AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 I min første graviditet hadde jeg mye menssmerter i starten. Jeg har forstått at det er vanlig, fordi livmoren begynner å strekke og tøye seg tidlig. En venninne med flere barn sa at dette skjedde kun i første graviditet, siden i de neste er livmoren allerede "tøyd". Er det noen som har erfaring med slike smerter eller murringer i livmoren i senere graviditeter enn den første? Jeg prøver på nr. 2, har ikm i helgen, og kjenner på litt murringer. Er det garantert mensen da, siden jeg har vært gravid før?? Anonymkode: 24b61...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I min første graviditet hadde jeg mye menssmerter i starten. Jeg har forstått at det er vanlig, fordi livmoren begynner å strekke og tøye seg tidlig. En venninne med flere barn sa at dette skjedde kun i første graviditet, siden i de neste er livmoren allerede "tøyd". Er det noen som har erfaring med slike smerter eller murringer i livmoren i senere graviditeter enn den første? Jeg prøver på nr. 2, har ikm i helgen, og kjenner på litt murringer. Er det garantert mensen da, siden jeg har vært gravid før?? Anonymkode: 24b61...44d Du kan da få murringer både ved andre og tredje graviditet også.. Anonymkode: d5546...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Tror du hadde sett det om venninnene dine hadde hatt permanent tøyd livmor etter første barnet altså.. Anonymkode: 8aaa4...d9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 23.19): I min første graviditet hadde jeg mye menssmerter i starten. Jeg har forstått at det er vanlig, fordi livmoren begynner å strekke og tøye seg tidlig. En venninne med flere barn sa at dette skjedde kun i første graviditet, siden i de neste er livmoren allerede "tøyd". Er det noen som har erfaring med slike smerter eller murringer i livmoren i senere graviditeter enn den første? Jeg prøver på nr. 2, har ikm i helgen, og kjenner på litt murringer. Er det garantert mensen da, siden jeg har vært gravid før?? Anonymkode: 24b61...44d Jeg hadde ingen murringer ved nr 2. masse med nr 1. men regner med det er tilfeldig. Anonymkode: cddd2...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg kan ikke huske at jeg hadde så mye murringer med førstemann, men nå i andre graviditet har jeg hatt masse, så tror ikke håpet er ute enda 😊 Anonymkode: 3c018...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 24. mars 2023 #6 Del Skrevet 24. mars 2023 Har hatt det i alle mine 4 svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyskrone Skrevet 24. mars 2023 #7 Del Skrevet 24. mars 2023 Hadde det i første og har hatt det nå med nr 2 også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå