Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Bare oppe en liten tur for natt mat ;)

Fikk ikke sovet middagslur i går fordi jeg var på kurs i Oslo og sent hjemme, la meg derfor før ni, hadde ikke spist noe senere enn halv seks, og våknet nå for en halvtime siden av en gnagende sult (i tillegg til sparkende baby...)

Nå er det kurert med gryn og melk, og jeg kan sove litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Sov kjempegodt resten av natten, har lært meg når jeg like godt kan stå opp en time og når jeg får sove igjen raskt. Grusomt å ligge i ett par timer uten å få sove, er stuptrøtt, men det går bare ikke.. Da er det bedre å sette seg ved pcen eller i sofaen med en bok en liten time, og så krype i seng igjen etter en stund.

Nå skal jeg øyeblikkelig til kiropraktor for å reparere nakken/ryggen min igjen, og etterpå skal jeg ut og titte etter bursdagsgave til mannen som blir 30 og søstern som blir 15. De skal ha felles familielag her på lørdag, så det begynner å haste litt.. Sofaen er jo på plass, og mannen har vasket vinduer. Men vi må få kjøpt inn mat, vasket resten av gulvene og tørket støv, funnet fram duker, lånt inn noen ekstra stoler, be til værgudene om fint vær, jeg må sy ferdig gardinene til gangen...

Mamma og svigermor skal ta med kaker/dessert, tror vi blir 27 eller 29 eller noe så det er godt med litt hjelp!

Har fri i dag og i morgen, deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har nok å henge fingrene i de neste dagene da ja...

Du får hilse og gratulere til både mann og søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre!

Bør jeg forresten være litt bekymret når jeg går i trappa ned til kjelleren ettersom rørleggeren gikk i stykker ett trinn på tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Må si du har litt å hange fingrene i de neste dagene ja. Bare husk å slappe av innimellom oppgavene også.

Kanskje jeg skal få mannne min til å vaske vinduer også???... :sjenert::ler: Det er nemlig det VÆRSTE jeg gjør av husarbeide. Liker det ikke i det hele tatt :sur: .

Nå må du ha en fortreffelig dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, trappa ned til kjelleren er vel ikke av de nyeste og beste, den har knaket stygt hele tiden vi har bodd her. Og innerste halvdel av nederste trinn bare knakk av...

Vindusvaks ja, det er ikke stas. Men jeg kan gjøre det i blandt. Vaske gulv derimot, det gjør jeg bare ikke. Swiffe og swoffe kan jeg gjøre, støvsuge også, men ikke vaske med skurefille. Det er ekkelt!

Og IIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

Kom hjem fra Rimi med masse appelsiner, tok opp jordbær og isbiter og gjorde i stand. Slang ting i blenderen og den sa bare tsjjjeiiiiiiiii...

Den er ødelagt! *snufs*

Er den her snurretingen i bunnen som har sprukket, umulig å fikse. Den har vært tro mot oss i snart tre år, og har blitt brukt så godt som hver uke så jeg skal virkelig ikke klage, men,.... Men... men! I dag da...! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, trappa ned til kjelleren er vel ikke av de nyeste og beste, den har knaket stygt hele tiden vi har bodd her. Og innerste halvdel av nederste trinn bare knakk av...

:overrasket: Såpass... Du får gå forsiktig da, du som bærer tungt og dyrebart :)

Blender i bursdagsgave til mannen sa du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, hadde ikke tid til å vente så ny blender er alt innkjøpt. Han har fått slik Nintendo DS-ting da vi var i Glasgow, så blenderen blir nok ikke gave egenltig. Eller, den kan jo være det den og da, men den må nok tas i bruk i morgen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Ojojoj, selskap for så mange?! Da har du nok å henge fingrene i!!!

Swiffe og swoffe! :ler:

Vær litt forsiktig i den trappa, du.

:klem: Ha en fin fredag og lykke til med selskapet i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!

Men så er det meste i orden til morgendagen også da, så jeg kan legge meg med god samvittighet. Vi blir vist bare 22, og tre av de er 3-5-5 år så det skal bli så stas så :)

Har shoppa kilovis med pølser i dag, 90 grill og 90 wiener, 10 poser stappe, 60 lomper og 36 pølsebrød, + grønnsaker til å lage salat. Sprøløk og ketchup og sennep og bostongurka...

Mamma har bakt bollekake og sjokoladekake + en til kake, og svigermor tar med vaffelrøre. Og så har vi masse vanilje-is. Og brus i massevis, og flere store poser med isbiter i fryseren, mannen har laget noen brett hver dag. Ja, gele og sjokoladepudding skulle vist mamma ha med også, hun klarer ikke å begrense seg selv om jeg har sagt NEI for lenge siden...

Mangler bare å få kjøpt kaffe (de har jo ikke Evergood på Obs) og krokanis. Tror jeg... Håper alt er klart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med selskap i morgen!

Kjipern med blenderen! Når sånt går i stykker, så får jeg iallefall lyst på smoothies! Ipoden vår gikk i stykker, og da var det heeeelt krise å ta bussen uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utslitt! Men nå er gjestene reist og mannen har tatt seg av det av oppvaska som ikke gjestene fikset opp i.

I morgen skal vi leve på rester av pølser og lomper, og masse vaffelrøre. Og så skal vi sitte i sofaen vår :)

Den har vært okkupert av tanter som nektet å flytte seg hele dagen, for den nye sofaen var bare såååå god. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det ble! Og det teppet passet veldig fint til!

Men du...

Ånei, hadde ikke tid til å vente så ny blender er alt innkjøpt.

Det må jeg si var dårlige nyheter! Hva i all verden skal jeg finne på nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...