Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #1 Del Skrevet 30. desember 2005 Vi hadde sex for 2 dager siden, og i følge fruktbarhetskalkulator på siden til babyverden, så skulle det være siste mulige dagen for å bli gravid. Vi har ikke blitt ordentlige prøvere ennå, men har slurvet en del med prevensjon. Det jeg lurer på er, hva er tidlige symptomer på svangerskap? I dag har jeg hatt skikkelig pms følelse, med stikkinger i korsryggen, mye mere utflod. Har ikke IKM før 8.jan. Er det virkelig mulig å kjenne noe så tidlig? Er dette jeg føler mulige symptomer? Håper på svar, hilsen ei som ikke helt har satt seg inni prøveverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 11. januar 2006 #2 Del Skrevet 11. januar 2006 Har ingen gode svar til deg på dette, men lurer på hvordan det har godt med deg? Jeg har hatt sex i de dagene jeg var mest fruktbare. Og det er en uke siden og jeg har veldig ømme bryst om dagen. Venter mens den 20 januar så jeg venter i spenning om den kommer eller ikke. Håper du har fått det poitive svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Det var jeg som skrev dette innlegget, og jeg kan si at det klaffet på det første og eneste forsøket Lykke til med prøvingen og testingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Så artig!! Gratulerer så mye, og lykke til framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå