Gå til innhold

Er det noen som ALDRI trener her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trente aldri, men har alltid hatt en aktiv hverdag.

Idet jeg rundet 30, så begynte det merkes på knær og rygg, så da begynte jeg trene. Nå trener jeg rundt fem-seks timer pr uke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i perioder. Nå jobber jeg for å implementere styrketrening 2 ganger i uka. Ønsker å øke gradvis til 3-4 dager i uka, kombinasjon av styrke og jogging 😊 merker skremmende stor forskjell på humør og psyke når jeg trener vs ikke trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Orker ikke treningsstudio men er aktiv hver dag i form av gåing, fjellturer eller jogging. Tror jeg holder meg i grei form men MÅ ikke ha perfekt kropp. 

Anonymkode: b26d8...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 20.06):

Jeg trener aldri, og de fleste av kollegaene mine trener heller ikke. Men vi har fysisk tunge jobber, og orker ikke å trene når vi får så mye trening på jobb.

Pga. slitasje fra jobben har jeg vurdert å begynne å trene likevel, men har ikke funnet tid eller energi til det enda.

Mannen min har aldri trent heller, men har begynt nå i de siste månedene.

Jeg tror det kommer an på folkene det er snakk om. De som har stillesittende jobber (eller ellers rolige jobber) føler kanskje en større trang til å trene enn de av oss som ikke har det. Henger man med folk som har roligere jobber, er det kanskje også flere av de som trener regelmessig?

Anonymkode: ec8c0...707

Samme her tung fysisk jobb og bor i 4 etg uten heis😅

Anonymkode: 28ff7...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...