AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #21 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg har ikke trent de siste årene. Synes det har vært vanskelig å finne motivasjonen når jeg ikke kan trene mer enn annenhver uke pga. delt omsorg for et barn. Blir også lange dager på jobb de ukene jeg er alene. Før jeg fikk barn bodde jeg nærmest på treningssentret. Men jeg ser ganske bra ut uten å trene da, men skulle absolutt ha kommet i gang igjen for ryggen og holdningens skyld 😊 Anonymkode: 9d9c1...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #22 Del Skrevet 22. mars 2023 Trener aldri. Går heller så og si nesten aldri turer, men jeg har mye sex med partneren min. Smartklokka anser den aktiviteten som trening 😆 Anonymkode: b629f...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #23 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg trener aldri, går heller aldri tur. Beveger meg rett og slett ikke. 😞 Anonymkode: 19d39...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 22. mars 2023 #24 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg er 28 år, har barn, jobb, mann og hus. Trener aldri, fordi jeg har funnet ut at det ikke er noe for meg. Jeg har mye jeg kunne ha forandret på meg men fortsatt er ikke trening aktuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Grinch Skrevet 22. mars 2023 #25 Del Skrevet 22. mars 2023 🙋♀️ Aldri trent en dag i mitt liv, aldri sett innsiden av et treningssenter i mitt liv. Jeg er psykisk, fysisk, emosjonelt og spirituelt allergisk mot alt som går under ordet "trening". Det er et mirakel og en gåte hvordan jeg i det hele tatt fikk standpunktkarakter i gym på skolen. Jeg ga ikke så mye mer enn det å dukke opp av og til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #26 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg trener aldri, går heller aldri tur. Beveger meg rett og slett ikke. 😞 Anonymkode: 19d39...69e Hvorfor sånn trist emoji? Kan du ikke bevege deg? Lam? Handikappet? Anonymkode: b3e0e...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #27 Del Skrevet 22. mars 2023 Spørs hva man definerer som trening. Moren min feks vil aldri si at hun ikke trener, men hun går, sykler, hopper og spretter rundt i huset, og sitter sjeldent i ro. Hun har ikke aktivitetsklokke, men vil tippe at hun i hvert fall får 15.000 skritt inn hver dag. Mannen min forteller alle som gidder å høre på at han trener, men det er snakk om kun styrke 3 ganger i uken. Han kjører overalt, tar alltid heis, og har noen dager med bare 3000 skritt. Hvem er mest aktiv? Holder en knapp på mamma. Anonymkode: 3085e...2de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #28 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Spørs hva man definerer som trening. Moren min feks vil aldri si at hun ikke trener, men hun går, sykler, hopper og spretter rundt i huset, og sitter sjeldent i ro. Hun har ikke aktivitetsklokke, men vil tippe at hun i hvert fall får 15.000 skritt inn hver dag. Mannen min forteller alle som gidder å høre på at han trener, men det er snakk om kun styrke 3 ganger i uken. Han kjører overalt, tar alltid heis, og har noen dager med bare 3000 skritt. Hvem er mest aktiv? Holder en knapp på mamma. Anonymkode: 3085e...2de Mannen din trener. Moren din er mye mer aktiv. Anonymkode: b3e0e...4a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 23. mars 2023 #29 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Trener aldri, hvorfor skulle jeg det? Bortkasta tid. For meg er lykke og ha det varmt og behagelig. Anonymkode: 60626...911 Siden når ble det bortkastet tid å ta vare på helsa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 23. mars 2023 #30 Del Skrevet 23. mars 2023 Adrenalina1 skrev (8 timer siden): Siden når ble det bortkastet tid å ta vare på helsa? Ble nok bare bortkastet fordi vedkommende prøvde å provosere litt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #31 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg har diskutert med folk før hva trening er. Men i mine øyne så trener jeg mye ; har en fysisk jobb og i fritida driver jeg på gården min med fysisk arbeid. Så kroppen får rørt seg nok. Treningssenter er bare tull. Anonymkode: 458aa...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. mars 2023 #32 Del Skrevet 24. mars 2023 Fru Uperfekt skrev (På 22.3.2023 den 20.23): Trener aldri, men går til og fra butikken og er i basseng med barna flere ganger i uken. Husarbeid og hagearbeid gjør jeg og. Så jeg er aktiv men gidder ikke trene, det er gørr kjedelig Hvis du hadde trent hadde du vært perfekt. Noe å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
°Rozárka° Skrevet 24. mars 2023 #33 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg trener ikke. Har hund da,så jeg får mange skritt, og frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. mars 2023 #34 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) Hva legger du i å trene da ts? Hva er definisjonen? Det første som kommer opp når jeg googlet "trening definisjon" var dette: "En vanlig definisjon på trening er «fysisk aktivitet som er planlagt, strukturert og gjentas, og som har som mål å bedre eller vedlikeholde fysisk form» (1). Her dreier det seg om klare mål – sterk(ere), rask(ere), (mer) utholdende – og for å få effekt kreves høy intensitet" Jeg vet ikke, jeg vil nok ikke si at jeg trener. Jeg hater treningssenter, sånn inderlig.. Har vært der noen ganger fordi det var obligatorisk å være med på, der det var noe annet jeg egentlig hadde behov for men treningssenter inngjekk i denne pakken. To ganger i uken i en periode på 2 måneder... Jeg gjekk så seint på den tredemølla at utrykket "dovendyr i saktegående fart" virkelig kom til sin rett, jeg gjekk der og så på Netflix. Treningssenter gir meg absolutt ingenting annet enn misnøye og forakt. Fy f. så jævlig, kommer ikke til å oppsøke det igjen for å si det sånn... Men jeg elsker friluftsliv, har beseiret mange av toppene i Norge, gått Norges lengste motbakke... Jeg elsker friluftsliv, men målet er aldri å komme først og høyest.. Jeg liker å gå såpass seint at jeg veit hvor jeg har vært😉 Makspuls og slikt betyr veldig lite, men jeg går mye på tur, der har jeg mitt ildsjelshjerte❤️ Men der har naturen større plass enn den fysiske treningen en får av slikt større fokus. Jeg driver fast på med Yoga, men det er heller aldri noe mål å bli sterkere eller raskere eller mer utholdende. Jeg klatrer en del, det er vel kanskje det nærmeste jeg kommer trening, men det er ikke noe pliktløp for meg, noe jeg skal gjøre så og så ofte. Det er noe jeg gjør når jeg har lyst, overskudd, tid... Det skal være lystbetont og trening ser jeg mer på som et pliktløp, det driver jeg ikke med. Og det kan gå en stund fra tid til annen mellom hver gang jeg er i veggen. Det går fint an å ta vare på både kropp og sinn uten trening Endret 24. mars 2023 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. mars 2023 #35 Del Skrevet 24. mars 2023 Trening som man gjør på treningssenter; nei. Ikke en setting jeg er komfortabel med 😊 Men jeg går tur hver dag, da jeg trives veldig mye bedre med det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #36 Del Skrevet 24. mars 2023 On 3/22/2023 at 8:06 PM, AnonymBruker said: Jeg trener aldri, og de fleste av kollegaene mine trener heller ikke. Men vi har fysisk tunge jobber, og orker ikke å trene når vi får så mye trening på jobb. Pga. slitasje fra jobben har jeg vurdert å begynne å trene likevel, men har ikke funnet tid eller energi til det enda. Mannen min har aldri trent heller, men har begynt nå i de siste månedene. Jeg tror det kommer an på folkene det er snakk om. De som har stillesittende jobber (eller ellers rolige jobber) føler kanskje en større trang til å trene enn de av oss som ikke har det. Henger man med folk som har roligere jobber, er det kanskje også flere av de som trener regelmessig? Anonymkode: ec8c0...707 Fysisk tunge jobber er ikke trening. Det er slitasje. Har hatt fysisk tunge jobber tidligere, og mange av de som hadde jobbet der i årevis var ganske... runde. Hadde det vært trening det de holdt på med i jobben sin hadde de nok klart å brenne av en god del, men den gang ei. Eller så var det kanskje bare slik at de dyttet i seg enorme mengder mat. Hvem vet - men hvis man ikke trener ved siden av en fysisk tung jobb, så er det bare et tidsspørsmål før man pådrar seg vondter her og der. Anonymkode: 11c6c...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 24. mars 2023 #37 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg trener 3-4 ganger i uka, i tillegg til å gjerne gå en tur eller to i uka. Har en stillesittende jobb da. Merker tydelig forskjell på energinivå og humør når jeg får inn den treningen jeg ønsker. Han jeg dater derimot, trener aldri. Av og til får jeg dratt ham ut på en rusletur, men den kan ikke være for lang pga smerter i ryggen etter en ulykke. Jeg prøver å overhale han til at kanskje trening kan gjøre godt for smertene, men han hører ikke på meg dessverre 😞 vurderer å avslutte med ham pga dette, da jeg vil bli gammel sammen med noen som tar vare på helsa si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #38 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fysisk tunge jobber er ikke trening. Det er slitasje. Kommer jo helt an på arbeidsstillingen da. Bokstavelig talt. Med riktige og løfte og forflytningsteknikker blir det jo trening og heller ikke slitasje om det gjøres riktig. Alt kan derimot føre til slitasje om det blir for mye av det gode eller blir utført på feil måte. Både jogging, sykling og vekter. Anonymkode: 0150e...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. mars 2023 #39 Del Skrevet 24. mars 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Hvis du hadde trent hadde du vært perfekt. Noe å tenke på... Hvorfor være perfekt når det er gøyere å være uperfekt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. mars 2023 #40 Del Skrevet 24. mars 2023 alli634 skrev (21 minutter siden): Jeg trener 3-4 ganger i uka, i tillegg til å gjerne gå en tur eller to i uka. Har en stillesittende jobb da. Merker tydelig forskjell på energinivå og humør når jeg får inn den treningen jeg ønsker. Han jeg dater derimot, trener aldri. Av og til får jeg dratt ham ut på en rusletur, men den kan ikke være for lang pga smerter i ryggen etter en ulykke. Jeg prøver å overhale han til at kanskje trening kan gjøre godt for smertene, men han hører ikke på meg dessverre 😞 vurderer å avslutte med ham pga dette, da jeg vil bli gammel sammen med noen som tar vare på helsa si Om han har ryggsmerter så er bading bedre og da spess i terapibasseng (30-32+ grader) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg