Tulipan Skrevet 28. februar 2006 #221 Del Skrevet 28. februar 2006 Innom med en stor Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #222 Del Skrevet 28. februar 2006 Hurra, hurra! En super dag Har "nestenbursdag" og det feires med cola og hjemmelaget pizza + BBC-Narnia på dvd. Og i morgen skal jeg jo avspassere fordi jeg skal "jobb" lange dager torsdag og fredag på seminar, så det gjør ikke noe at vi snart er snødd inne. Hadde jeg bare hatt noen seigmenn her hadde alt vært perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. mars 2006 #223 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei på deg!! Seigmenn??? Har du fått dilla på det???? Pizza, cola og Narnia høres ut som en helt perfekt kveld. Ha en super fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 1. mars 2006 Hihi, neida har ikke fått noen diller. Men liksom.. Når jeg fant en pose seigmenn på en hylle i kjelleren og gledet meg masse til å spise dem.. Og så tittet litt nærmere på posen når jeg skulle åpne dem, og de gikk ut i april i FJOR og aldeles ikke smakte godt.. Ja da blir man litt skuffa og trist, hehe... Ellers virker formen overraskende god i dag, mulig det er fordi jeg har "nestenbursdag" i dag og, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #225 Del Skrevet 1. mars 2006 Hva er "nestenbursdag"? Høres bra ut med grunn til å feire! Du får kjøpe noen nyere seigmenn i morra! og GOD NATT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. mars 2006 #226 Del Skrevet 2. mars 2006 Nestenbursdag? Det høres ut som en sleip manøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. mars 2006 #227 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei-hei! Stikker bare innom for å sjekke hvordan det står til! Håper formen din er bra og at den lille trives! Et lite råd (av erfaring) - vær særdeles forsiktig når du går ute nå! Det kan være glatt, og som gravid er ikke balansen og helt det samme som ellers. Fort gjort å falle og slå seg, altså... Fikk forresten innmari lyst på seigmenn. Må sjekke godte-skapet og se om jeg finner noe. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mars 2006 #228 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. mars 2006 #229 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har skjønt hva nestenbursdag er! Det er når man er født på skuddårsdagen, det Og da er det bare rett og rimelig at man har nestenbursdag to ganger de årene det ikke er skuddår. Det veier nesten opp for at man bare får feire på riktig dag hvert fjerde år Så gratulerer litt på etterskudd med dagen, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. mars 2006 #230 Del Skrevet 2. mars 2006 Haha! Snakk om uflaks, grooo! Du er bare "barne-rompa" enda jo! Hihihihi. Bursdag hvert 4. år. Gratulerer med nestendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. mars 2006 #231 Del Skrevet 3. mars 2006 gratulerer på etterskudd da! når er neste bursdag for deg da? Jeg går litt surr i disse skuddårene, husker aldri når forrige var, bare at det er 4 år mellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. mars 2006 #232 Del Skrevet 3. mars 2006 Siden det ikke er i år, så er det vel i 2008, da. For det er hvert fjerde partallsår, mener jeg. Ergo er Grooo født i 1980 eller 1976? Jeg tipper på det siste. Jeg aner ikke hvor gammel du er, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #233 Del Skrevet 3. mars 2006 Ojojoj! Når man har ordentlig bursdag bare hvert 4. år skulle det bare mangle at man ikke får lov til å feire noen nestenbursdager innimellom også! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #234 Del Skrevet 3. mars 2006 Har alltid lurt på hvordan det er å ha bursdag på skuddårsdagen! Er det rart når folk ikke vet helt når de skal ringe for å gratulere? Eller føles det helt OK? Eller kanskje litt spesielt og unikt? Gratulerer med overstått nestenbursdag, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mars 2006 #235 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2006 #236 Del Skrevet 4. mars 2006 Gratulerer med nestenbursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 4. mars 2006 Takk for hilsner! Er skuddårsbarn født i 1980 ja Og skal jammen feire litt i dag og, skal ut til foreldrene mine en tur. Mamma har vist bakt boller, og jeg har ikke fått gave av dem + fra farmor, det skal jeg få i dag. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. mars 2006 #238 Del Skrevet 4. mars 2006 Stoooor forsinket nesten-bursdags-klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 5. mars 2006 #239 Del Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer med vel overstått nestenbursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 5. mars 2006 Takk-takk-takk! Har vært hjemme hos foreldrene mine fra i går, fikk biff og greier i går kveld og nå har mamma jammen meg slengt en aldri så liten kalvesteik i ovnen så vi blir nok her en stund til før vi reiser hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå