Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!!

Så fint at du har hatt det fint. Men huff at du blir så sliten. Kanskje du skal vurdere litt mer sykemelding??? .... :sjenert: .Du skal jo tross alt orke å gå gravid noen uker til og for ikke å snakke om en fødsel og barselstid.

Hvordan går det med mannen din??? Er formen hans bedre????

Nå må du huske å slappe ordentlig av.

Ha en fantastisk fin dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal til legen igjen 5. mai, får se hva han vurderer da. Men vikaren kommer jo neste uke, så da kan jeg ta det enda mer med ro på jobben. Dessuten er det jo omtrent en fridag hver uke framover nå i mai, så jeg får jo en god del fri :)

Mannen har det greit, han har startet å jobbe 50% denne uka og skal gjøre det denne og neste uke før en ny samtale med legen.

Ryggen har vært litt lumpen de siste dagene, antagelig pga elendig seng på danskebåten + litt for mye trasking på asfalt i Köben på lørdag. Venter på at naprapaten skal ringe meg, jeg har snakket med dem og står på liste for å få "akutt-time".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Hei Groo! Kjekt å snike inne her og se hvordan det går med deg som er "like gravid" som meg! Thi-hi! Det kjennes godt at man er 29 uker gravid ja.. Merker det på hele kroppen. Nå har jo jeg bekkenløsning og er 50%sykmeldt men merker hele kroppen blir oftere sliten den siste tiden. De siste dagene har smerter i ribbebeina vært utrolig plagsomt.. Babyen ligger vel og koser seg og sparker og presser mot de tenker jeg..så da tilgir jeg henne! Håper du får en fortsatt fin uke - og vafler er godt for kropp og sjel - og baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyen likte vafler ja, det er helt sikkert :)

Heldigvis gir ryggen seg i løpet av natta, og er god helt til to-tre tiden på ettermiddagen. Og bevares, det er ikke SÅ vondt altså, bare nok til å klage litt *ler*

Nå skal jeg på jobb, skal rydde kontoret i dag, få ut litt skrot og få orden i hyller og skap der. Bare i dag og tirsdag igjen jeg jobber alene før vikaren kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Så fint at ryggen ikke krangler for mye da. Og :klappe: for at vikeren snart kommer.

Vafler hørtes godt ut..... Hmmm montro hva denne damen skal ha til lunsj....

Ha en strålende dag.

Nå skal jeg trippe ut og fjerne maskeringsteip fra en dørlist før jeg spiser lunsj. Før jeg grunner den siste listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Hjemme fra jobb, har spist en nystekt vaffel til.. hmm.. lunch??? og skal legge meg og sove et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt pizza :)

Skal bort i morgen så da tok vi fredagskosen i kveld i steden!

Pizza og Ocean's Twelve på DVD, en helt ok torsdagskveld.

Nå skal jeg sove igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Våken midt på natta igjen, vitsen med dette da tro?

Jaja, fikk nå i alle fall spist frokost *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg ut på tur igjen, tilbake søndag ettermiddag. Denne gangen er det virkelig bare sløving som gjelder! Og så er jo mandagen fridag uansett *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Håper du har hatt en fin helg

PS: igår kjøpte jeg to nye pysjer til knøttet. Hvor av den ene har giraff-mønster med bilde av en giraff på ryggen. Mannen syntes den var knall-tøff :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...