Gå til innhold

Seinfeld og Friends rasistiske serier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 19.31):

Seinfeld er jo mye bedre enn Friends.

Anonymkode: 4d441...152

det kommer jo an på hvem som bedømmer de. Det er to svært ulike serier med to ulike målgrupper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

shab skrev (På 20.3.2023 den 18.15):

Ja, men det er hele tiden stikk til Carol og Susan. 

Vitsing om at Chandler er gay. 

Ross som blir stresset av homofile menn.

Ross er meget homofobisk.

har aldri møtt en eneste hetero mann som ikke blir litt stressa av homofile menn

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

har aldri møtt en eneste hetero mann som ikke blir litt stressa av homofile menn

Har du ikke? Jeg kjenner flere 😊

Anonymkode: a4f81...eb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (På 27.3.2023 den 20.38):

Merkeligste kommentaren jeg noensinne har lest. Hvor i all verden lever du? Du må komme fra bygda? (Ja, dette var fordomsfullt av meg å si). 

Vil tro de eneste som blir stressa av homofile menn er de som er usikre på sin egne seksualitet og som ikke er klare for å finne ut av den. 

Anonymkode: e3d6b...ddc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man først ta Friends på noe så bør man kanskje fokusere på mye tull med Joeys åpenbare svake evner/kogntitive utfordringer. 

Det sagt, de er produkter av sin tid og jeg syns ikke noe særlig om denne debatten rundt dette og at alt sees gjennom enorme sensitivitetsbriller.

Bruker selv tidvis rullestol og skaper meg ikke selv om rullestolkarakterer i film ofte er overvektige taperaktige hackere i en kjeller og sånn. (Minus Notting Hill💙)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Frøkenfryden said:

Skulle man først ta Friends på noe så bør man kanskje fokusere på mye tull med Joeys åpenbare svake evner/kogntitive utfordringer. 

Eventuelt all latterliggjøringen av overvektige. 

Anonymkode: 71cc4...46f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Morsomt er det :ler:

Anonymkode: 40bfd...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venlige serier dette. Barna mine ser på det kvar kvell.  Sammen med gubben 

aprilsnar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Merkeligste kommentaren jeg noensinne har lest. Hvor i all verden lever du? Du må komme fra bygda? (Ja, dette var fordomsfullt av meg å si). 

Vil tro de eneste som blir stressa av homofile menn er de som er usikre på sin egne seksualitet og som ikke er klare for å finne ut av den. 

Anonymkode: e3d6b...ddc

iallefall menn på min alder. Vi 80 90 tallsbarna var ikke så woke av oss

Endret av Maleficenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Emma21 said:

Venlige serier dette. Barna mine ser på det kvar kvell.  Sammen med gubben 

aprilsnar??

Hva er aprilsnarr?

Anonymkode: 74889...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

det er de allerede tatt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 27.3.2023 den 20.38):

Stresset på hvilken måte da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arild37 skrev (Akkurat nå):

Stresset på hvilken måte da? 

nei redd for å bli lagt an på eller nervøs for at den homofile skal være tiltrukket av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

nei redd for å bli lagt an på eller nervøs for at den homofile skal være tiltrukket av de

Da er man vel temmelig innbilsk om man går rundt å er redd for det. Og om en skulle prøve seg, så er det bare å takke nei, ikke så veldig komplisert og ikke noe å være redd for 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (1 time siden):

Da er man vel temmelig innbilsk om man går rundt å er redd for det. Og om en skulle prøve seg, så er det bare å takke nei, ikke så veldig komplisert og ikke noe å være redd for 

ja er utrolig hvor innbilske noen menn kan være. Har sagt det som du sier til noen menn en del ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maleficenta skrev (7 minutter siden):

ja er utrolig hvor innbilske noen menn kan være. Har sagt det som du sier til noen menn en del ganger

Har en del homofile venner, og når jeg er med fest med de, så er man jo i en situasjon hvor sjansen for at noen prøver seg er større, og det har skjedd noen ganger, men alltid respektfulle, og de taklet avvisning fint med en gang, så skjønner ikke at det er noe å være redd for. Jeg takker nei, tar det som et kompliment, og går videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (Akkurat nå):

Har en del homofile venner, og når jeg er med fest med de, så er man jo i en situasjon hvor sjansen for at noen prøver seg er større, og det har skjedd noen ganger, men alltid respektfulle, og de taklet avvisning fint med en gang, så skjønner ikke at det er noe å være redd for. Jeg takker nei, tar det som et kompliment, og går videre 

kan være de har faktisk opplevd å bli lagt an på av menn som ikke var så respektfulle. Hadde en kompis som hadde blitt lagt an på, sagt beklager han likte daner men fikk bedkjed om at nei du er nok homofil, du bare vet det ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (9 minutter siden):

kan være de har faktisk opplevd å bli lagt an på av menn som ikke var så respektfulle. Hadde en kompis som hadde blitt lagt an på, sagt beklager han likte daner men fikk bedkjed om at nei du er nok homofil, du bare vet det ikke ennå.

Ja det er jo ikke greit, da hadde jeg reagert selv, men etter min erfaring er ikke det vanlig ihvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (19 minutter siden):

Akkurat det samme som lesbiske opplever av heterofile menn hele tiden.

Anonymkode: 38c6a...1f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...