AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Hei. Jeg har tatt 4 tester de siste dagene hvor 2 var idag. Alle negative. Dpo 14 og ikm idag. Jeg skulle ut å ri så jeg satte på meg bind i tilfelle det skulle starte. Så jeg rakk å komme meg hjem ihvertfall. Etter 2t så går jeg på do og får ut masse slim på papiret og det var litt blankt, men mye brunt. Dette var ca kl 12.00. Har ikke kommet noe mer slim eller blod. Stoppet helt opp. Er litt kvalm ogvært det siden jeg stod opp idag. Føler også en sånn murring, føler meg våt der nede (flyr på do heletiden fordi jeg tror mensen starter) og føler meg litt sånn "hoven" rundt det området. Skal sies at mensen min går etter klokka. Den kommer hver morgen på ikm dagen. Aldri forsein, så derfor veldig merkelig 🤔 Flere som har opplevd dette uten å være gravid? Anonymkode: 1d4d0...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Kan det hende at du denne gangen hadde en sen EL? Jeg opplevde en liten blødning/brunt og litt rødt utflod, dagen før jeg vanligvis skulle ha mens. Testene var negative, ventet en uke før ny test da mensen aldri kom - var da gravid. Men har også opplevd at kroppen tuller det til litt, mensen starter opp med litt brunaktig utflod, for å så komme for fullt noen timer etter. Anonymkode: 70c07...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det hende at du denne gangen hadde en sen EL? Jeg opplevde en liten blødning/brunt og litt rødt utflod, dagen før jeg vanligvis skulle ha mens. Testene var negative, ventet en uke før ny test da mensen aldri kom - var da gravid. Men har også opplevd at kroppen tuller det til litt, mensen starter opp med litt brunaktig utflod, for å så komme for fullt noen timer etter. Anonymkode: 70c07...25c Jeg tok ingen EL test denne mnd pga jeg ikke prioriterte å bestille flere, noe jeg angrer på. Men jeg hadde symptomer på EL rundt da jeg skulle ha EL utifra appen. Men om den var da eller seinere, vet jeg ikke. 🤷♀️ Skal ned å kjøpe tester i morgen og hvis jeg får mensen så har jeg til neste mnd. 😂 Anonymkode: 1d4d0...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Fikk mensen , så da var det bare kroppen som tulla. Anonymkode: 1d4d0...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei. Jeg har tatt 4 tester de siste dagene hvor 2 var idag. Alle negative. Dpo 14 og ikm idag. Jeg skulle ut å ri så jeg satte på meg bind i tilfelle det skulle starte. Så jeg rakk å komme meg hjem ihvertfall. Etter 2t så går jeg på do og får ut masse slim på papiret og det var litt blankt, men mye brunt. Dette var ca kl 12.00. Har ikke kommet noe mer slim eller blod. Stoppet helt opp. Er litt kvalm ogvært det siden jeg stod opp idag. Føler også en sånn murring, føler meg våt der nede (flyr på do heletiden fordi jeg tror mensen starter) og føler meg litt sånn "hoven" rundt det området. Skal sies at mensen min går etter klokka. Den kommer hver morgen på ikm dagen. Aldri forsein, så derfor veldig merkelig 🤔 Flere som har opplevd dette uten å være gravid? Anonymkode: 1d4d0...5e6 Hos meg kommer slimet 1-2 dager før mensen kommer. Slimet kommer fordi tappen begynner åpne seg igjen for å slippe ut mensblod. Om du vet du er 14 dpo så er det dessverre neppe noen graviditet siden dagens tester vil vise positiv 14dpo i normale graviditeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk mensen , så da var det bare kroppen som tulla. Anonymkode: 1d4d0...5e6 Så denne først nå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå