Gå til innhold

Chubby cuties.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke rart det blir krangler og krig i verden når man skal lese alt i verste mening. Men folk får lese det som de vil :) 

Jeg skrev det i beste mening som en hyllest, men også fordi jeg vet hvor usikre mange kvinner kan være på seg selv og sin egen kropp. Kanskje noen kunne ta dette som en liten boost. Dette gjelder forøvrig også slanke kvinner.

De kvinner jeg sikter til er absolutt ikke noen jeg ville vært flau over å være sammen med slik noen her antyder. Det er vel mer tilfeldigheter og preferanser på det tidspunkt som gjorde at jeg ikke har vært sammen med flere av de jeg kaller chubby cuties ;) 

Ellers er jo dette seksualitetforumet og da er det vel ikke unaturlig at man snakker om ren fysisk tiltrekning.

Anonymkode: 6e75c...32e

ikke mye hyllest til slanke damer akkurat

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

ikke mye hyllest til slanke damer akkurat

Poenget ditt? Burde vel være ganske tydelig at denne tråden ikke er myntet på slanke damer, men jeg kan gjerne lage en egen tråd om de også om du ønsker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke rart det blir krangler og krig i verden når man skal lese alt i verste mening. Men folk får lese det som de vil :) 

Jeg skrev det i beste mening som en hyllest, men også fordi jeg vet hvor usikre mange kvinner kan være på seg selv og sin egen kropp. Kanskje noen kunne ta dette som en liten boost. Dette gjelder forøvrig også slanke kvinner.

De kvinner jeg sikter til er absolutt ikke noen jeg ville vært flau over å være sammen med slik noen her antyder. Det er vel mer tilfeldigheter og preferanser på det tidspunkt som gjorde at jeg ikke har vært sammen med flere av de jeg kaller chubby cuties ;) 

Ellers er jo dette seksualitetforumet og da er det vel ikke unaturlig at man snakker om ren fysisk tiltrekning.

Hva med å hylle dama di istedenfor?

Anonymkode: af0e6...466

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (2 timer siden):

det er jo trist for de damene de velger men som de egentlig ikke vil ha

Mener du TS?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Poenget ditt? Burde vel være ganske tydelig at denne tråden ikke er myntet på slanke damer, men jeg kan gjerne lage en egen tråd om de også om du ønsker. 

Er du kvinne? Og laget denne tråden for å snakke ned slanke damer. 

Anonymkode: 26dad...79e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kontekst: Han (ts)  liker egentlig større damer, men har aldri inngått forhold med ei. I stedet er han i et forhold med ei slank og trent dame og har ikke sluttet å fantasere om større damer.

Jeg har flere steder sett store damer beskrive situasjonen hvor de har opplevd full klaff med en mann, men hvor han har "feiget ut" av et seriøst forhold av frykt for å bli dømt av kompiser og utenforstående. For å ha falt for ei stor dame.

Dette handler gjerne om (mange) menns store behov for bekreftelse blant andre menn gjennom å like det (inkl damer) andre menn liker.

https://www.google.com/amp/s/jezebel.com/are-men-attracted-to-what-they-think-other-men-approve-5909282/amp

"...it's not that all men — or even most straight white men — genuinely prefer skinny women. It's that for a great many men, having a thin, conventionally pretty girlfriend is a way to win status in the eyes of other men. It's not actually about what they themselves want. Put simply, men and women alike confuse what it is that men are attracted to with what it is that men imagine will win them approval."

Anonymkode: cb86c...8e2

Dette er så rart for meg - å være tiltrukket av overvekt er litt som å være tiltrukket av amputering, anorexia eller lignende.

Hvilket forøvrig er noe helt annet enn å være tiltrukket av en person til tross for at personen har et handicap eller en sykdom.

Anonymkode: 32b6c...ed2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å hylle dama di istedenfor?

Hyller og forguder dama mi daglig, jeg. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du kvinne? Og laget denne tråden for å snakke ned slanke damer. 

Anonymkode: 26dad...79e

Så absolutt ikke.

Så godt som jeg liker dere kvinner skal det være sagt at dere generelt er flinke til å lage dramatikk og problemer hvor de ikke eksisterer.

Ikke en plass i denne tråden har slanke damer vært nedsnakket. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så absolutt ikke.

Så godt som jeg liker dere kvinner skal det være sagt at dere generelt er flinke til å lage dramatikk og problemer hvor de ikke eksisterer.

Det er ikke sånn det fungerer. Det en del kvinner hører er at en mann som er i et forhold forventer applaus for å varte opp andre kvinner enn hun han har valgt å leve sammen med. Mange tenker da at de skulle ønske du var en bedre partner, og at en opptatt mann gir oppmerksomhet ikke er noe en del kvinner ønsker eller oppfatter som som en hyllest.

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (16 minutter siden):

Det er ikke sånn det fungerer. Det en del kvinner hører er at en mann som er i et forhold forventer applaus for å varte opp andre kvinner enn hun han har valgt å leve sammen med. Mange tenker da at de skulle ønske du var en bedre partner, og at en opptatt mann gir oppmerksomhet ikke er noe en del kvinner ønsker eller oppfatter som som en hyllest.

Varter opp andre kvinner? Hvor får du det fra? Trofast som dagen er lang jeg og det lengste jeg strekker meg er å flørte forsiktig en sjelden gang med kvinner som uansett krysser min vei i hverdagen. 

Men skal holde det for meg selv fremover :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Varter opp andre kvinner? Hvor får du det fra? Trofast som dagen er lang jeg og det lengste jeg strekker meg er å flørte forsiktig en sjelden gang med kvinner som uansett krysser min vei i hverdagen. 

Supert! Da er vi enige.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvis jeg var dama di hadde jeg absolutt ikke sett på dette innlegget og tenkt at du var trofast som dagen er lang, men deg om det. Regner med dama di også synes innlegget ditt er kjempeflott, isåfall er dere en god match

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så absolutt ikke.

om du hyller og forguder henne, hvorfor angrer du på at du valgte henne da?

Skrevet
Helene1982 skrev (1 time siden):

Mener du TS?

ja. Høres jo ut som han egentlig ikke vil ha dama si

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er så rart for meg - å være tiltrukket av overvekt er litt som å være tiltrukket av amputering, anorexia eller lignende.

Hvilket forøvrig er noe helt annet enn å være tiltrukket av en person til tross for at personen har et handicap eller en sykdom.

Anonymkode: 32b6c...ed2

Det er jo ikke overvekt som en helsetilstand man evt. tiltrekkes av, men en kroppstype og et utseende man faktisk liker. De færreste som kan like store damer liker alle store damer bare de er store. Man vil jo finne en man liker som person, blir sjarmert av, finner en god kjemi med osv. 

Men det kommer vel an på blikket, om man kan fri seg fra å først og fremst tenke sitt om deres helse eller å møte dem med et smil og et åpent sinn. Jeg tenker dette handler litt om menneskesyn også. 

Fortjener ikke store damer å bli likt og elsket som de er, og også bli begjært og oppleve god sex? Skal de bare kunne aksepteres og tolereres til tross for kroppene de har? Skal de ikke kunne føle seg tiltrekkende og verdifulle sånn som andre mennesker? 

Fra perspektivet til en stor kvinne, Aubrey Gordon,

https://medium.com/@thefatshadow/is-fat-a-fetish-b07df64d00d

"I reject the notion that fat attraction is necessarily a fetish: something deviant, tawdry, vulgar, or dangerous. I choose to believe that my body is worthy of love: love the love M gave it, and the electric warmth of my first real love.

I want to be loved in my body, not in spite of it. My body is not an inconvenience, a shameful fact, or an unfortunate truth. Wanting my body is not a pathological act. I choose love that wants all of me. I choose love that can embrace my depth and breadth alike. I choose people who can love all of me. Take all of me or none at all."

(Slik kjærlighet forutsetter at det finnes de som er tiltrukket av store kvinner som henne...)

Men jeg får si som ts (unnskyld, forresten, tok feil av deg) at det sikkert er bedre å holde det for meg selv. Jeg forstår hvor mange det er som har vanskelig for å forstå. Det skal liksom bare finnes ett opplest og vedtatt skjønnhetsideal.

Å utfordre dette skal man helst passe seg for. Det hører liksom ikke hjemme noe sted.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke overvekt som en helsetilstand man evt. tiltrekkes av, men en kroppstype og et utseende man faktisk liker. De færreste som kan like store damer liker alle store damer bare de er store. Man vil jo finne en man liker som person, blir sjarmert av, finner en god kjemi med osv. 

Men det kommer vel an på blikket, om man kan fri seg fra å først og fremst tenke sitt om deres helse eller å møte dem med et smil og et åpent sinn. Jeg tenker dette handler litt om menneskesyn også. 

Fortjener ikke store damer å bli likt og elsket som de er, og også bli begjært og oppleve god sex? Skal de bare kunne aksepteres og tolereres til tross for kroppene de har? Skal de ikke kunne føle seg tiltrekkende og verdifulle sånn som andre mennesker? 

Fra perspektivet til en stor kvinne, Aubrey Gordon,

https://medium.com/@thefatshadow/is-fat-a-fetish-b07df64d00d

"I reject the notion that fat attraction is necessarily a fetish: something deviant, tawdry, vulgar, or dangerous. I choose to believe that my body is worthy of love: love the love M gave it, and the electric warmth of my first real love.

I want to be loved in my body, not in spite of it. My body is not an inconvenience, a shameful fact, or an unfortunate truth. Wanting my body is not a pathological act. I choose love that wants all of me. I choose love that can embrace my depth and breadth alike. I choose people who can love all of me. Take all of me or none at all."

(Slik kjærlighet forutsetter at det finnes de som er tiltrukket av store kvinner som henne...)

Men jeg får si som ts (unnskyld, forresten, tok feil av deg) at det sikkert er bedre å holde det for meg selv. Jeg forstår hvor mange det er som har vanskelig for å forstå. Det skal liksom bare finnes ett opplest og vedtatt skjønnhetsideal.

Å utfordre dette skal man helst passe seg for. Det hører liksom ikke hjemme noe sted.

poenget er at ts hyller damer som er det motsatte av det kjæresten er

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nesten alltid gått for litt lubne damer, mye deiligere. En slank dame kan se fin ut rent estetisk, men kosing og sex med en hard og tynn dame er ikke det samme som en myk og god dame med former, og med en stor rumpe som ser ut som tåler litt! 

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Og forventer at denne gesten skal gjøre at de føler seg litt bedre …

Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Og forventer at denne gesten skal gjøre at de føler seg litt bedre …

og slike som dama hans til å føle seg verre?

• Liker 1
Skrevet
Arild37 skrev (3 minutter siden):

Nesten alltid gått for litt lubne damer, mye deiligere. En slank dame kan se fin ut rent estetisk, men kosing og sex med en hard og tynn dame er ikke det samme som en myk og god dame med former, og med en stor rumpe som ser ut som tåler litt! 

harz og tynn? hva faen?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta said:

Er enig i at det fremstår litt teit. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...