Gå til innhold

Chubby cuties.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke gikk for flere chubby cuties når jeg var singel. Gikk stort sett for de slankeste og best trente jentene og er sammen med en veldig aktivt jente som er slank og godt trent. 

Nå om dagen fantaserer jeg veldig om dere jentene som er dritsøte, men med litt former og kanskje noen kilo ekstra. Herregud så deilige dere er.

Måtte bare få det ut. Og kanskje noen av dere kan føle dere litt bedre av å høre det :) 

Anonymkode: 6e75c...32e

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Angrer på at jeg ikke gikk for flere chubby cuties når jeg var singel. Gikk stort sett for de slankeste og best trente jentene og er sammen med en veldig aktivt jente som er slank og godt trent. 

Nå om dagen fantaserer jeg veldig om dere jentene som er dritsøte, men med litt former og kanskje noen kilo ekstra. Herregud så deilige dere er.

Måtte bare få det ut. Og kanskje noen av dere kan føle dere litt bedre av å høre det :) 

He he, mye deiligere å ta i noe mykt.. Og to blunkende rådyrøyne som ser på deg.

Anonymkode: 1dbf8...c62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

He he, mye deiligere å ta i noe mykt.. Og to blunkende rådyrøyne som ser på deg.

Anonymkode: 1dbf8...c62

Kan være :) 

Kan nevnes at jeg har vært med overvektige jenter på noen ONS, men disse var ikke av de supersøte jeg tenker på.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig mange som faktisk har samme tanken som deg. Gjerne veltrente menn som ville ha en dame med ekstra former og gjerne store fordeler. Jeg er så heldig at jeg har en herlig mann som forguder meg nå, men da jeg var singel kunne jeg velge og vrake. 

Anonymkode: 45dac...d0f

• Liker 1
Skrevet

Du, de er neppe interessert i den platte og nedlatende tonen din.

Hverken de slanke, veltrente eller chubby. 

• Liker 11
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Du svarer i forumet for seksualitet. Å slå ned på en så uskyldig fantasi? Litt drøyt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AprilLudgate said:

Nedlatende? Hvordan var han nedlatende..? 

Anonymkode: d1065...95b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja gud bedre, vi elsker jo å bli sett på som kun en kropp.

Anonymkode: 44a53...2e6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nedlatende? Hvordan var han nedlatende..? 

«Kanskje de føler seg bedre av å vite at jeg kunne pult dem».

Var regelrett det han sa.

Det er jævlig nedlatende motivasjon gitt. Hvorfor antar han «chubby cuties» føler seg dårlige og bare venter på bekreftelse fra en som «egentlig liker slanke damer asså». 

Hellå.

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AprilLudgate said:

«Kanskje de føler seg bedre av å vite at jeg kunne pult dem».

Var regelrett det han sa.

Det er jævlig nedlatende motivasjon gitt. Hvorfor antar han «chubby cuties» føler seg dårlige og bare venter på bekreftelse fra en som «egentlig liker slanke damer asså». 

Hellå.

Det er jo én måte å tolke det på. 

Jeg leser det som at han egentlig er tiltrukket av "chubby cuties", og mener at flere burde føle seg mer tiltrekkende. Dette er vel på mange måter bra. 

Samtidig er det jo tydelig at han av en eller annen grunn ikke tør å gå for dem, fordi han bryr seg for mye om hva andre synes - og prioriterer dermed en trofékone. Dette synes jo jeg personlig er teit av ham. 

Jeg foretrekker søte lubne jenter selv, men det er også sånn eksene mine ser ut. "Trofékoner" er bortkastet tid. 

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Måtte bare få det ut.

Du burde holdt det for deg selv. Forelskelse handler ikke om vekt eller figur. Det handler om kontakt med et annet menneske.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Paramount said:

Du burde holdt det for deg selv. Forelskelse handler ikke om vekt eller figur. Det handler om kontakt med et annet menneske.

Og evt. også fysisk tiltrekning?

Anonymkode: cb86c...8e2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og evt. også fysisk tiltrekning?

Tiltrekning handler om tiltrekning. Hva det er som tiltrekker kan være så mangt. Listen over ting som tiltrekker er ganske lang. I hvert fall for meg.

Skrevet

Tiltrekning er en ting med sammenheng i alt. Det de vi liker vi se på/etter. Og hver sin smak. 

For eks. I cluben .. hvis hvi lyst å danse med noen vi gå til den partner vi liker. Ikke den andre men med den du har spot on. Og hver har sit kriteria.  Det ligger "kodert" i hjernet . 

AnonymBruker
Skrevet

Uenig. 

Anonymkode: 5299d...19c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jo én måte å tolke det på. 

Jeg leser det som at han egentlig er tiltrukket av "chubby cuties", og mener at flere burde føle seg mer tiltrekkende. Dette er vel på mange måter bra. 

Samtidig er det jo tydelig at han av en eller annen grunn ikke tør å gå for dem, fordi han bryr seg for mye om hva andre synes - og prioriterer dermed en trofékone. Dette synes jo jeg personlig er teit av ham. 

Jeg foretrekker søte lubne jenter selv, men det er også sånn eksene mine ser ut. "Trofékoner" er bortkastet tid. 

jeg syns hsn er frekk og nedlatende både for litt store jenter og slanke jenter her jeg men. Du og. Er man slank er man bare et trofe?

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Maleficenta said:

jeg syns hsn er frekk og nedlatende både for litt store jenter og slanke jenter her jeg men. Du og. Er man slank er man bare et trofe?

Kontekst: Han (ts)  liker egentlig større damer, men har aldri inngått forhold med ei. I stedet er han i et forhold med ei slank og trent dame og har ikke sluttet å fantasere om større damer.

Jeg har flere steder sett store damer beskrive situasjonen hvor de har opplevd full klaff med en mann, men hvor han har "feiget ut" av et seriøst forhold av frykt for å bli dømt av kompiser og utenforstående. For å ha falt for ei stor dame.

Dette handler gjerne om (mange) menns store behov for bekreftelse blant andre menn gjennom å like det (inkl damer) andre menn liker.

https://www.google.com/amp/s/jezebel.com/are-men-attracted-to-what-they-think-other-men-approve-5909282/amp

"...it's not that all men — or even most straight white men — genuinely prefer skinny women. It's that for a great many men, having a thin, conventionally pretty girlfriend is a way to win status in the eyes of other men. It's not actually about what they themselves want. Put simply, men and women alike confuse what it is that men are attracted to with what it is that men imagine will win them approval."

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg aner ikke om dere er oppdratt av ulver eller foreldre, men at en mann som er i et forhold, gjør deg en tjeneste ved å flørte med deg, er så ekstremt lavt nivå at jeg er usikker på om dette er tøys. Om en mann i et forhold overrekker en gave ved å si til overvektige kvinner at han tenker på dem når han runker? Hardt nei. Step 1 er å gå hjem til kona di. Jeg tror de som lykkes med å finne en partner, er  personer som evner å se det store bildet. Med det mener jeg: Han synes du er tiltrekkende, men han evner å tenke langsiktig. Kåt er bra, men det er ingen unnskyldning for å ta dårlige valg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart det blir krangler og krig i verden når man skal lese alt i verste mening. Men folk får lese det som de vil :) 

Jeg skrev det i beste mening som en hyllest, men også fordi jeg vet hvor usikre mange kvinner kan være på seg selv og sin egen kropp. Kanskje noen kunne ta dette som en liten boost. Dette gjelder forøvrig også slanke kvinner.

De kvinner jeg sikter til er absolutt ikke noen jeg ville vært flau over å være sammen med slik noen her antyder. Det er vel mer tilfeldigheter og preferanser på det tidspunkt som gjorde at jeg ikke har vært sammen med flere av de jeg kaller chubby cuties ;) 

Ellers er jo dette seksualitetforumet og da er det vel ikke unaturlig at man snakker om ren fysisk tiltrekning.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kontekst: Han (ts)  liker egentlig større damer, men har aldri inngått forhold med ei. I stedet er han i et forhold med ei slank og trent dame og har ikke sluttet å fantasere om større damer.

Jeg har flere steder sett store damer beskrive situasjonen hvor de har opplevd full klaff med en mann, men hvor han har "feiget ut" av et seriøst forhold av frykt for å bli dømt av kompiser og utenforstående. For å ha falt for ei stor dame.

Dette handler gjerne om (mange) menns store behov for bekreftelse blant andre menn gjennom å like det (inkl damer) andre menn liker.

https://www.google.com/amp/s/jezebel.com/are-men-attracted-to-what-they-think-other-men-approve-5909282/amp

"...it's not that all men — or even most straight white men — genuinely prefer skinny women. It's that for a great many men, having a thin, conventionally pretty girlfriend is a way to win status in the eyes of other men. It's not actually about what they themselves want. Put simply, men and women alike confuse what it is that men are attracted to with what it is that men imagine will win them approval."

det er jo trist for de damene de velger men som de egentlig ikke vil ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...