Gå til innhold

Hvordan bruker dere lutinus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser at man tar dette ca tre dager etter eggløsning, og noen steder står det ved positiv test. Tre dager etter eggløsning virker mer riktig, noen synspunkter på dette?

Anonymkode: 04f74...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville fulgt bruks rådet du får av din egen lege/gyn som har forskrevet det til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene90 skrev (2 timer siden):

Ville fulgt bruks rådet du får av din egen lege/gyn som har forskrevet det til deg. 

... ok. Jeg tror du svarer i feil tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du det. Du skal bruke det slik din lege har foreskrevet det. Jeg brukte lutinus fra positiv test til uke 9

Anonymkode: 8c7ba...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei svarer i helt rett tråd - selv om du tydeligvis ikke likte svaret 😊 Samme medikament skrives ut på ulike måter til ulike personer utifra behov..  Ved ivf brukes det ofte fra 2- 4 dager før innsett (altså etter eggløsning) og med varierende varighet - noen til 4 uke, noen til uke 9, noen til uke 12.. Ved naturlig graviditet varierer det også.. Noen får beskjed om å bruke det fra positiv test, andre fra tidligere.. Medikamenter skal brukes som forskrevet av lege til den enkelte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

?det var jo et helt reelt svar. De er veldig forskjellig hvordan  folk har fått beskjed om å bruke de. Jeg skulle ta de 3 ganger om dagen i et par uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene90 skrev (13 timer siden):

Nei svarer i helt rett tråd - selv om du tydeligvis ikke likte svaret 😊 Samme medikament skrives ut på ulike måter til ulike personer utifra behov..  Ved ivf brukes det ofte fra 2- 4 dager før innsett (altså etter eggløsning) og med varierende varighet - noen til 4 uke, noen til uke 9, noen til uke 12.. Ved naturlig graviditet varierer det også.. Noen får beskjed om å bruke det fra positiv test, andre fra tidligere.. Medikamenter skal brukes som forskrevet av lege til den enkelte.. 

Fame skrev (5 timer siden):

?det var jo et helt reelt svar. De er veldig forskjellig hvordan  folk har fått beskjed om å bruke de. Jeg skulle ta de 3 ganger om dagen i et par uker

Ok. Var bare det at jeg ikke hadde skrevet at jeg hadde fått utskrevet noe, mens svaret var "Ville fulgt bruks rådet du får av din egen lege/gyn som har forskrevet det til deg " Mens spørsmålet var ang. hvordan bruk av medikamentet fungerer for andre.. Og hva andre tenker ang medikamentet. "følg legen" er flott det. Litt forutsigbart og lite hjelpsomt. Meeen.. 

Takk for mer utfyllende svar da, uansett :)  Jeg bare lurer jeg. Så jeg vet hva/hvordan jeg kan snakk med legen min om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...