

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
Helene1982 skrev (På 25.3.2023 den 5.03):

Sarkasme er ditt mest sjarmerende trekk, så behold bart og caps bak frem. Jeg forstår at det er kjipt og skummelt å starte på null etter et langt ekteskap, og at du ønsker bekreftelse på at det går bra, og det gjør det. Ha respekt for familien din og deg selv, og når du er klar, date litt og tenk på hva du ser etter om du ønsker en ny partner.

*

Endret av Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sarkasme har aldri vært sjarmerende.

Anonymkode: f2d73...14f

Eeeeehhhh…..jo!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja håp er det. Hvis du går for kvinner i samme alder så er det flere single damer på 50+ enn menn.

Anonymkode: 41952...4a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan du ikke bo for deg selv?

Anonymkode: 3eacc...792

Litt enig her.. må tenke på henne du har brukt så mye tid på og ... at det er greit for henne og at dere har flyttet fra hverandre og avsluttet før en begynner å rote seg inn i nye relasjoner. Rart det der folk en har bodd 20-30 år betyr null niks den dagen det er over.. betyr menneskelige relasjoner så lite for folk ??? Helt uforståelig for min del da.  Gjør ting ryddig og i riktig rekkefølge så blir det så mye bedre for alle rundt deg og.  Men ellers så er det nok håp om å finne ny partner når du er klar for det. Folk finner jo hverandre i alle aldre. Så det er jo ingen vits å gi opp. Men tror det er mange som vil brenne seg på den der at de har holdt sammen i årevis pga ungene og så når de har flydd ut av redet er man så gammel at man ikke kan plukke på øvereste hylle lengre. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, GrønnNellik68 said:

Rart det der folk en har bodd 20-30 år betyr null niks den dagen det er over.. betyr menneskelige relasjoner så lite for folk ???

Mange brudd kan bli svært bittre og såre. Spesielt hvis det kun er ene parten som vil bryte ut og den andre parten fortsatt har dype følelser for den som bryter ut. Det kan da spinne ut av kontroll for begge partene. Det er ofte ikke for de ønsker det, eller vil det.

Mange brutte forhold blir jo også svært bittre hvis det har vært mye utroskap fra ene parten, og da betyr vel ikke 20-30 år samliv mye for den som har blitt konsekvent bedratt. Da kan jo ikke den parten som har vært konsekvent utro har gode følelser for partneren, og den som er blitt bedratt vil da kun sitte igjen med bitterhet, sinne, smerte osv. Da skyves de "gode" følelsene til side og de nagative vil overskygge dem helt og holdent. 

Trikset da er vel å kunne hente seg inn og få kontroll over følelsene, spesielt om man har felles barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trua på deg. Lagt merke til at du har helt akseptable og gode meninger, ikke mannosfære-tøys og dessuten humor og god rettskriving. Hvis du ser noenlunde ok ut, tror jeg nok du finner deg en dame.

Er du helt sikker på at du vil ut av et langt forhold da, det kan være tungt (og litt meningsløst) å starte på nytt i voksen alder? Synes forøvrig sarkasme er råsjarmerende.

Jeg er ikke det miste på jakt etter ny mann da, veldig godt fornøyd med den jeg har. Traff ham da vi begge var såvidt var 50.

Anonymkode: 595ef...9fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, Paramount said:

Ønsker bare å lodde stemningen. Er i høyeste grad på vei ut av et veeeeeeeeeldig langt forhold. Er det håp? Negative svar ønskes ikke, er det noen som gir meg håp, så vær så god. Andre ikke.

Klart det er håp! Nysingel dame på 48 her, samme situasjon (ut av et laaaaaangt forhold) Jeg har lurt på akkurat det samme som deg, jeg :-) men det FINS jo faktisk andre single, så jeg har kommet dithen at ...jeg tror det er håp. Skulle visst hvor du bodde, så kunne vi tatt en date, vettu ;-) 

Anonymkode: 7e64a...39c

• Hjerte 2
Skrevet

Selvsagt er det håp. 👍 Lykke til!

Skrevet

Jeg er på jakt etter en mann på din alder. Jeg er 48. MEN, du skal være ferdig med forholdet ditt først! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Utifra innleggene dine jeg har sett opp gjennom som virker som en grepa kar samt bevitnet bekjente som har fått ny kjæreste etter 50 hadde jeg ikke vært alt for bekymret. Det eneste jeg reagerer på er hvordan det er mulig å ikke ha flyttet fra noen enda og så bekymre seg for dette? Har folk så dårlig tid? Da det ble slutt med min eks var andre menn det siste jeg tenkte på, jeg ville reflektere og finne meg selv i sorgen. Pass på at du ikke fremstår desperat og uselvstendig (det gjelder begge kjønn som stresser om nytt forhold før man i det hele tatt har flyttet fra hverandre)

Anonymkode: 1f017...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du godt utstyrt nedentil og ellers en grei kar er det alltids håp.

Anonymkode: 9d7f2...3d8

• Liker 1
Skrevet
Paramount skrev (På 24.3.2023 den 22.54):

Her er jeg 😉🌸

Absolutt håp. Et langt forhold er for meg veldig betryggende, for da tenker jeg du jobber for å «lykkes» og ikke bare skyfler unna for noe mer spennende. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Javisst, er det håp. Alderen og et langt forhold bak deg, er ikke noe hinder. Hvem har ikke det? Jeg har single venninner i midt 40-årene, som ser etter kjæreste hvor din alder faller inn under. Det jeg tror er viktig, er å ha drivet til å finne på ting, ta vare på kroppen sin og vise interesse i å bli kjent med dama

Anonymkode: a4177...383

Skrevet

Har det blitt mindre håpløst siden tittelen på tråden er endret mon tro🤔

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (1 time siden):

Har det blitt mindre håpløst siden tittelen på tråden er endret mon tro🤔

Fikk vel napp hos noen av de ivrige damene her. 

Anonymkode: 6784c...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...