KariMarie Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Hei, ønsker tips til fertilitetsklinikker i Danmark og Finland. Noen som har noen erfaringer og tips til steder og kontakte? På forhånd takk! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Vi var hos Stork (TFP Stork Fertility) i København. Hadde også noen forsøk på en privatklinikk i Norge. Mer fornøyd med Stork, opplevde at der var bedre oppfølging og informasjon enn den norske klinikken. Anonymkode: 72b7e...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg kjenner flere som har vært på Storken i Danmark. Kommer jo an på hva du er ute etter. Donasjoner av egg og sæd er jo tillatt i Norge nå, men for feks dobbel donasjon eller anonym donor må du ut av landet. Anonymkode: 5c470...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KariMarie Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 22. mars 2023 Takk for raske svar! 🙂 Jeg trenger dobbeldonasjon. Da skal jeg sjekke ut storken! 🙂 Har vært i kontakt med Diers IVF i Danmark. Noen andre som har erfaringer derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Del Skrevet 22. mars 2023 KariMarie skrev (1 time siden): Takk for raske svar! 🙂 Jeg trenger dobbeldonasjon. Da skal jeg sjekke ut storken! 🙂 Har vært i kontakt med Diers IVF i Danmark. Noen andre som har erfaringer derfra? Lykke til! Anonymkode: 5c470...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Del Skrevet 22. mars 2023 Ikke Finland eller Danmark, men Next Fertility i Estland. Har vært hos Dr. Aluri et par ganger, og hun er super varm og dyktig. https://next-fertilitynordic.com/fi/ Anonymkode: e2961...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg har vært veldig fornøyd med Ovumia i Helsinki. Anonymkode: 71aa8...14a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå