AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Sliter med struktur og det beste for meg er å trene med andre, for da pusher jeg meg. Kan også ha effekt av treningsvideo... Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne? Trenger ned i vekt, ca 7 kg og å stramme mage, rompe, lår og overarmer. Noen som kan hjelpe meg? Hvor og hva begynner jeg med? Eneste utstyr jeg har er en tredemølle, strikk, og håndvekter. Anonymkode: 6efb1...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 - Intervalltrening med rask gange eller jogging (kan gjøres på tredemølle, men ute kan være litt mer motiverende) - Kroppstyrkeøvelser, evt noen av dem med vekter (utfall, armhevinger, knebøy...) Anonymkode: 5a39d...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Du kan gjøre MASSE hjemme, om ikke alt. Det handler bare om vilje her.... Har du ett treningsprogram? Det er en hel masse youtube filmer du kan få inspirasjon fra, du har jo tredemølle, hiv deg på den, gå masse i høyt tempo med stigning. Jeg har ikke tredemølle, men går rundt og rundt i stua for å få bevegd meg når været er helt jævlig utendørs. Så bare å få rumpa i gir TS! Anonymkode: b946a...313 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan gjøre MASSE hjemme, om ikke alt. Det handler bare om vilje her.... Har du ett treningsprogram? Det er en hel masse youtube filmer du kan få inspirasjon fra, du har jo tredemølle, hiv deg på den, gå masse i høyt tempo med stigning. Jeg har ikke tredemølle, men går rundt og rundt i stua for å få bevegd meg når været er helt jævlig utendørs. Så bare å få rumpa i gir TS! Anonymkode: b946a...313 Enig! Jeg var på mitt best trente da jeg trente hjemme, ikke tenk, bare gjør det! Youtube er din venn! 🙂 Bruk musikk, dans! Anonymkode: 627c2...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Tusen takk dere. Noen tips til gode videoer med styrke øvelser evt enkel dans? (kan ikke danse) Anonymkode: 6efb1...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 Det finnes såååå mye på YouTube, jeg trener foran tv hele tiden. Søk opp growwithjo hu har alt mulig, styrke, kardio, dansing, trening for de med dårlige knær osv.. jeg elsker hennes videoer 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Del Skrevet 21. mars 2023 Husk at trening ikke får deg til å gå ned i vekt da, det går nesten utelukkende på kosthold. Anonymkode: 5b976...b68 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #8 Del Skrevet 21. mars 2023 Dersom du er helt nybegynner vil egentlig nesten hva som helst gi resultater. Så videoer på YouTube er gull hvis du trenger hjelp til å finne på treningen og ha noen å trene «sammen» med. Anonymkode: 188f8...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #9 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg meldte meg på en utfordring på nett, av et svensk PT-firma. Det var 3 mnd kostnadsfritt, og da fikk jeg tilgang til appen deres. Dette var et helt generelt opplegg med stort sett fullkroppsøkter med lite eller ingen utstyr (matte, strikk og evt noen løse manualer - jeg brukte vannflasker 🤷♀️) og de var lagt inn i kalenderen min der. Gode videoinstruksjoner, og ofte alternativ til ulik vanskelighetsgrad. Constance PT heter de. Merk: de vil jo tjene penger 😅 så om du blir med, så inkluderer det en telefonsamtale med en PT («treningsplanlegging») som bl.a også prøver å overtale deg til å heller gå for den utvida betal-varianten. Men jeg sa bare at jeg ikke var interessert, og det var greit. De har heller ikke tatt kontakt etterpå for å mase, men jeg har fortsatt tilgang til appen på et vis, så jeg kan bla tilbake og ta om igjen økter jeg har tatt tidligere 👍 For meg var det gull å få et opplegg det noen fortalte meg nøyaktig hva jeg skal gjøre og hvilken dag. Anonymkode: 307ff...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #10 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Husk at trening ikke får deg til å gå ned i vekt da, det går nesten utelukkende på kosthold. Anonymkode: 5b976...b68 Enig! Ville begynt med kostholdet. Også ligger det masse treningsvideoer osv på nett. Trener ved å gå fjelltoppturer der jeg bor. Veldig god trening for ben og rumpe og kjernemuskulaturen. Også trener jeg styrkeøvelser hjemme utenom Anonymkode: 967fa...e56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 21. mars 2023 #11 Del Skrevet 21. mars 2023 Enten yoga igjen pilates hjemme+ jogging eller push ups, dips, planke+ jogging? Sistnevnte er vanlig blant spesailsoldater og e når de bor dårlig til eller på op. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Del Skrevet 22. mars 2023 Takk igjen for alle tips. Suger dem til meg. Men mest av alt tusen, tusen, tusen takk til deg som anbefalte growwithjo! Midt i blinken for meg. Mye som faktisk er gøy, kul musikk og utrolig bra dame som engasjerer. Her fant jeg mye for meg som nybegynner og alle mulige tider fra liksom 7 minutter til halvannen time. Gull. Jeg fikk plutselig lyst til å trene igjen. Takk takk takk! Ts Anonymkode: 6efb1...cf9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Del Skrevet 24. mars 2023 Funkygine har mange bra økter! Anonymkode: 3d466...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #14 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 15.19): Husk at trening ikke får deg til å gå ned i vekt da, det går nesten utelukkende på kosthold. Anonymkode: 5b976...b68 Trening og kosthold sammen gjør det. Det går ikke an å gå ned I vekt bare med kosthold, man må trene også. Anonymkode: f197c...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #15 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 9.16): Sliter med struktur og det beste for meg er å trene med andre, for da pusher jeg meg. Kan også ha effekt av treningsvideo... Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne? Trenger ned i vekt, ca 7 kg og å stramme mage, rompe, lår og overarmer. Noen som kan hjelpe meg? Hvor og hva begynner jeg med? Eneste utstyr jeg har er en tredemølle, strikk, og jeg Tredemølle og strikk er supert!!!! Du trenger kun en matte som kan kjøpes på biltema for ikke mange kronene. Jeg følger en som heter Marna haugen på snapchat hun bruker noe som heter livegym.no da betaler du KUN 50 KR i mnd og du får tuuuuuuuusener av videoer og økter som kan hjelpe deg med og golde deg i form. Anbefaler deg det du kan gjøre såååå mye bare vedog trene hjemme tro du meg. Anonymkode: 80a1c...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #16 Del Skrevet 13. april 2023 Hoppetau er også bra trening. Du trenger kun et hoppetau, også finner du mange fine måter å trene på, som her; https://www.youtube.com/watch?v=_yDgasJ1AoQ Du finner også andre tips der. Anonymkode: 3761a...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #17 Del Skrevet 14. april 2023 Gå en times tur noen ganger i uken, det er helt gratis. Anonymkode: 7a519...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 14. april 2023 #18 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 15.19): Husk at trening ikke får deg til å gå ned i vekt da, det går nesten utelukkende på kosthold. Anonymkode: 5b976...b68 Men det får meg til å gå ned i vekt. Jeg svir ca 750 kcal i trening hver dag, hvilket betyr at jeg går ned i vekt når jeg spiser ca 2400. Kombinasjon forsiktig kosthold og trening virker for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #19 Del Skrevet 14. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trening og kosthold sammen gjør det. Det går ikke an å gå ned I vekt bare med kosthold, man må trene også. Anonymkode: f197c...ea7 Joda det gjør det, cluet er kaloriunderskudd. Anonymkode: ff839...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. april 2023 #20 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Joda det gjør det, cluet er kaloriunderskudd. Anonymkode: ff839...de2 Det er fullt mulig å gå ned i vekt uten å trene, og dersom man er er syk eller alvorlig bevegelseshemmet så har man kanskje ikke noe valg. Jeg tror imidlertid at man vinner en god del på å kombinere trening med forsiktig og gjennomtenkt kosthold, og at man med trening kan komme seg gjennom slankeperioden med bedre fysisk form og unngå å miste for mye muskler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå