Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Boller og pizzasnurrer over alt!

Mannen har laget to doble bolledeiger og FIRE doble deiger med pizzasnurrer i dag! Er snart ferdig med å steke alt sammen nå, lurer virkelig på om vi får plass til alt i fryseren....

Det var vår 17. mai feiring i år, jeg er veldig fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin mage du har fått :) Skulle gjerne sett den live, men det spørs vel om jeg rekker det...

*nysgjerrig på hvem som bor der inne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Bra at du hadde en fin 17. mai! :)

Og fin mage!

Hvis dere ikke får plass i fryseren er det sikkert plass hos oss til litt boller og pizzasnurrer... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo!

Så fin mage du har! Er man per def høygravid i uke 32 (som du er nå)? Da har jeg i så fall vært høygravid i to uker uten å vite det :ler: Uansett - hyggelig å høre (og se) at det går bra med deg og magen. Tiden framover kommer til å suse avgårde!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble desverre/heldigvis plass til alt i fryseren, sorry Miiip!

Njaie, jeg tror ikke jeg er høygravid ennå. Føler meg ikke helt sånn. Bare ganske kvalm, har vært på åpning av det nye folkebiblioteket i kommunen der jeg jobber, og fikk i meg litt for mye marsipankake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man var høygravid når det begynte å bli reell "fare" for å føde -sånn omtrent når mannen ikke tør reise bort over natta lenger... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann,tenkte å snike en tur i boken din,må følge med deg som har termin samtidig med meg.

håper det går bra og at ukene går litt fortere :ler:

jeg skal være glad hvis jeg kommer til juni uten å føde....hadde nemlig 1 fødsel i uke 34 så jeg krysser fingre.

ha en kjempe fin helg i allefall,med pizza? :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza ja! Eller faktisk pizzasnurrer denne helga *ler*

I dag er vi "barnevakter" for søstern feirer 15-årsdag med huset fult av jenter, og mamma og pappa er kastet ut. Vi har forspist oss på pizzasnurrer og godis, og snart skal vi servere skoleboller, is og jordbær...

I morgen skal mannen ha vennefest fordi han fyller 30 på mandag, så vi blir noen og tjue folk som skal forspises på pizzasnurrer igjen. Og jeg som alt har lagt på meg 15 kg og har 7 uker igjen til termin.. Kommer til å gå opp flere kg denne helga jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Ekstra kilo er jo helt på sin plass for tiden så jeg syns du skal spise pizzasnurrer og godis med goood samvittighet i helgen, Grooo! Tror faktisk nurket liker det spesielt godt jeg! ;) Flott mage og flott 17.mai-trapp hos dere, et sånn margeritt-tre i potte var utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Hurra! Vi har hentet vogna vår i dag, og den er bare SÅ fin! Kjøpte sengesett med elger også da såklart :) Stelleveska hadde ikke kommet ennå men de skal sende den i posten når den kommer.

Nå må jeg stresse litt for at vi skal få ting klart til gjestene kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått vogna da. Ikke rart at du er fornøyd, det er jo en flott vogn som dere nøye har valgt ut!

Høygravid, tja? Det tror jeg vi kan regnes som nå. Jeg har bare fire uker igjen på jobb :overrasket: Du også? Pluss at pusten forsvinner helt, jeg føler meg stappa. Og skal jeg flytte meg i senga er det det utrolige prosjektet, og jeg må puste og pese etter på. Har du det sånn? :sjarmor:

Pizzasnurrer, skulle gjerne hatt en her? Hadde passet godt til det finske bidraget i Grand Prix :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe til 16. ja, men jobber jo bare 50% så det er ikke så mye igjen nei... Hjelpes! Heldigvis har jeg fått en fantastisk vikar, så det hadde ikke gjort noe om jeg ikke orket/kunne/skulle jobbe mer enn noen dager til. Er så deilig å være 100% sikker på at alt "går greit" selv om jeg er borte derfra leeeenge...

Har jo slitt litt i denne jobben, med å bygge opp alt fra bunnen av siden jeg kom for to år siden og skulle bygge opp et bibliotek med rutiner og alt helt på egenhånd. Og nå planlegge nye lokaler som skal startes på til høsten en gang.. Det er jo "bare" en jobb, men det er MIN jobb og jeg har planer om å bli der i mange år framover! Derfor er det supert med en så bra vikar :)

Den siste uka har det gått veldig greit å snu seg igjen, men ukene før det var det veldig slitsomt.. Så det kommer og går litt... I dag er jeg helt utslitt etter gårsdagens festligheter, skal bare være hjemme og sove og sløve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh! Går ut i permisjon samtidlig! Og gjett hva? Det er 8,5 dager igjen for oss med 50% :-o

Kos deg i sofaen, snuppa! Det fortjener du.

Hilsen Sofasliter nummer en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 dager? Hjelpes, det var ikke mye... Da tror jeg at jeg blir litt stressa allikevel jeg, for det er tross alt en del ting jeg og vikaren ikke har gått igjennom ennå. Iiik!

Mannen har bare 7 arbeidsdager igjen i sin jobb, han slutter siste mai...

Nå er det grillings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Grattis med vogn i hus! :hoppe: Den er fin, ja! :sjarmor:

Godt å høre at vikaren er så bra! Det må gjøre det enda kjekkere å skulle ut i permisjon snart.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Hadde ikke tenkt meg på jobb før rundt elve i dag, men så fikk jeg liksom ikke sove lenger. Er ikke våken på langtnær, bare ikke trøtt heller.. *sukk*

I går ettermiddag var det SOL, lurer på om den kommer fram igjen senere i dag jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt fungerer så bra med vikaren :)

Besøket har reist sin vei, vi har hatt en fin helg :) Vi var innom her og kikket på magebildet ditt, er jo spente på hvem som er der inne... ;)

Endret av HildeSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vikaren er flink, jeg har samme forholdet til min jobb som det du har: Jobb er jobb, men det er min jobb, og jeg har bygget den opp! Min vikar er også flink, jeg lurer på: Kanskje de heller vil ha henne enn meg når alt kommer til alt? :sjenert: Tenker du sånn noen gang?

*hvor er pizzasnurrene?!?!?* :sjarmor:

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...