Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Imax, det slipper jeg å bekymre meg for! Vikaren skal nemlig få i alle fall 50% fast stilling når jeg er tilbake deltid fra februar, og vi regner med at hun får 100% når jeg er tilbake for fult. Deilig! Og virkelig på tide!

I kveld har vi vært på tyrkisk restaurant og spist, mannen fyller jo 30 år i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SINT!

Finner ikke igjen stellebordet vi skulle ha på IKEA sine sider nå.. Leter både på siden over barneromsmøbler, siden med kommoder og jeg søker på produktnavn. Og finner ikke noe. Hva søren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :ironi:

kanskje du kan prøve å ringe de i morgen og spørre,håper det ordner seg..

er det ikke godt å tenke på at du har en dyktig vikar som jobber for deg,da kan du slappe litt mer av.....

håper du får en fin kveld uten for mye arg....he he

kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe av de sidene til IKEA jeg...

Når man søker på "stellebord" får man jo uansett ikke opp alle stellebordene de har, og søker man på "kommode" får man langt i fra alle kommodene. Men det at jeg ikke finner den når jeg titter under Barnas IKEA - Barnerom - Stellebord bekymrer meg litt, for der fant jeg det før. Og da stor det "Utsolgt" på Furuset, og at de hadde på Slependen...

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen er forresten spinnvill over å stå opp så tidlig, spreller rundt som en annen tulling og sparker meg i høyrepuppen + at det hikker litt lengre ned, hehe...

Skal tidlig på jobb i dag, så nå må jeg bare hoppe i dusjen og komme meg avgårde innen KORT tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wheee!

Har fått pakke fra Kina! Masse nyyydelig babytøy som venninna mi har kjøpt. Var bare SÅ mye fint! Skal se om jeg får tatt noen bilder etter hvert, men nå må jeg først sove middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Åååå så gøy med babypakke langveisfra!! Håper du legger ut bilder!

Du må holde deg unna dagboken min hvis du vil unngå kontrollfrikbabystresset mitt, jeg liker som du skjønner å være ute i goood tid. Du har jo helt rett - babyene våre skal jo være i magen i ukesvis enda!

Ønsker deg en strålende tirsdagskveld, Groo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke "kinaklær", bare vanlige...

Grunnen er vel at det er umulig å finne kjønnsnøytrale kinaklær, så det ble vanlige klær i denne omgang. Har ikke fått somlet meg til å ta bilder ennå, har brukt noen timer nå på å prøve å forstå disse hersens søknadspapirene som må sendes inn i forbindelse med fødselspermisjon. Det er rett og slett UMULIG å få til å fylle ut når man har to jobber... Jobber 100% ett sted, og har en personalkonsulent der som det desverre ikke var mye hjelp å få i.. Og i den andre jobben er jeg selv daglig leder i 20% og har ingen å spørre, så jeg står bom fast. Sendte mail til trygdekontoret for over en uke siden med en del spørsmål, men har ennå ikke fått svar. Duster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, har fått brev fra deg med møteinnkalling og fint bilde og det hele ;) Men jeg kommer nok ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det sikkert, men i og med at jeg har så liten stilling her, får jeg neppe overtalt dem til å sponse det. Dessuten vil jeg jo trenge vikar på hovedbiblioteket, og hvilket budsjett skal det tas fra? Om det blir noe, blir det nok møtet i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Vært på IKEA og funnet ut av stellebordmysteriet?

Kinabebisklær hørtes supert ut! Veldig liten sjanse for at noen har like... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir IKEA etter mannen er ferdig på jobb på fredag. Ikke akkurat det ideelletidspunktet, men jeg skal på noe i Oslo fra ett til tre og orker absolutt ikke reise innover flere dager enn det jeg må. Vi er nå så godt kjent på IKEA at mye folk egentlig ikke gjør oss så mye...

Nå skal jeg få fylt noen isbitbrett med vann, vi er tomme for isbiter og det er litt krise!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med isbitlaging. :) Her finnes ingen fryser, og dermed ikke isbiter.

:klem:

Håper du får en fin fridag i morgen!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare koser oss i dag!

Har sett igjennom babytøyet vi har, og har konkludert med at vi har nok bodyer! Fy filler, en diiiger haug med bodyer var det. Så folkens: Vi ønsker oss ikke flere bodyer i størrelse 50, 56 og 62 i alle fall! Har generelt nok klær i de minste størrelsene tror vi, og skal få låne noe av et vennepar også så det er nok størrelser over 62 som står på ønskelista.

Vaskemaskinen surrer og går med småklær nå, selv om vi vasket alt som går på 60 grader (dvs alt unntatt noe i rødt og blått) ble ikke maskinen full.. Stappet inn noe sengetøy også, ganske små de dynetrekkene også kan man si, men da ble det da fult etter hvert i alle fall.

For en halvtimes tid siden begynte det plutselig å hagle! Var helt fin vær før det, sola skinte og naboen klippet som vanlig plenen - er jo helligdag. Så satte det i å hagle så ille at alarmen på bilen min begynte å ule.. Etter fem minutter var uværet over og nå bare yrer deg.. Snodige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wasabi

Deilig med kosedag og forberede-seg-til-babyen-dag! :-D Jeg fikk organisert babytøyet nylig selv og jammen har vi også ganske mye ja.. Og så sier jo alle at vi kommer til å få mye mer i gaver, så jeg skal hvertfall ikke kjøpe noe selv. Veldig lettvindt å vaske også, som du sier tar jo ikke de nusselige plaggene stor plass i maskinen!

Crazy vær her også ja, haggel og sol og gråvær og regn om hverandre.. Gleder meg til sommeren (forhåpentligvis) kommer for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg en tur til Oslo i forbindelse med jobben, er opptatt på Ensjø fra ett til tre-fire og så skal jeg treffe mannen etter at han er ferdig på jobb rundt fire. Vi har planer om å rekke Rudo og aller helst Nøstebarn også, men det blir nok for mye for vi må også innom foto/videobutikken der han kjøpte videokamera her om dagen. Det viste seg nemmelig at kameraet vi fikk var brukt og ripete så vi skal få et nytt.

Jaja, IKEA har i alle fall åpent omtrent til midnatt, så det vi skal ha der rekker vi garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som maratondag, Gro! Men greit å få ting unna.

Jeg gjorde som deg, gikk gjennom det vi hadde fått fra svigermor og mamma, og vi har NOK klær! Har bare kjøpt noen bodyer selv, ellers fint lite. Det er jo greit å vite at alt er på plass.

Har du ellers planlagt turen til sykehuset, med hva du skal ha med deg og ønskebrev til sykehuset? Har mentalt begynt å tenke på det, så får jeg se når jeg faktisk gjør det.

Ha en fin helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har faktisk ikke fått ett eneste plagg ennå vi, annet en den pakken med tre bodyer og tre sparkedresser som kom fra Kina her om dagen.

Og sykehusting? Nei det har jeg overhodet ikke begynt å tenke på... Det er så langt dit skjønner du, at jeg tørr ikke begynne tenke på det... Er det lite eller ingen trafikk bruker vi vel en time, hvis det er rucsh eller noe annet tull tar det fort lenger tid. Skrekk og gru! Vi skal på omvisning der onsdag den 6. juni, altså en mnd før termin sånn ca. Skal vist både få omvisning på avdelingene + time hos jordmor, det gleder jeg meg til. Jordmoren her i byen er ikke mye å skryte av, har bare vært hos henne en gang fordi hun har vært sykmeldt og har hatt feire.. Var hos en vikar en gang også, men det var i alle fall ikke noe bedre. Sure damer begge to, og vi forstyrret vist når vi stilte spørsmål...

Nå skal jeg bare ta ut en "silkevask" fra maskinen, så er jeg klar for å dra innover til maratondag i Oslo. Sov lenge i dag, og la meg tidlig i går, så jeg håper jeg holder ut både i dag og i morgen selv om jeg ikke får sovet middag i dag. Burde gå greit ettersom jeg jo kan legge meg ganske tidlig i kveld (hvis vi kommer hjem før midnatt da...) og kan sove lenge + ha lang middagshvil i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...