Tulipan Skrevet 23. mars 2006 #301 Del Skrevet 23. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 23. mars 2006 Buhu... Like trett og slapp i dag og, føler at jeg ikke gjorde noe som helst på jobben. Og her hjemme har jeg i alle fall ikke orket noe, sov lenge og var aldeles ikke "våken" da jeg "våknet", men fikk ikke sove mer... Tror jeg skal krype tilbake i senga nå ganske snart. Frustrerende dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. mars 2006 #303 Del Skrevet 23. mars 2006 Kjipings at du skal være så INNMARI trøtt, da? Skjønte det som at du skal være med å intervjue potensielle vikarer i morra? LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 24. mars 2006 #304 Del Skrevet 24. mars 2006 Lykke til med vikarintervjuer! Det er spennende saker, og veldig betryggende å få på plass. Kjipt at du er så sliten. I dag er jeg helt uttafor sjæl, og det blir vel bare verre som ukene går... Begynner allerede nå å føle tyngden i magen, føler jeg går og bærer på en ryggsekk hele dagen. Men det er jo masse liv der inne da, og det kan faktisk bli litt slitsomt. Og du da, kjenner du spark? Glemte også om du hadde fått vite hva du venter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 24. mars 2006 #305 Del Skrevet 24. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 24. mars 2006 Vet ikke hvem som bor i magen min nei, men han/hun spreller rundt omtrent hele tiden føles det som! Intervjuene i dag gikk fint, vi har vel en sterk favoritt men det blir spennende å se med neste og siste intervju som er på mandag. Formen har vært ganske god i dag, ikke spes. trett, og overhodet ikke svimmel. Nå er det pizza og ny Wallander-film på dvd. I morgen skal farmors 79-årsdag feires, så jeg blir vekk fra lørdag til søndag, kombinerer med et besøk hos foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 25. mars 2006 #307 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei på deg!!! Og god lørdagsformiddag. Nå synes jeg denne trettheten din kan gi seg altså. Så du kan få litt energi til å nyyyyyte resten av graviditeten. Så fint at degen igår ikke var aller værst da. Kanskje det vil snu nå... Du får kose deg med 79-års dag. Kose seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. mars 2006 #308 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. mars 2006 #309 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #310 Del Skrevet 27. mars 2006 Håper du har hatt en hyggelig helg med familiebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. mars 2006 #311 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei!!! Hvordan har helgen din vært??? Og hvordan går det med mannen din?? Begynner han å orke mer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 27. mars 2006 Helgen har vært fin med bursdag og kaker, og mannen har absolutt bedre form nå. Han har lista litt rundt det nye vinduet i gangen i dag, sier han har brukt tre ganger så lang tid som vanlig, men det skjer i alle fall noe og han er kjempefornøyd med det han får til om dagen. Nå ligger han rett ut på sofaen da, men han har jammen meg gjort en del i dag På torsdag skal han på kontroll på sykehuset i Moss, og jeg blir med for da skal vi reise innom Simobutikken og se på vogner. Og kanskje de har noen andre fine baby-butikker i Moss/Fredrikstad også? Vi skal nok handle i Sverige, men det er ok å titte litt flere steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. mars 2006 #313 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Grooo!!! Så fint at formen til mannen stiger. Men det er viktig at han ikke tar helt av nå som han ser at han orke litt. Det kan slå tilbake kraftig. Nå får vi stase på at du også får MASSE med energi også. Vi handlet vogn på babyshop vi. Men den var satt ned 50%, så jeg tror ikke jeg tapte noe på det. Og sete, vel. Har sjekket pris i sverige og norge og syntes prisene var de samme. Blir jo billigere når man regner om fra svensk til norsk krone. Mne så bruker man en del panger på å komme seg dit også da... Vi kjøper nok her i Norge vi. Nå må du ha en perfekt dag med mann og mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. mars 2006 #314 Del Skrevet 28. mars 2006 Har hatt bursdagskakehelg jeg også! Nammenammenam Du får holde meg oppdatert på vogntitting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. mars 2006 #315 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei Grooooo, jeg tror jeg har glemt aa sende deg pm... Skal se om jeg snart faar gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 28. mars 2006 #316 Del Skrevet 28. mars 2006 Lykke til med vognkjøp! Vi får låne en, så vi slipper å styre med det første året før vi kjøper en sportsvogn selv. Men jeg kikker jo allikevel... Håper du får en fin dag, til tross for trøttheten for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 28. mars 2006 Den ser veldig fin ut den vogna her da, Emmaljunga Edge Duo Combi, farge Elk, det er den miip har bestilt i dag.. Håper jeg får anledning til å se den en av dagene, har ikke sett de vognene noe sted vi har vært innom til nå. Ellers har jeg fått mail fra bestevenninna mi i Kina i dag igjen, og hun fortalte at hun har kjøpt tre fine sparkedresser til Baby. Så spennende! Hun får besøk fra Norge til helga, så hvis besøket har plass og litt vellvilje tar hun med buksene til Norge og sender dem i posten til meg. Venter fortsatt på pakka venninna mi sendte tidlig i februar, post fra Kina er ikke alltid til å stole på. I alle fall ikke pakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. mars 2006 #318 Del Skrevet 28. mars 2006 Utrolig fin vogn Håper du finner den perfekte vikar, og at formen blir bedre. Tenk at du har passert 25 uker alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 29. mars 2006 Tror vi har funnet en veldig bra vikar ja, men det blir ikke "offentlig" før til uka hvem det er som blit innstilt som nr. en. Fikk ikke sove etter at jeg var oppe på do rett før seks, lå nesten en time og forsøkte sove før jeg til slutt gav opp og stod opp. Jeg er så trett! Urk altså, hvor har det blitt av nattesøvnen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 29. mars 2006 #320 Del Skrevet 29. mars 2006 HEi på deg Grooo!!! Innom for å ønske deg og magen en fortreffelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå