AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Det er litt skummelt med gutter som er yngre enn meg som har full six pack og likner body buildere. Det er en på skolen som ikke akkurat går overens med meg... Jeg er nå 18 og skal være russ i år. Han er 16 og har nettopp begynt på vgs. Han har siden starten av året vært litt... "rar" og veldig veldig på. Han har en tendens til å komme med trusler om hva han kan gjøre og hvorfor! Burde jeg være redd..? Eller er han bare stor i kjeften? Anonymkode: 206aa...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Trusler er aldri bra, men dette er noe du kan melde ifra om til skolen, spesielt om det skjer i skoletid. Jeg tror ikke du oppriktig har grunn til bekymring enda, men vedvarer problemet, hadde jeg kanskje tatt det mer seriøst. Hvilke trusler kommer han med? Anonymkode: efb02...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 16 åringer har motet til en voksen mann og gjerne litt til, men vettet har ikke kommet så langt enda. De tror gjerne de kan alt, får til alt og at alle lar seg imponere av dem. Satt på spissen. Gi de litt muskler i tillegg så øker de troen på seg selv noe helt enormt. Han må få vite at dette er ikke grei oppførsel. Du burde egentlig fortelle han dette, og at trusler vil bli anmeldt. Om han ikke slutter så tar du kontakt med lærer ev skoleledelse og forteller hva du opplever. Anonymkode: 98c30...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 Er dette han som ikke ble elevrådsleder? Ta det opp med skolen, krev at de tar ansvar. Trussler er ikke ok. Alternativt kontakt foreldrene hans. Han er fortsatt et barn og trenger tydeligvis veiledning i hvordan man oppfører seg. Anonymkode: 2f3af...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Går vel på steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå