Helene1982 Skrevet 25. mars 2023 #41 Skrevet 25. mars 2023 Maleficenta skrev (Akkurat nå): og slike som dama hans til å føle seg verre? Sikkert. Jeg vet ikke intensjonene til TS.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #42 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke overvekt som en helsetilstand man evt. tiltrekkes av, men en kroppstype og et utseende man faktisk liker. De færreste som kan like store damer liker alle store damer bare de er store. Man vil jo finne en man liker som person, blir sjarmert av, finner en god kjemi med osv. Men det kommer vel an på blikket, om man kan fri seg fra å først og fremst tenke sitt om deres helse eller å møte dem med et smil og et åpent sinn. Jeg tenker dette handler litt om menneskesyn også. Fortjener ikke store damer å bli likt og elsket som de er, og også bli begjært og oppleve god sex? Skal de bare kunne aksepteres og tolereres til tross for kroppene de har? Skal de ikke kunne føle seg tiltrekkende og verdifulle sånn som andre mennesker? Fra perspektivet til en stor kvinne, Aubrey Gordon, https://medium.com/@thefatshadow/is-fat-a-fetish-b07df64d00d "I reject the notion that fat attraction is necessarily a fetish: something deviant, tawdry, vulgar, or dangerous. I choose to believe that my body is worthy of love: love the love M gave it, and the electric warmth of my first real love. I want to be loved in my body, not in spite of it. My body is not an inconvenience, a shameful fact, or an unfortunate truth. Wanting my body is not a pathological act. I choose love that wants all of me. I choose love that can embrace my depth and breadth alike. I choose people who can love all of me. Take all of me or none at all." (Slik kjærlighet forutsetter at det finnes de som er tiltrukket av store kvinner som henne...) Men jeg får si som ts (unnskyld, forresten, tok feil av deg) at det sikkert er bedre å holde det for meg selv. Jeg forstår hvor mange det er som har vanskelig for å forstå. Det skal liksom bare finnes ett opplest og vedtatt skjønnhetsideal. Å utfordre dette skal man helst passe seg for. Det hører liksom ikke hjemme noe sted. Anonymkode: cb86c...8e2 Det er ingen her som sier at man ikke kan elske eller synes "store", "chubby" eller "formfulle" damer er flotte. Det flere her synes er feil er at ts tror at disse damer ønsker oppmerksomhet fra en opptatt mann som er sammen med det motsatte av deres kroppstype. Han snakker heller ikke om kjærlighet, men ren fysisk tiltrekning og har åpenbart bare seksuelle fantasier om dem. Disse damene er heller ikke bare kropp, de fortjener i likhet med alle andre å bli sett som menneskene de er. Og trenger jeg å gjenta igjen at denne mannen er opptatt? Da burde han ihvertfall holde disse tankene for seg selv. Dette er svært respektløst mot dama hans, og damene han referer til. Hvis han tror de er så desperate for bekreftelse at de vil ta det imot fra en tilfeldig og opptatt mann så tar han feil. Anonymkode: af0e6...466 2 1
Arild37 Skrevet 25. mars 2023 #43 Skrevet 25. mars 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): harz og tynn? hva faen? Alle tiltrekkes vi av forskjellige ting, og slanke og harde damer er ikke min greie, liker heller noe mykt 2
Maleficenta Skrevet 25. mars 2023 #44 Skrevet 25. mars 2023 Arild37 skrev (Akkurat nå): Alle tiltrekkes vi av forskjellige ting, og slanke og harde damer er ikke min greie, liker heller noe mykt vi er ikke harde 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #45 Skrevet 25. mars 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Alle tiltrekkes vi av forskjellige ting, og slanke og harde damer er ikke min greie, liker heller noe mykt Flott at du liker det, men du trenger ikke være nedsettende mot tynne damer likevel. Anonymkode: af0e6...466 1
Arild37 Skrevet 25. mars 2023 #46 Skrevet 25. mars 2023 Maleficenta skrev (Akkurat nå): vi er ikke harde Må ikke ta det personlig nå, virker jo som flertallet liker slanke damer, men så er det oss som ikke gjør det. Men jo, en litt lubben dame er mye mykere enn en slank dame 2 1
Arild37 Skrevet 25. mars 2023 #47 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flott at du liker det, men du trenger ikke være nedsettende mot tynne damer likevel. Anonymkode: af0e6...466 Det var ikke ment nedsettende på noen som helst måte, men vi kan vel alle være enig om at en dame med noen kg ekstra er mykere 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #48 Skrevet 25. mars 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Det var ikke ment nedsettende på noen som helst måte, men vi kan vel alle være enig om at en dame med noen kg ekstra er mykere Jeg er selv slank og er fortsatt myk 😄 men jeg skjønner hva du mener ja. Anonymkode: af0e6...466
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #49 Skrevet 26. mars 2023 Å være slank og fysisk myk er motsetninger. Anonymkode: 504af...f76 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #50 Skrevet 26. mars 2023 ..Hilsen Turid 40 år med 20-30 kg for mye. Anonymkode: 34530...c8a 1
Maleficenta Skrevet 27. mars 2023 #51 Skrevet 27. mars 2023 Arild37 skrev (På 25.3.2023 den 20.09): Må ikke ta det personlig nå, virker jo som flertallet liker slanke damer, men så er det oss som ikke gjør det. Men jo, en litt lubben dame er mye mykere enn en slank dame nei
Gorgonzola Skrevet 27. mars 2023 #52 Skrevet 27. mars 2023 AprilLudgate skrev (På 24.3.2023 den 17.48): Du, de er neppe interessert i den platte og nedlatende tonen din. Hverken de slanke, veltrente eller chubby. Sonit skrev (På 24.3.2023 den 18.56): Du svarer i forumet for seksualitet. Å slå ned på en så uskyldig fantasi? Litt drøyt. AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 19.03): Nedlatende? Hvordan var han nedlatende..? Anonymkode: d1065...95b Setter meg godt til rette på "krenke benken"
AprilLudgate Skrevet 27. mars 2023 #53 Skrevet 27. mars 2023 Gorgonzola skrev (14 minutter siden): Setter meg godt til rette på "krenke benken" Krenkebenken setter seg godt tilrette oppå ditt og TS sitt ansikt så dere ikke får ytret en mening. Om det blir gøy eller suffucation from facesitting kommer an på graden av korpulenthet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå