AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Hei! Noen her som har erfaring med produktene fra COSRX? Ansiktskremen med snegleessens f eks? Jeg er 41 årog har en del linjer og store porer, kan dette være en serie for meg? 🤗 Anonymkode: 19517...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Ja, har masse erfaring. Men du skriver veldig lite om din hudtype, er den tørr? fet? Tørr? Oljete? For meg funker det litt sånn både og. Er under 30 år med lite tegn til aldring, og har normal til tørr hud. Fungerer ikke godt nok om vinteren. Nå er det slik at cosrx har mange forskjellige type produkter, og derav også flere ansiktskremer med snegleessens, så vanskelig å vite hvilken konkret du mener Anonymkode: ba9a2...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg har brukt ett produkt fra COSRX, Snail mucin essence, i 3 uker. Huden min føles mykere og glattere. Noen mørke pigmenteringer har også litt lysere. Jeg er i 20-årene og har litt fet hud Anonymkode: 4d8da...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja, har masse erfaring. Men du skriver veldig lite om din hudtype, er den tørr? fet? Tørr? Oljete? For meg funker det litt sånn både og. Er under 30 år med lite tegn til aldring, og har normal til tørr hud. Fungerer ikke godt nok om vinteren. Nå er det slik at cosrx har mange forskjellige type produkter, og derav også flere ansiktskremer med snegleessens, så vanskelig å vite hvilken konkret du mener Anonymkode: ba9a2...a91 Tusen takk for svar! Jeg mener denne: https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-advanced-snail-92-all-in-one-cream/ Jeg har normal til tørr hud med linjer i pannen og store porer på nesen. Bruker mye fra The Ordinary; både serum og dagkrem, og huden kjennes stram etter ansiktsrens og påføring av serum, men myk og fin etter påføring av ansiktskrem. TS Anonymkode: 19517...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Del Skrevet 22. mars 2023 Ingen av cosrx sine produkter hjelper på rynker. Da må det legemiddel til. Snegle essensen føles ok på huden men syns ikke den har gjort noe bedring av huden min. Er i slutten av 30 årene Anonymkode: 361f0...053 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg er veldig fornøyd med cosrx. Akkurat nå bruker jeg Cosrx vitamin c 23 serum og Cosrx rice overnight mask. Veldig fornøyd med begge. Passer til min modne kombinasjonshud. Er 40 år. Anonymkode: 90f58...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Del Skrevet 22. mars 2023 COSRX BHA Blackhead Power Liquid skal være bra mot store porer. Anonymkode: 90f58...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): COSRX BHA Blackhead Power Liquid skal være bra mot store porer. Anonymkode: 90f58...0ff Jeg fikk kviser av den Anonymkode: c75c0...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tusen takk for svar! Jeg mener denne: https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-advanced-snail-92-all-in-one-cream/ Jeg har normal til tørr hud med linjer i pannen og store porer på nesen. Bruker mye fra The Ordinary; både serum og dagkrem, og huden kjennes stram etter ansiktsrens og påføring av serum, men myk og fin etter påføring av ansiktskrem. TS Anonymkode: 19517...efe Jeg har fått jevnere hudfarge og mer glød med den. Gir masse fukt også. Jeg liker konsistensen og kremen godt. Ny favoritt Anonymkode: 30761...891 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. mars 2023 #10 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 16.14): Tusen takk for svar! Jeg mener denne: https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-advanced-snail-92-all-in-one-cream/ Jeg har normal til tørr hud med linjer i pannen og store porer på nesen. Bruker mye fra The Ordinary; både serum og dagkrem, og huden kjennes stram etter ansiktsrens og påføring av serum, men myk og fin etter påføring av ansiktskrem. TS Anonymkode: 19517...efe Jeg hadde heller holdt rutinen du har og lagt til en spf. Jeg har prøvd litt forskjellig fra Cosrx, men ser ikke hvordan deres produkter skulle dekket behovene dine med rutinen du allerede har. Eneste måtte vært snail mucin om du ikke bruker noe hyaluronsyre eller tilsvarende allerede. Mange liker snegleslimet, langt færre liker kremen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #11 Del Skrevet 25. mars 2023 sensitiv Kombinasjonshud seint i 30-årene her. Den visstnok veldig milde ansiktsrensen cosrx good morning gel cleanser deres ble alt for sterk for min hud, ble rød og kløende. Synd, for jeg hadde trua og tror fortsatt det er en bra serie- bare ikke for min hud. Anonymkode: 5d476...