jordbær Skrevet 26. mai 2006 #541 Del Skrevet 26. mai 2006 Heiaa søta! Hihi.. Greit nok at de små og søler mye, men VÅR baby har iallefall 10 ganger mer klær enn det jeg har! Nesten sånn at man kan bruke et plagg en gang og kaste, for man vil aldri komme gjennom alle plaggene før de vokser ut av det uansett! Det er foresten utrolig hva man klarer, når man må. Sikker på at turen går bra. Du får sove på vei hjem, vet du! Lykke til på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. mai 2006 #542 Del Skrevet 26. mai 2006 God Oslotur i dag og jeg håper at du har nok krefter til at IKEA-turen blir bra (siden du har gleda deg til den...)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. mai 2006 #543 Del Skrevet 26. mai 2006 Puh! Maratontur dere hadde lagt opp til! Krysser fingrene for at det går greit, og ikke sliter dere helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 27. mai 2006 Det ble maratonndag i går ja, virkelig.. Gikk helt greit det i går, men det merkes i dag at det ikke var så greit allikevel. Litt uggen i hele meg i dag, får liksom ikke gjort noe. Hadde småvondt i hodet fra morgenen, var litt ekstra svimmel og sånn noen timer etter jeg stod opp. Dette har bedret seg nå, men beina er fortsatt ganske hovne enda jeg har ligget mye med dem opp i dag. Er litt pløsete i ansiktet også kjenner jeg, og ringen kan jeg nok bare glemme å få meg på månedsvis nå... Men det var vel verdt det, hadde ikke orka å ta en ny Oslotur en annen dag med det første... Fikk seng hos Rudo, og kjøkkenunderskap + kjøkkenbenkeplante på IKEA som skal stå på badet som stellekommode (i forlengelse av baderomsinnredingen). Tror det blir veldig bra, bilde kommer om noen uker når mannen får tapetsert der og satt det på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. mai 2006 #545 Del Skrevet 27. mai 2006 Så bra at dere har fått så mye i boks! Ikke rart du føler deg litt sliten, hoven og rar i dag etter en sånn runde... Her er også føtter og hender litt pølseaktige om dagen. Ha en fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 28. mai 2006 I dag har jeg ENDELIG fått satt meg ned litt ved symaskinen! Kjøpte jo sengesett med elger, likt som trekket inne i vogna vår. Men Emmaljunga sine sengesett er 80*80, og babydynene her i landet er 65*80 så jeg måtte sy inn litt på hver side. Det er nå gjort, og jeg skal starte på et dynetrekk jeg skal sy av den gardinhøyden jeg kjøpte på Kid for evigheter siden og la inn bilde av for sikkert...15 sider siden eller noe?!?! Har vært litt plaget av kynnere innimellom i dag også, så det går ikke så fort med arbeidet, men ryggen har i alle fall holdt seg sånn passe bra så jeg er ganske lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. mai 2006 #547 Del Skrevet 28. mai 2006 Så flink du er! Deilig å få ting unna som man har planlagt en stund. Kjempegod idè å lage stellekomode på den måten, forresten! Håper ryggen og formen bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 28. mai 2006 Har hatt besøk av en 1 uke gammel Nora i kveld! En tidligere kollega av mannen fikk en datter forrige helg, og de kom innom for å hente noe. Ble sittende en halvtimes tid, og storebror på fire var så stolt at han holdt på å sprekke *ler* Har fått sydd (mangler bare oppheng) en dings til å henge på sprinkelsenga til å putte ting og tang i, etter mal fra denne som jeg sikklet på hos MotherCare i Glasgow. Brukte samme stoff som til sengesettet, bilder kommer så snart det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 28. mai 2006 Funderer forresten på å sy en "bleieholder" a'la denne, tror dere det er nyttig eller bare teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. mai 2006 #550 Del Skrevet 28. mai 2006 Må jo være kjekt med bleieholder? Slippe den idiotiske posen! Vurderer faktisk noe så stygt som en lilla plastbleieholder med plass til stellesaker på sidene, til badet.. eneste jeg har sett som kan duge til bleieholder. Så den posen ville jeg nok lagd selv, hvis jeg hadde hatt symaskin/ferdigheter:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 29. mai 2006 Ok, da er jeg overbevist! Og hvis det går like raskt og greit som det jeg sydde i går så kanskje jeg kan lage en til deg og... Lover ikke noe ennå altså, men kanskje?!? Hvis ryggen holder har jeg planer om å sy mye denne uka, skal bare jobbe mandag og fredag (tror jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. mai 2006 #552 Del Skrevet 29. mai 2006 Funderer forresten på å sy en "bleieholder" a'la denne, tror dere det er nyttig eller bare teit? ← Så lur ut, synes jeg! Men vi har ikke plass på badet, den vil bare bli klisjklasj av dusjsprut, så jeg tror bleiene må få være inne i skapet. Men MYE finere enn plastpose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 29. mai 2006 Durer avgårde til Kid for å kjøpe flere gardinhøyder så jeg får sydd en slik bleieholder, eller kanskje jeg skal kjøpe sengesett denne gangen? Meterprisen er i alle fall ikke noe å si på, og de selger uansett ikke det stoffet i metervare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #554 Del Skrevet 29. mai 2006 Ååå skulle ønske jeg kunne sy..... Søt bleieholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. mai 2006 #555 Del Skrevet 29. mai 2006 Nå kunne jeg også ønske jeg kunne sy og hadde symaskin! Så utrolig koselig å kunne sy endel ting sjøl og få det akkurat sånn som du vil ha det... Misunner deg litt det elgesengesettet, men de måtte bestille det hvis jeg skulle få kjøpt det i Norge, og da gadd jeg ikke. Klarer meg vel med orange og grønne bestemorsruter oppi elgevogna også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mai 2006 #556 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg fikk symaskin av mamma i forskudd på bursdagsgave i går! Så i morgen skal jeg ut å kjøpe stoff til å sy flere duker, puter og sånt. Har lyst å prøve på en sånn til å henge ved enden på senga og. Den så jo ikke så vanskelig ut. Kommer du til å bruke tynn vatt inni for å holde den litt stivere? Lurte på å sy bakgrunn vatt inni, og så sy over i sånne ruter så vatten holder seg på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #557 Del Skrevet 29. mai 2006 Brukte tynn platevatt inni ja. Både på bakstykket og lommene forran. Og forstykket lagde jeg mye bredere enn bakstykket slik at jeg sydde det fast med "buler" så det blir litt plass i lommene. Jeg brydde meg ikke om å sy noe på kryss/tvers ettersom lommene sitter forholdsvis tett (hele greia er bare 66 cm bred, tre lommer). Å sy er gøy! Nå surrer stoffene jeg kjøpte i sta rundt i vaskemaskinen, så i morgen kan jeg fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 29. mai 2006 #558 Del Skrevet 29. mai 2006 Flinke sydamen! Så kjekt å sysle med sånt selv til babyen da! Selv er jeg ingen håndverksdame så sånt blir evnt. kjøpt eller mottatt med glede av flittig familie/venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 29. mai 2006 Har ikke fått sydd noe i kveld, ryggen har vært umulig å ha med å gjøre. Skal heldigvis til kiropraktroen igjen i morgen forrmiddag, men gruer meg litt og.. Han sa at hvis det ikke er noen bedring til i morgen så må han bite i det sure eplet og gi opp. Altså, det hjelper litt der og da når jeg er der, men blir like ille igjen ganske raskt.. 15 kg som henger og dingler på framsiden av kroppen gjør nok sitt, så jeg forstår jo at det kanskje er umulig å "reparere" får babyen er ute, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. mai 2006 #560 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper ryggen er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå