iingvild Skrevet 23. februar 2006 #201 Del Skrevet 23. februar 2006 Det hørtes skummelt ut ja! Håper du har fått hvilt deg ut i løpet av dagen! Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 23. februar 2006 Mannen er hjemme igjen! Han kom hjem med taxi i rundt fire, og alt virker ok nå. Han har fått en diagnose, Myokarditt og vi har lest litt på nettet. Fant bla. denne artikkelen om idrettsutøvere som kan få dette hvis de trener for mye etter feks. luftveisinfeksjon. Legene sier det antagelig har ligget igjen siden en halsbetennelse eller noe, kanskje flere år tilbake i tid. Han skal være sykmeldt i tre uker i første omgang, skal til kontroll etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. februar 2006 #203 Del Skrevet 23. februar 2006 Så bra at han er hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. februar 2006 #204 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei på deg!! Huff for en opplevelse. Nå begynte jeg å gråte her. . Skal ikke komme inn på hvorfor her, men skikkelig dårlige tenker altså Så delig at du har mannen hjemme igjen. Og fint at det ikke var feks en endokarditt (maaaange uker på sykehus med antibiotik, ca 6-8uker). Skjønner at du er sliten etter en sånn opplevelse!!! Håper du får en fortsatt fin kveld med mannen ved din side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 25. februar 2006 Ting går greit nå Han er hjemme, og har det greit så sant han slapper av. Prøvde seg på å støvsuge litt her i sta, men måtte gi seg fort fordi han fikk litt vondt i brystet igjen. Tok en slik tablett han fikk med fra sykehuset, og alt var ok veldig raskt. Så da sitter vi her to trette og slappe mennesker som ikke kan/orker gjøre en dritt i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2006 #206 Del Skrevet 25. februar 2006 Men da skal dere bare sitte der og være slappe. Husarbeid får man da alltids gjort før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. februar 2006 #207 Del Skrevet 25. februar 2006 Godt å høre at det går bedre, og at dere har fått en sikker diagnose, så dere slipper å gå og være redde. Dere får være flinke og passe på hverandre, så ingen sliter seg ut. Noen hybelkaniner er ingenting å bekymre seg for, mine har aldri angrepet noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. februar 2006 #208 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei på deg!!! Dersom noen kommer på besøk og klager på evt hybelkaniner så får de ta tak i støvsugeren selv . Hilsen tulipan!!! . Streng på morgenen skjønner du Nå får dere ta det heeeelt med ro begge to. Og kose dere masse sammen og kanskje spise masse gode fastelavensboller med masse krem!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 26. februar 2006 Fastelavensboller skal vi ha ja! Men uten krem... Jeg fikk jo et "innfall" på tirsdag og bakte boller, frøs ned en haug som vi skal ta opp i dag. Svigermor kommer en tur i ettermiddag, hun er ikke så nøye på kaniner og slikt... Og vi skal servere betasuppe, enklere går det vel ikke å få det? Nå skal jeg ut og bære inn litt ved, to og to kubber om gangen er egentlig bare litt deilig mosjon, ikke bærer jeg tungt og så får jeg jo frisk luft. Mannen orker fortsatt ikke gjøre stort før han blir sliten, så vi skal nok ta det med ro framover. Skal bare jobbe "ordentelig" mandag og tirsdag, onsdag tar jeg fri for jeg skal på nytt seminar/styremøte i Oslo torsdag-fredag og da blir det nok mer enn 50% dager de dagene. Jeg har fått hotell denne gangen og, og lagt opp programmet slik at jeg både kan komme litt senere og gå litt tidligere, men allikevel blir det nok lange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 #210 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 #211 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 26. februar 2006 Maten i dag blir vist enda enklere, hihi Foreldrene mine + søstern min er på vei hjem fra fjellet og passerer her om en stund. De lurte på om vi + svigermor ville bli med bort på kroa og spise, og det vil vi gjerne! Og svigermor har vist bakt boller som hun har med til kaffen etterpå, flaks at jeg glemte å ta opp de vi hadde i frysen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. februar 2006 #213 Del Skrevet 26. februar 2006 Hihi! Håper dere koser dere :D Deilig å slippe matlaging. Derfor stikker vi på dollys i dag. Har ikke fått noen boller, men.. Heller ikke fastelavnris! Hmf! Min egen feil, tenker jeg :D Men det er jo litt koselig med spirende kvaster på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 26. februar 2006 Nå gir jeg meg over... Min eldste nevø på fem, som jeg skulle besøkt i helga, falt av akebrettet eller noe ute i går og brakk ett bein i låret. Må ligge på sykehus med beinet i 90 graders vinkel i minst tre uker... Stakars liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. februar 2006 #215 Del Skrevet 26. februar 2006 :-o Snakker om uflaks! Stakkars liten. Håper han kommer seg på beina igjen, raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2006 #216 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper det ble en fin dag med middag på kroa og svigermors boller! God bedring til mann og nevø. Enig i vurderingen om at du trenger 100% sykemelding etterhvert. Bra at du får tatt det litt med ro innimellom trass endel jobbing denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. februar 2006 #217 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei på deg!!! Har du hørt uttrykket: "en ulykke kommer sjeldent alene"???? tror det må gjelde hos deg altså. huff. Stakkars liten, han nevøen din da. Nå satser vi på at ingenting mer skjer. Nå må du ikke at den helt ut på seminaret. Og husk å ta det med o. Merer du at du trenger hvile, så ta hensyn til det!!! Helsen til deg og knøttet kommer først vet du. Ønsker degen fantastisk fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 27. februar 2006 Takk folkens! Dagen i dag gikk helt greit på jobb, ledelsen har forstått og fra imorgen blir det andre boller med en slags "vikar" som skal være hos meg en hel del. Ikke bibliotekar, men en dyktig dame som absolutt er villig til å ta i et tak og som kjenner elevene veldig godt ettersom hun har jobbet rundt på skolen lenge, bla. i kantina. Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2006 #219 Del Skrevet 27. februar 2006 Så bra at det blir gjort noe for å gjøre ting bedre Så at vikariatet var utlyst nå også, så da går det jo fremover. Stakkers liten nevø! Kjedelig å måtte ligge stille i ukesvis... Men kanskje tante kommer på sykebesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2006 #220 Del Skrevet 27. februar 2006 Innom for å kikke litt. Bra at mannen er hjemme igjen, at det skjer positive ting på jobben... Ikke lite artig med nevøen din... Stakkars! Håper du får en fin-fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå