Tulipan Skrevet 14. mai 2006 #481 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei på deg!!!! Så fin sofa. Likte fargen veldig godt jeg. Håper bursdagselskaet gikk bra (regner egentlig med det) Nå fikk jeg lyst på vafler... Skjønner ikke helt hva det er med meg og vafler Men godt er det i allefall Håper du får en fin søndagskveld i den nye sofaen og med masse vafler og med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Invitée Skrevet 15. mai 2006 #482 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Koselig med hilsen fra deg i dagboka mi. Blir spennende å følge hverandre framover nå som det nærmer seg. Føler du deg høygravid enda? (Min mor og jeg har nemlig en diskusjon på når man egentlig er høygravid; hun mener jeg er det nå, men jeg er litt uenig.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mai 2006 #483 Del Skrevet 15. mai 2006 Fin sofa! Ser for meg alle tantene som okkuperte den og nekta å reise seg... Godt å høre at selskapet blei vellykka. Jeg fikk skikkelig lyst på gele og vanlijesaus, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. mai 2006 #484 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei på deg!!! Nå fikk jeg også lyst på gele med vaniljesaus.... . Vel, vel... Innom for å ønske deg en fortreffelig mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mai 2006 #485 Del Skrevet 15. mai 2006 Fin sofa -ser ut som om den er god å sitte i også Vil anta den var verdt å vente på tross alt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 15. mai 2006 Men du... Det må jeg si var dårlige nyheter! Hva i all verden skal jeg finne på nå??? ← Har ikke tatt den i bruk ennå da... Bare bar den ned i kjelleren så søstern ikke skulle se den før hun får sin. Du får kjøpe gavekort på RIMI, kun til å bruke til frukt... Hm... Er litt usikker på om jeg føler meg høygravid... Magen har blitt diger i det siste, og det føles som om jeg har kynnere konstant så jeg merker magen hele tiden liksom. Men høygravid? Vet ikke helt jeg. Kanskje litt? *ler* I alle fall snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 15. mai 2006 #487 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei Grooo :-D Nå er det jammen lenge siden jeg har vært inne og oppdatert meg på hvordan det går med deg og magen. Er nesten så jeg skjemmes Men dagene går, og før jeg får tatt meg en skikkelig dagbok-runde er det blitt leggetid allerede. Huff altså, må ta meg sammen. Dagene går, ja. Og det gjør jammen ukene også. Tenk at du er 32 uker på vei Syns det var bare nettopp at du fortalte at du hadde en liten en inni der, jeg. Tida flyr. Tenk at det bare er snakk om noen uker før du får hilse på den lille krabaten inni der. Er det ikke rart? I ettermiddag satt faktisk alle vi fire i Nala-heimen og så på videoen Nala-mannen lagde som et minne etter Storesøsters første leveår. Første klipp på videoen er fra jeg er 7 måneder på vei, med stor mage og gode greier. Dernest er jeg innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning. Og vips, så er ungen født. Vi ble helt nostalgiske her vi satt. Alt virket så koselig. Til og med det å være innlagt huska jeg plutselig som en veldig koselig tid. Og jeg vet jo innerst inne at det var det IKKE. Jammen ta har vi selektiv hukommelse, vi mennesker. Og godt er jo det, ellers hadde det vel blitt mange enebarn rundt omkring Du får kose deg videre med magen, Grooo. Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #488 Del Skrevet 16. mai 2006 Hurra for 16. mai! I dag fyller søstner'n min 15 år! :blaaruss: Og russen er over alt Det er artig å jobbe på vgs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2006 #489 Del Skrevet 16. mai 2006 Tror jeg har sett én russ i år jeg -de driver ikke med sånt her ute... Til gjengjeld har jeg sett det lokale skolekorpset mye og ofte, uten av det har appellert så voldsomt til 17.mai-følelsen, men desto mer til lysten til å skaffe seg sov-i-ro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 16. mai 2006 Treiginger, man må jo være russ! Men de har slutta helt med russedress da, det er selvfølgelig totalt ut og har sikkert vært det noen år. Vi hadde da hele dresser alle sammen i 99, nå er det kun snekkerbukse som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mai 2006 #491 Del Skrevet 16. mai 2006 Hm.. Høygravid om tre dager, jo! (Grusom betegnelse, sant? Høres ut som noe som trenger kjempemye sympati og har det helt fryktelig) Håper du får en kjempefin 17.-mai! Til neste år er vi ute med de søte små, i festdrakter! Og kanskje får de smake den første isen? Tenk det!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. mai 2006 #492 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en fin 17. mai G! Vi drar på sørlandet på hytta, og skal bare slæfen helt. Siste mulighet, neste år blir det vel full baluba! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. mai 2006 #493 Del Skrevet 16. mai 2006 HEi, hei!!! Innom for å ønske deg en fortreffelig og flott 17.mai. Tenk, neste år har vi små barn som skal stelles og pyntes opp til alle kunstens regler. *SUKK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 16. mai 2006 Gleder meg til 17. mai neste år ja! Virkelig Mannen har allerede bestemt at det såklart skal bli bunad på den lille, i alle fall om det er jente. Tror vi bare blir hjemme i morgen, er så slitne begge to. Mannen har startet å jobbe 100% igjen denne uka, har jo vært sykmeldt helt siden midten av februar pga de hjertegreiene. Han har jobbet 50% siden påske, men overgangen til fulle dager var vist litt tøffere enn han trodde allikevel. Blir det knallvær tar vi nok en tur til hjembyen på ettermiddagen for å se på borgertoget som går klokka fire, men er det dårlig vær holder vi oss rett og slett bare hjemme. Kanskje vi griller, har jo tak over deler av verandaen. Eller kanskje vi går ut og spiser noe sted, om det er mulig å få bord sånn på sparket i denne lille byen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 16. mai 2006 #495 Del Skrevet 16. mai 2006 Tja, er det mulig å få bord noe sted i morra? I fjor hadde vi 17.maifrokost med venner, og ble sittende ved bordet/sofaen til kl tre! Så vi kom oss aldri til byen for å se toget... vi gikk og leide film sammen med vennene istedet Og iår gjentar vi suksessen, tror vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mai 2006 #496 Del Skrevet 16. mai 2006 :blaaruss: Innom for å ønske deg en fin 17. mai! Enig i at det er artig å jobbe på vgs i disse dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #497 Del Skrevet 16. mai 2006 Håper du får en fin 17. mai uansett hvor den blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 16. mai 2006 #498 Del Skrevet 16. mai 2006 Ønsker deg og nurket i magen en herlig 17.mai, Groo! Tenk neste års feiring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 17. mai 2006 Magen min tidligere i uka, 32 uker gravid 17. mai på trappa vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 17. mai 2006 Skikkelig 17. mai-stemning Så nettopp bestevenninna mi bakerst i 17. mai-toget i Beijing på NRK, hun er leder av 17. mai-komiteen der i år og arrangerer bla. konsert med Unni Wilhelmsen. Stas! Nå er det nybakte boller over hele kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå