AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei. Jeg har hatt SA og ble fortalt at neste mens ville bli kraftigere, men den varte bare en dag. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: 9c074...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei, jeg har hatt en utskrapning og fikk samme beskjed om at første mens etterpå ville bli kraftigere. Det ble den ikke, jeg hadde mensen i flere dager, men det var sparsommelig. Jeg spottet derimot nesten gjennom hele den etterfølgende syklusen, til tross for at jeg aldri har slitt med spotting før. Fikk ved neste syklus normal syklus og har heller ikke spottet etter dette. Da jeg tok det opp med gynekolog, sa hun at spottingen kunne skyldes at kroppen ikke var helt ferdig med aborten. Dette er bare min opplevelse, så regner med at det kan variere fra person til person. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg hadde også utskraping pga MA, og hadde bittesmå blødninger i to sykluser før jeg fikk helt vanlig mensen på den tredje. Anonymkode: 3b27a...feb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Trenger ikke bli kraftigere, men én dag hørtes lite ut for mens. Kanskje dette ikke var mens men noe pga aborten? Er det lenge siden du mistet? Anonymkode: caaf4...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke bli kraftigere, men én dag hørtes lite ut for mens. Kanskje dette ikke var mens men noe pga aborten? Er det lenge siden du mistet? Anonymkode: caaf4...c0e Jeg blødde 28. februar og hadde ganske sikkert eggløsning 13./14. mars. Som er ca riktig ift mensen.. Mistet begynnelsen av februar. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde også utskraping pga MA, og hadde bittesmå blødninger i to sykluser før jeg fikk helt vanlig mensen på den tredje. Anonymkode: 3b27a...feb Sjokoladekosmos skrev (3 timer siden): Hei, jeg har hatt en utskrapning og fikk samme beskjed om at første mens etterpå ville bli kraftigere. Det ble den ikke, jeg hadde mensen i flere dager, men det var sparsommelig. Jeg spottet derimot nesten gjennom hele den etterfølgende syklusen, til tross for at jeg aldri har slitt med spotting før. Fikk ved neste syklus normal syklus og har heller ikke spottet etter dette. Da jeg tok det opp med gynekolog, sa hun at spottingen kunne skyldes at kroppen ikke var helt ferdig med aborten. Dette er bare min opplevelse, så regner med at det kan variere fra person til person. 😊 Takk Godt å høre at det ikke trenger være noe galt <3 Anonymkode: 9c074...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blødde 28. februar og hadde ganske sikkert eggløsning 13./14. mars. Som er ca riktig ift mensen.. Mistet begynnelsen av februar. Anonymkode: 9c074...94f Sånn som jeg har skjønt det kan mensen endre seg i en periode etter abort, men vanligvis bare for noen måneder, så skal man få tilbake en ca normal mens. Kanskje du skulle tatt en graviditetstest neste uke, i fall du kan være gravid på ny? Det er bare litt over 3 uker siden 28.feb. Anonymkode: caaf4...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå