Gå til innhold

*SLETTET*

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (44 minutter siden):

Ønsker bare å lodde stemningen. Er i høyeste grad på vei ut av et veeeeeeeeeldig langt forhold. Er det håp? Negative svar ønskes ikke, er det noen som gir meg håp, så vær så god. Andre ikke.

Hvem er du? Det har jo litt å si for hvor mye håp det er.

Anonymkode: d642b...c2e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 23.06):

Kan du ikke bo for deg selv?

Anonymkode: 3eacc...792

*

Endret av Paramount
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 23.39):

Hvem er du? Det har jo litt å si for hvor mye håp det er.

*

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Jeg er en feit gubbe på 65 med ølvom og bart.

Det var et ganske barnslig svar. Barnslige menn på 50+ står ikke høyt i kurs. Så kanskje best å forbli gift.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 23.44):

Det var et ganske barnslig svar. Barnslige menn på 50+ står ikke høyt i kurs. Så kanskje best å forbli gift.

*

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er håp.

Er mange kvinner passert 50, og vel så det, som også er single :)

Anonymkode: dbbff...b20

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være håp? Halvparten av alle andre skiller seg jo i samme alder!

Jeg tenkte aldri en gang tanken på at jeg ikke skulle finne meg noen, men så var jeg heller ikke redd for å være alene. Var faktisk mer redd for å bli forelsket for fort, fordi jeg trengte å være alene etter 20 års forhold.

Jeg ble drop dead forelska litt før jeg håpet, men 1,5 år alene er bedre enn ingenting. 
Uansett, dritlett å møte menn, sikkert ikke verre å møte damer!

Så ta det helt med ro!

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Klart det er håp.

Er mange kvinner passert 50, og vel så det, som også er single :)

Anonymkode: dbbff...b20

*

Endret av Paramount
Skrevet
Paramount skrev (Akkurat nå):

Ikke på kg, får ingen pm. 

Men dette er jo ikke et sjekkested heller!

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel egentlig ikke alderen det kommer an på?

Jeg hadde lagt merke til energien og livsgnisten din, og om du har tatt vare på deg selv med trening og hele pakka. 
Hadde også raskt lagt merke til «gubbete»holdninger.

Ønsker deg lykke til.

K45

Anonymkode: 505eb...0c5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
Ulla Ullsokk skrev (På 24.3.2023 den 23.52):

Men dette er jo ikke et sjekkested heller!

*

Endret av Paramount
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 23.56):

Det er vel egentlig ikke alderen det kommer an på?

Jeg hadde lagt merke til energien og livsgnisten din, og om du har tatt vare på deg selv med trening og hele pakka. 
Hadde også raskt lagt merke til «gubbete»holdninger.

Ønsker deg lykke til.

K45

Anonymkode: 505eb...0c5

*

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (Akkurat nå):

Takk, gode tips, skal legge av meg "gubbete" holdninger. Har begynt å høre på rap nå.

Sarkasme har aldri vært sjarmerende.

Anonymkode: f2d73...14f

• Liker 2
  • Nyttig 6
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 0.00):

Sarkasme har aldri vært sjarmerende.

Anonymkode: f2d73...14f

*

Endret av Paramount
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

....

Endret av DreamWorks
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (5 timer siden):

Jeg er en feit gubbe på 65 med ølvom og bart.

Hvem er du egentlig? Hva er dine gode kvaliteter og hva må du jobbe med? Hvilke kvinner liker du? Hva kan du tilby en kvinne?

Akkurat nå virker du ikke ferdig ut, ikke emosjonelt. Kanskje det er best en liten periode å fokusere på å få deg til å føle deg bedre? Jobbe med self love før man tenker på kjærlighet rett etter brudd? Gi bruddet og deg litt tid til å komme over det. Spesielt når du har vært i forhold lenge og det sikkert er barn inne i bildet også.

Anonymkode: ba97a...bf0

• Liker 5
Skrevet
Paramount skrev (4 timer siden):

Ok. Hva skulle jeg svart mener du? At jeg trener mye, for å holde livsgnisten oppe?

Sarkasme er ditt mest sjarmerende trekk, så behold bart og caps bak frem. Jeg forstår at det er kjipt og skummelt å starte på null etter et langt ekteskap, og at du ønsker bekreftelse på at det går bra, og det gjør det. Ha respekt for familien din og deg selv, og når du er klar, date litt og tenk på hva du ser etter om du ønsker en ny partner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei Ts, 

Jeg er også singel etter 24 års samboerskap (K51), ble alene for 1,5 år siden. Trives godt alene og trenger tid til å finne tilbake til den jeg opprinnelig  var. For å si det enkelt, det er ingen "masterplan" å forbli alene resten av mitt liv. Jeg vet kanskje ikke helt hvordan en ny relasjon skal se ut, kanskje bare kjærester, ikke samboere. Jeg ønsker at en eventuell ny partner skal være rundt min egen alder, dvs +/- 2-3 år. For meg handler det om at man er på samme sted i livet. Tipper det er mange som meg der ute, så ja, det er håp. Ta vare på deg selv❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (7 timer siden):

Jøss. men jeg bor jo en plass akkurat nå. Ikke rart det er problemer.

Det er ikke så sjarmerende med en mann som ikke kan svare for seg eller reflektere over egen situasjon, sarkasme som du viser andre steder her er heller ikke bra. Men jeg skal forklare det for deg, for meg hadde du ikke vært interessant fordi du ikke flytter for å ta tak i deg selv, jobbe med deg selv og utvikle deg på litt flere plan som kanskje har stoppet opp fordi man har stått på stedet hvil i et langt forhold.

Anonymkode: 3eacc...792

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tenker tanken selv. Blir nok skilsmisse i løpet av året. Men jeg er livredd for at jeg skal ende opp alene, og at alle bra menn er tatt🥺🥺 Jeg er ikke laget for å være alene. Vil bare ha en fin og god mann som jeg kan ha livslang kjærlighet med. Men så er jeg så redd for at jeg ikke skal finne det fordi jeg har blitt for gammel (46 år).

Samtidig er jeg jo alene nå og, selv om jeg er gift. Så det blir jo neppe verre. Nå går jeg rundt som en skygge av meg selv og er bare ulykkelig. Så da er det vel like greit å skilles. Føles bare så skummel å skulle bryte opp og fordele alt etter et langt samliv, for ikke å snakke om barna og traumer de kan få av skillsmisse.

ønsker deg lykke til!

Anonymkode: ddf98...b88

Hei du, jeg ble alene for 1,5 år siden (K51). Vel og merke er barna voksne og flyttet hjemmefra, den yngste bare noen mnd før jeg flyttet ut fra vårt felles hjem. Ja, det var tøft, kanskje var tanken på å ikke være to, det skumleste. Jeg var så redd for å bli ensom, ikke klare de praktiske og økonomiske utfordringene selv. Nå etter at det har gått tid, har jeg det supert. Jeg har fått bearbeidet bruddet, sorgen og ser at jeg klarer meg veldig bra alene. Det vil du også, men det tar litt tid. Det første året la jeg en plan, det var å bygge opp gamle og nye relasjoner. Til tross for at barna er mer eller mindre voksne, var bruddet et traume, også for dem. Min plan i forhold til dem, var å "trygge" dem om at jeg fortsatt er her, og at jeg elsker dem like mye som tidligere. Det tar tid for hele familien å komme seg over til et bedre sted, men det kommer.... Ønsker deg alt det beste

• Hjerte 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...