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #12 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 15.11): Hei! Noen her som har erfaring med produktene fra COSRX? Ansiktskremen med snegleessens f eks? Jeg er 41 årog har en del linjer og store porer, kan dette være en serie for meg? 🤗 Anonymkode: 19517...efe Double serum fra Clarins gir MASSE fukt! Anonymkode: b709b...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Del Skrevet 26. mars 2023 AprilLudgate skrev (På 24.3.2023 den 15.41): Jeg hadde heller holdt rutinen du har og lagt til en spf. Jeg har prøvd litt forskjellig fra Cosrx, men ser ikke hvordan deres produkter skulle dekket behovene dine med rutinen du allerede har. Eneste måtte vært snail mucin om du ikke bruker noe hyaluronsyre eller tilsvarende allerede. Mange liker snegleslimet, langt færre liker kremen. Snail mucin, fungerer den på samme måte som serum med hyaluronsyre? At du kan bruke den over andre serum? At det låser ikke fukt? Leter etter et nytt hylaronsyre-serum som kan blandes med andre produkter og ikke koster skjorta. Anonymkode: b709b...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snail mucin, fungerer den på samme måte som serum med hyaluronsyre? At du kan bruke den over andre serum? At det låser ikke fukt? Leter etter et nytt hylaronsyre-serum som kan blandes med andre produkter og ikke koster skjorta. Anonymkode: b709b...7b3 Låser INN fukt! Anonymkode: b709b...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. mars 2023 #15 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Snail mucin, fungerer den på samme måte som serum med hyaluronsyre? At du kan bruke den over andre serum? At det låser ikke fukt? Leter etter et nytt hylaronsyre-serum som kan blandes med andre produkter og ikke koster skjorta. Anonymkode: b709b...7b3 Den er en «humectant», og fungerer på like måter mtp fukt ja. Men snegleslim skal også være veldig mildt eksfolierende uten at jeg merker noe til det, men jeg har essens/toner under først. Dette er ikke et HAprodukt, det er bokstavelig talt snegleslim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #16 Del Skrevet 26. mars 2023 AprilLudgate skrev (På 24.3.2023 den 15.41): Jeg hadde heller holdt rutinen du har og lagt til en spf. Jeg har prøvd litt forskjellig fra Cosrx, men ser ikke hvordan deres produkter skulle dekket behovene dine med rutinen du allerede har. Eneste måtte vært snail mucin om du ikke bruker noe hyaluronsyre eller tilsvarende allerede. Mange liker snegleslimet, langt færre liker kremen. Hva er forskjellen på hyaluronsyre og kollagen? Anonymkode: 19517...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. mars 2023 #17 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er forskjellen på hyaluronsyre og kollagen? Anonymkode: 19517...efe Det kan du Google: https://www.galdermaaesthetics.com/which-is-better-hyaluronic-acid-or-collagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. mars 2023 #18 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Jeg har brukt COSRX sin snegleslimessens i ca. to uker, huden er mykere og rødhet er borte. Jeg bruker den to ganger daglig, etter toner og før serum. I dag prøvde jeg også snegleslimkremen, som skal brukes etter serum, før fuktighetskrem. Den trakk raskt inn, selv om jeg hadde både slim og serum der fra før. Likte den, og brukte den under COSRX solkrem. Kommer til å fortsette med det. Koreansk hudpleie er gjerne slik at det skal brukes lag på lag, virke forebyggende, og gir resultater over tid. Jeg liker også leppebalsamen deres, Lip plumper. Bruker den når jeg legger meg, småsviende prikking i 20 minutter eller så, og myke lepper når jeg står opp. Bruker ikke mer leppeskrubb. Jeg vurderer å kjøpe retinolkremen deres for nybegynnere. Endret 28. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. mars 2023 #19 Del Skrevet 28. mars 2023 Her står det mer om hva snegleslimessensen inneholder og ikke inneholder: https://www.cosrx.com/collections/snail-mucin/products/advanced-snail-96-mucin-power-essence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #20 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg har en sneglekrem derifra, og den holder huden fuktig hele dagen, og når jeg vasker huden på kvelden kjenner jeg at den fremdeles er der, men den trekker veldig fint inn i huden. Som en slags hinne hvis du skjønner. Anonymkode: 9ad0a...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå