Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #181 Del Skrevet 16. februar 2006 Knall-kul genser!! Kor har du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2006 #182 Del Skrevet 17. februar 2006 Synes du var flink som orket alt det der! Måking tar tid og krefter, gitt! Vi har ikke bil så vi slipper å måke den frem, og det er et pluss for tiden. Ser mange stressa bileiere utenfor der vi bor ... Vi bor i et område der det ikke er så mange garasjer, så "alle" har bilene stående langs veien, funker bra helt til snøen kommer og brøytebilen har passert med 1 meter brøytekant som resultat. Kjempemoro genser! Har bare handlet kule gensere til babyen, burde kjøpt meg noe lignende til bruk nå! det er jo så lenge til Ræga får brukt sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 17. februar 2006 Her har jeg kjøpt genseren Takk for hyggelige hilsner, det varmer Har hatt en skikkelig drittdag på jobben i dag, nå er det HELDIGVIS ferie neste uke og hvis formen ikke er bedre uka etter der er 100% sykmelding under vurdering. Orker ikke dette her mer, situasjonen på jobb er ganske uutholdelig for tiden. Nå skal vi spise pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2006 #184 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, vi er heldige som har ferie neste uke...selv om jeg skal rette to klassers engelskprøver og engelsklekser, samt mmin klasses siste prosjekt som har vart siden årsskiftet. Gleder meg ikke akkurat... Sliter med formen selv, men har ennå ikke snakket med legen. Skal prøve å holde ut i et par måneder til så jeg i hvertfall har jobbet 6 av de 10 månedene. Har jo et løpende vikariat på skolen nå, så vil ikke være for mye borte heller. God bedring, og pizza er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. februar 2006 #185 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei!! Fiiiin genser. Høres ut som om du er sliten gitt. Hva med å vurdere 50% sykemelding da??? Men ikke ta deg for mye ut nå da. La haller mannen ta seg av snømåking og andre tunge arbeidsøkter. Husk at dette kun er en gang i livet (det kan jo hende det blir flere, men du skjønner sikkert...). Vi har faktisk rett til å ligge litt som små dronninger på sofaen. Vi ruger jo... Håper pizza'en smakte. Ha en nydelig helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 19. februar 2006 Pizzaen var super som alltid Og 50% sykmelding har jeg hatt i snart tre måneder nå, men nå er det heldigvis en helt ukes vinterferie. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 19. februar 2006 Og nå som vinterferien står for døren gleder jeg meg overhodet ikke til den lenger *sikk* Klarer ikke å koble ut alt jeg burde gjort på jobben, og klarer ikke å glede meg til "deilige fridager" når jeg vet de bare blir brukt opp til å sove. Angrer som en hest på at jeg ikke tenkte meg om i starten på januar og satte meg opp på ferie denne uka, i steden for avspassering. Da hadde jeg jo fått igjen ferieuka senere pga sykmeldingen. Men.. Hva hadde vel det hjulpet? Har jo ikke tid til å være borte fra jobben senere utover våren heller, er så sinnsykt mye som ligger der og venter på meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. februar 2006 #188 Del Skrevet 20. februar 2006 Så formen er forsatt ikke noe særlig? Da synes jeg du skal satse på 100% en stund, så du kommer deg ovenpå igjen. Helsen er tross alt viktigere enn jobben... Håper du klarer å nyte ferien likevel, og får en fin tur til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. februar 2006 #189 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei!!! Siden du har prøvd 50%, så synes jeg 100% er en lur ide. Og ikke tenk på alt som venter deg. Da blir du bare mer sliten. Det er ingen so takker deg dersom du jobber som en gal nå og dermed er så sliten når knøttet ditt kommer at du ikke orker å ta deg av h*n. Du må tenke på deg selv og knøttet. Håper du klarer å slappe av nå som du har en ukes fri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk... Jeg har bestemt meg for å slappe skikkelig av og glemme jobben nå i ferien, og så jobbe 50% mandag og tirsdag etter ferien. Onsdag tar jeg fri ettersom jeg skal på noe greier i Oslo torsdagen og fredagen. Kommer til å si i fra der at jeg ikke blir med hele dagene, så får jeg prate med legen mandag etter det igjen, da har sykmeldingen gått ut for denne gang. Hurra-hurra! For en time siden ringte bestevenninna mi som jobber i Beijing for tiden, har ikke pratet stort med henne siden hun reiste i starten av desember, kun på mail. Tidsforskjellen, hennes jobb, min jobb og min soving gjør det litt vanskelig å ringe, men i dag har jeg jo fri. Pratet nesten en time, og det var bare SÅ koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 21. februar 2006 #191 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei på deg!!! Så fint at du tenker å kun slappe av i ferien din. Ligg på sofaen, spis sjokoladekake (det fikk jeg veldig lyst på nå.... ) og se OL. Ha en super fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 21. februar 2006 #192 Del Skrevet 21. februar 2006 så gøy med bestevenninne i Beijing! (Selv om du sikkert ville hatt henne i nærheten for tiden...) vi var i Beijing i fjor sommer, og jeg vil gjerne tilbake til Kina! Alltid vært facinert av det landet. Tror jeg så et innlegg fra deg en gang at du også hadde vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, har vært i Kina to ganger. Første gang var på skoletur med folkehlgskolen for seks år siden, vi hadde kinesisk i valgfag og var i Beijing + Xian. Var da venninna mi ble bitt av Kina-basillen, hun har studert sosialantropoligo og gjorde feltarbeid der for tre år siden. Faren hennes har også jobbet i Kina to år, så hun har tilbrakt to halve år der i løpet av de siste fire årene, + altså jobbet der selv siden starten av desember nå. Sjokolade ja, det vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Forresten... Bare gjett om jeg skal til BearFactory når vi skal til Glasgow i påska da????!?! Har vært innom der hver gang vi har vært i Glasgow og London, men ikke kjøpt noe fordi jeg har da ikke brukt for bamser.. Men nå skal jeg kjøpe en til babyen! Humphrey og Lottie er jo innmari søte, men vi vet ikke om det er en gutt eller jente som bor i magen... Frog Prince kanskje? De har alltid mange andre som ikke er på nettsidene også, så det fikser seg garantert Endret 21. februar 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 21. februar 2006 Da tar jeg noen dagers vinterferie, tilbake sent lørdag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. februar 2006 #196 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har stoppet sau! :D Bræket kommer fra build a bear, eller noe slikt. KJempemorsomt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. februar 2006 #197 Del Skrevet 22. februar 2006 Vi har en kanin i brannmannuniform fra Built a Bear ( eller lignende). Den sier noe vi har valgt selv når man trykker den på armen... Kjempeartig - Lillegutt elsker den! God Vinterferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #198 Del Skrevet 22. februar 2006 Det ble aldeles ikke ferie... Mannen våknet tre i natt med smerter i brystet. Han er 29, frisk og rask og har ingen i familien med hjerteproblemer. Vi dro til legevakta, ble sendt videre til sykehuset tre kvarter unna, tok masse prøver og ble sendt i 150 km med ambulanse til Ullevål for å utelukke innfarkt. De trodde ikke det var det, men ville sende ham inn allikevel. Heldigvis fant de ikke noe der, så det er antagelig "bare" noe virus på noen hjerteceller. Hva nå i all verden det skal bety... Han er tilbake på lokalsykehuset nå, jeg er hjemme igjen. Ganske trett og skjelven, sov knappe tre timer i natt og har såvidt sovet littegranne nå. Har fått i meg noe mat, og babyen ble vill etter en flaske julebrus. Måtte bare ha litt liv i den får å få litt trøst her *ler* Mannen kommer antagelig hjem i morgen, har ikke hatt smerter siden sekstiden i natt, det avtok raskt når han fikk noe medisiner på legevakta. Dette har vært en guffen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. februar 2006 #199 Del Skrevet 22. februar 2006 Huff... håper at mannen din kommer seg raskt på beina igjen og at det ikke er snakk om noe alvorlig.... Du får prøve å slappe av nå da - og hente deg inn igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. februar 2006 #200 Del Skrevet 23. februar 2006 Uff, høres ekkelt ut med mannen din. Håper alt er bra og at han holder seg frisk. Du også forresten. Det høres ut som om du bør vurdere å sykemelde deg fullstendig, for hvis du bare er utslitt og orker lite, så er det kanskje ikke noe vits å jobbe? Håper likevel du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå