AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Del Skrevet 24. mars 2023 Må bare lufte hodet litt: 15.03 fikk jeg mensmurringer som varte til ca 18.03, ingen mens. Smertene ga seg, men i går (23.03) fikk jeg murringer igjen, de kommer og går fremdeles, magen står som en ballong når dette pågår. Legen mente smertene i forrige uke trolig var første EL (etter SA). Akkurat samme smertene jeg har nå hadde jeg dagene før positiv test forrige gang. Kan det være lov å håpe på at det har noe med imlantasjon å gjøre? Anonymkode: 1c9ff...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. mars 2023 #2 Del Skrevet 24. mars 2023 Når hadde du eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Del Skrevet 24. mars 2023 Sofakona skrev (25 minutter siden): Når hadde du eggløsning Trolig rundt 15.-18. mars. Men det er ikke sikkert, grunnet at jeg ikke kom inn i syklus etter SA. Anonymkode: 1c9ff...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. mars 2023 #4 Del Skrevet 24. mars 2023 Da kan jo eventuelt murring være mye rart, det kan være mens, gass, hormon etc. Dessverre veldig vanskelig å si om du ikke vet når eller om du har hat eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Del Skrevet 25. mars 2023 Sofakona skrev (6 timer siden): Da kan jo eventuelt murring være mye rart, det kan være mens, gass, hormon etc. Dessverre veldig vanskelig å si om du ikke vet når eller om du har hat eggløsning. Det er nok helt rett. Vanskelig å vite. Fortvilende når man er i et terreng hvor man ikke aner hvor man står. Takk for at du tar deg tid til å svare. ❤️ Anonymkode: 1c9ff...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. mars 2023 #6 Del Skrevet 25. mars 2023 Hos meg murrer det veldig under el. El kan ha blitt forsinket så ville hatt sex i tilfelle. Har aldri murret ved implantasjon hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Del Skrevet 25. mars 2023 Laura80 skrev (2 timer siden): Hos meg murrer det veldig under el. El kan ha blitt forsinket så ville hatt sex i tilfelle. Har aldri murret ved implantasjon hos meg.. Ja, det kan være. Er bare så rart at jeg hadde sånn murring for en uke siden. Men er nok sikkert hormoner ute av kontroll. Men noen som vet om det kan være noe annet, som ikke har med mens, EL, graviditet å gjøre? Blir jo litt bekymret. Anonymkode: 1c9ff...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå