Gå til innhold

Mensensmerter ved graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min første graviditet hadde jeg mye menssmerter i starten. Jeg har forstått at det er vanlig, fordi livmoren begynner å strekke og tøye seg tidlig. En venninne med flere barn sa at dette skjedde kun i første graviditet, siden i de neste er livmoren allerede "tøyd". Er det noen som har erfaring med slike smerter eller murringer i livmoren i senere graviditeter enn den første? Jeg prøver på nr. 2, har ikm i helgen, og kjenner på litt murringer. Er det garantert mensen da, siden jeg har vært gravid før??

Anonymkode: 24b61...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I min første graviditet hadde jeg mye menssmerter i starten. Jeg har forstått at det er vanlig, fordi livmoren begynner å strekke og tøye seg tidlig. En venninne med flere barn sa at dette skjedde kun i første graviditet, siden i de neste er livmoren allerede "tøyd". Er det noen som har erfaring med slike smerter eller murringer i livmoren i senere graviditeter enn den første? Jeg prøver på nr. 2, har ikm i helgen, og kjenner på litt murringer. Er det garantert mensen da, siden jeg har vært gravid før??

Du kan da få murringer både ved andre og tredje graviditet også..

Anonymkode: d5546...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hadde sett det om venninnene dine hadde hatt permanent tøyd livmor etter første barnet altså..

Anonymkode: 8aaa4...d9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 23.19):

Jeg hadde ingen murringer ved nr 2. masse med nr 1.  men regner med det er tilfeldig. 

Anonymkode: cddd2...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg hadde så mye murringer med førstemann, men nå i andre graviditet har jeg hatt masse, så tror ikke håpet er ute enda 😊

Anonymkode: 3c018...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...