Gå til innhold

Vikings eller the Last Kingdom? Hvilken er best?

Godtepåse

Anbefalte innlegg

Jeg så Vikings en stund, men dabbet av fordi ett eller aent skjedde. Om det var Ragnar som døde, eller hva det nå var.

Og jeg har lurt på å gidde å se The Last Kingdom ganske lenge nå, men har liksom ikke fått meg til å gjøre det enda.

Skal jeg trø meg gjennom Vikings, og kanskje få med meg de siste sesongene der også, eller skippe det, og bare hoppe i det med TLK?

What say you?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se TLK og se om der reigniter lysten for Vikings.

Anonymkode: 6e6e0...946

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes helt klart at Vikings var best. TLK er litt sånn.... greit nok.  Har ikke begynt på den siste sesongen enda, for å si det sånn.

Anonymkode: 352ae...b24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Vikings mange ganger, synes det er SÅ bra😄 TLK var helt greit, men ikke i nærheten av Vikings.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Se TLK og se om der reigniter lysten for Vikings.

Anonymkode: 6e6e0...946

God plan👍 Takk 😃

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes helt klart at Vikings var best. TLK er litt sånn.... greit nok.  Har ikke begynt på den siste sesongen enda, for å si det sånn.

Anonymkode: 352ae...b24

Alltidpå skrev (14 minutter siden):

Jeg har sett Vikings mange ganger, synes det er SÅ bra😄 TLK var helt greit, men ikke i nærheten av Vikings.

Vikings var virkelig bra😊 skjønner ikke hva som skjedde som fikk meg til å ramle av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker TLK men vikings gadd jeg kun å se en sesong av før jeg datt av lasset. 

Anonymkode: a4e50...d9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett begge. Vikings er veldig ujevn i kvalitet på sesongene. Sesong 2 og 3 er kjempe bra. Resten meh. 

The Last Kingdom er mer jevn synes jeg. Er en bra serie. Eneste jeg ikke likte hva måten hovedpersonen snakker på. 🙈

Anonymkode: ce063...48f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Elsker TLK men vikings gadd jeg kun å se en sesong av før jeg datt av lasset. 

Anonymkode: a4e50...d9f

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har sett begge. Vikings er veldig ujevn i kvalitet på sesongene. Sesong 2 og 3 er kjempe bra. Resten meh. 

The Last Kingdom er mer jevn synes jeg. Er en bra serie. Eneste jeg ikke likte hva måten hovedpersonen snakker på. 🙈

Ok, noterer😊 jeg tror jammen jeg skal prøve meg på TLK her nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2023 at 7:31 PM, Godtepåse said:

Jeg så Vikings en stund, men dabbet av fordi ett eller aent skjedde. Om det var Ragnar som døde, eller hva det nå var.

Og jeg har lurt på å gidde å se The Last Kingdom ganske lenge nå, men har liksom ikke fått meg til å gjøre det enda.

Skal jeg trø meg gjennom Vikings, og kanskje få med meg de siste sesongene der også, eller skippe det, og bare hoppe i det med TLK?

What say you?

Se ferdig V også se TLK 

Anonymkode: df4c7...2e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 20.11):

Hver gang han snakket supplerte underbevisstheten min med "Stanley, the power drill!" 🤦‍♀️ 

Anonymkode: c8dbb...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...