Gjest miiip Skrevet 29. mars 2006 #321 Del Skrevet 29. mars 2006 Elgevogna er kjempefin! Jeg er så fornøyd med at du begynte å spørre meg ut om den så jeg fikk tatt fart og bestilt den... HURRA! Men det er jo som du sier greit å ha sett litt rundt først. Håper du finner noen babybutikker du kan kikke i i morgen, da! Emmaljunga.no har en liste over forhandlere, der kan du jo se om det er noen i nærheten. Nattesøvn? Nei, det er ikke bare enkelt om dagen... Jeg sover stort sett 1,5 time i slengen og så må jeg på do... Men når mannen har stått opp og dratt hjemmefra, DA sover jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 29. mars 2006 #322 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei Grooo! Hvordan går det? Like trøtt? Frustrerende å være kjempetrøtt, men likevel ikke få sove. Har hatt det sånn de siste ukene jeg også. Men det er vel kanskje bare å venne seg til at det kommer til å bli litt "ustabil" døgnrytme i tiden som kommer. Har dere bestemt dere for vogn? Blir det Emmaljunga? Vi kikket litt på Emmaljunga duovogn før vi bestemte oss, men fant ut at den var litt upraktisk med tanke på at vi bor i 2.etg. (Litt vanskeligere og tyngre å bære bagen til en duovogn enn bagen til en kombivogn). Utseendemessig synes jeg de er kjempefine! Men Simo er jo også fine da! Her står en svart Simo kombivogn klar til småtten kommer. Gleder meg masse til å trille turer. Jeg trenger helt klart å trimme litt, så det passer jo bra. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 29. mars 2006 Vi renger med å ta en tur til Kattis i Strömstad i morgen eller til helga, ringte dem i sta og det hørtes lovende ut *ler* Har jo ikke sett vogna i virkeligheten ennå jeg, men den virker så bra ut i fra alle andefalingene, hehe... Fikk ikke sove mer i dag tidlig nei så jeg dro tidlig på jobb i steden, og ble en etter forholdene lang dag, så nå har jeg snart nok til å ta en dag fri til uka og. Er jo fortsatt 50% sykmeldt. Tror det er godt for meg å heller jobbe bittelitt mer de fire dagene og ha en dag fri til å virkelig slappe av. I dag har den snille mamman min vært her og vaske litt for oss, hun er bare kjempesnill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 29. mars 2006 I kveld har jeg kjent en merkelig følelse... En følelse av.... overskudd?!?! Jo, det kjentes faktisk sånn! Den er vekk nå da, nå er jeg trøtt-trøtt igjen, men jeg er helt overbevist om at den var der fra jeg våkna i sekstiden og til nå for litt siden. Håper den kommer tilbake i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. mars 2006 #325 Del Skrevet 30. mars 2006 Overskudd? SÅ BRA! God tur til Moss og Strømstad osv i dag! Litt overskudd kan komme godt med hvis du skal vase i butikker og se på babyutstyr. Håper du liker elgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. mars 2006 #326 Del Skrevet 30. mars 2006 HEi!!! Så innmari fint å lese at du følte en anelse OVERSKUDD . Vi håper den kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 30. mars 2006 Elgjakta gikk veldig bra, men det er jeg som er skutt... Har ikke fått sovet noe i dag da, for de var forsinket på sykehuset så mannen måtte vente over to timer før han kom inn.. Vogna var knallfin, vi er helt overbevist! Bestilte ikke i dag, skal høre med et vennepar om vi får låne/leie bilsete av dem eller om vi skal kjøpe det og selv. I så fall får vi kanskje litt mer rabatt, så vi vil ta det samtidig. Så har jeg kjøpt en bitteliten body og en bitteliten bukse + jakke i dag. På H&M, med små kaniner og gulrøtter på, de er bare helt nyyyydelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 31. mars 2006 #328 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei!!! Gratulerer med valg av vogn. Og dersom du ikke kjenner historien til bilsete veldig godt, så anbefales det at man ikke låner/kjøper brukt osv. Bare et lite tips... Babyshop har nå salg på barnestoler.... Også et lite tips. Nå ble det masse tips her Så dumt at mannen måtte vente i 2timer før han fikk snakke med legen. Gikk kontrollen fint??? Nå må du prøve å slappe av, sånn at dette verskudde som inntok det med overraskelse kommer tilbake. Ha en super fin fredagskveld med mannen og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mars 2006 #329 Del Skrevet 31. mars 2006 Du får samle opp litt overskudd til Glasgow-turen, det tar på å shoppe sko vet du... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. april 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 1. april 2006 Tulipan: Vi er sikkre på at dette bilsetet ikke har "vært ute for noe" men vi går nok for nytt uansett. Det ene Britax-setet kan festes til understellet på vogna, ganske genialt... Må nok ha et sånt *ler* Mannens kontroll gikk vel greit.. Hehe.. Legen han var hos hadde aldri hørt om denne diagnosen før, så mannen fikk forklart ham en hel del. Ganske utrolig! Målte blodtrykk og tok EKG, alt var ok. Han skal vist tilbake til en "kontroll" til etter påske, vet liksom ikke riktig hva vi skal tro om dette systemet her vi... Prøver å samle krefter til påske og Glasgow ja, men våknet rundt seks i dag også og fikk ikke sove mer. Leste en halvtime fra halv sju til sju, så stod jeg opp. Kvart på åtte hadde jeg dusjet og spist og ryddet litt og tatt en runde i forumet og var liksom klar for dagen. Mye tidligere enn jeg bruker være det når jeg skal på jobb... Jaja, det gode er jo at jeg nå fint rekker sove en liten middagslur selv om vi har tenkt å reise bort i rundt ett *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. april 2006 Forfatter #331 Del Skrevet 1. april 2006 Ojoj! Leste i Tulipan sin dagbok at hun hadde kjøpt noen fine tulipaner, og kom på at vi får Oasen Hageland som omtrent nærmeste nabo fra i dag! Det er 250 skritt til Lidl, og Oasen ligger rett ved siden av så kanskje maks 300 skritt? Ok 350 kanskje, for man må over veien... Lurer på når de åpner og om de har noen knalltilbud? Hørte masse sage og bankelyder når vi la oss i tolvtiden i går, tipper de har jobbet hardt i natt der nede.. Stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2006 #332 Del Skrevet 1. april 2006 Håper du får en kjempe fin helg Grooo! Blomster er herlige ting. Utrolig hvor godt blomster lukter. *Glede seg til våren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. april 2006 #333 Del Skrevet 1. april 2006 Hei på deg!!! Innom for å sende over en lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. april 2006 #334 Del Skrevet 2. april 2006 Elgjakta gikk veldig bra, men det er jeg som er skutt... ← ikke meningen å le av at du føler deg skutt, men formuleringen er glimrende! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. april 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 2. april 2006 Hihi... I går var vi på IKEA, kjøpte Malm kommode til soverommet, Aspelund garderobe til gangen (har Leksvik skohylle der fra før) og litt annet småtteri. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Leksvik garderobe, men Aspelund var 1000 kr billigere og mye finere + at den jo har en speildør, så når vi fant den var vi ikke i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. april 2006 #336 Del Skrevet 2. april 2006 litt av den geniale formuleringa om at du var skutt. Så bra med vellykka fangst på IKEA også. Nå sier mannen at det er middag, så jeg må ile ut i kjøkkenet... :kys_2: Håper du har en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. april 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 2. april 2006 Takk! Har nettopp vært borte på YX og kjøpt en boks fløte, vi har tatt opp biff fra fryseren og fant ut at da må vi jo ha fløtegratinerte poteter.. Så å skal jeg til og lage middag mens mannen pusler litt i garasjen. Han har vist hengt opp høgtalere oppe under taket der i dag, og etter middag skal han montere kommoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #338 Del Skrevet 2. april 2006 Den skohylla var helt genial... Tror nesten vi må ha en sånn en... Det er meningen / går an å sitte på den som en benk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. april 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 2. april 2006 Jepp, den er super å sitte på. Jeg vurderer å sy en pute til den, får se etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. april 2006 #340 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe, sier som de andre. Den formuleringa var glitrende Jammen ta har dere hatt dere en bra runde på IKEA. Så deilig! Blir litt arg over at det ikke er IKEA her oppe i det kalde nord. Kunne godt tenkt meg tilgang til billige og praktiske møbler altså. Men her går det i Bohus og Skeidar og Møbelringen og sånt bare. Helt ok det altså, til sine ting. Men jeg har lyst til å svi av penger på IKEA også Kos dere masse med biff. Hørtes nyyydelig ut. Her skal vi kose oss med moussaka. Lenge leve Toro, sier nå bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå