AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #21 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men stemmer det siste der da ? Det er vel ikke stort stort sett hvite i New Yorke city Anonymkode: 17b66...937 Godt over halvparten. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Manhattan Anonymkode: 4d441...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #22 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men stemmer det siste der da ? Det er vel ikke stort stort sett hvite i New Yorke city Anonymkode: 17b66...937 https://www.statista.com/statistics/306042/new-york-population-ethnicity-race/ https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_New_York_City Anonymkode: 17b66...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #23 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men stemmer det siste der da ? Det er vel ikke stort stort sett hvite i New Yorke city Anonymkode: 17b66...937 Det er stort sett hvite i USA sett over ett. Foreløpig er vel hvite fortsatt i flertall, men det varer nok ikke så lenge til. Den endringen har skjedd veldig veldig fort. På 90-tallet derimot da var det et overveldende flertall hvite i USA. Nå er de snart i mindretall, hvis de ikke er det allerede. Anonymkode: d3352...8ed 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-AA Skrevet 20. mars 2023 #24 Del Skrevet 20. mars 2023 Hvis det er så forferdelig i vesten så er det jo bare å flytte tilbake til Midt-Østen eller Afrika 🤷♂️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #25 Del Skrevet 20. mars 2023 ok. Da er det mulig bare at jeg som tenker at utrykket " stort sett" tendere mot " nesten bare" og ikke over 50%.. Anonymkode: 17b66...937 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #26 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ok. Da er det mulig bare at jeg som tenker at utrykket " stort sett" tendere mot " nesten bare" og ikke over 50%.. Anonymkode: 17b66...937 og bøyer meg for at det kan være feil Anonymkode: 17b66...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #27 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og den ellers glimrende oskar-nominerte samiske historiske vinterfilmen Veiviseren hadde dessuten ingen urfolk fra Amazonas og Kurosawas klassiker Syv Samuraier hadde verken muslimer, jøder eller dverger. Anonymkode: 53911...e91 Kortvokste. Ikke dverger. Det er visst ikke innafor å si nå. Anonymkode: 9f796...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #28 Del Skrevet 20. mars 2023 Friends😍😍😍 Anonymkode: 9f796...693 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. mars 2023 #29 Del Skrevet 20. mars 2023 For noe tull, det finnes ikke rasisme i de seriene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #30 Del Skrevet 20. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: TS, her ligger hovedproblemet. Du "har lest et sted at", men kan ikke vise til kilden, og dermed har vi heller ingen som helst grunnlag for diskusjon. For å kunne diskutere et utsagn må vi se selve utsagnet, konteksten og argumentene som ligger til grunn. Å dra en kanskje-påstand ut av lufta er det samme som en stråmann. Kort og greit: HVOR står denne påstanden, HVEM har skrevet det, HVA er konteksten, HVA fremlegges som argumenter for og imot synspunktet. Legg frem dette, så kan vi diskutere. Det er så betent og frenetisk "anti-woke" her på forumet, og i nett-diskurs for øvrig, i disse dager at det siste vi trenger er flere hypotetiske stråmenn eller vindmøller for folk å hisse til krig mot. Personlig er jeg møkk lei av å se vage "har hørt et sted at"-argumenter og påstander, så nå vil jeg dra frem den gamle "pics or it didn't happen". Anonymkode: 7cc77...c9c Jeg er ikke TS, men jeg har sett mange kommentarer og videoer på bl.a. TikTok der folk - spesielt folk under 25 år - påstår at de seriene er rasistiske og problematiske. The Office er forøvrig også rasistisk/problematisk, i deres øyne. Og nei, jeg orker ikke å finne frem de TikTokvideoene, fordi å søke opp ting på TikTok er nærmest umulig. Du må nesten bare stole på at folk har sagt det. Hvis ikke trenger du ikke ta del i diskusjonen. Men her er noe jeg fant på Google, etter 2 sekunder med søking. Er dette bra nok for deg? https://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a38817/11-times-friends-sexist-homophobic/ https://www.marieclaire.com/culture/a36522146/friends-women-of-color-romantic-racism/ https://www.vox.com/culture/2019/9/20/20875107/friends-25th-anniversary-polarizing-legacy-homophobia Anonymkode: a4203...337 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #31 Del Skrevet 20. mars 2023 Jasså. Homofobt faktisk. Det der fobiordet er start tømt for mening. Homovennene mine elsker forresten Friends mer enn streite meg. Anonymkode: 87112...e3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #32 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jasså. Homofobt faktisk. Det der fobiordet er start tømt for mening. Homovennene mine elsker forresten Friends mer enn streite meg. Anonymkode: 87112...e3d Da kan det hende at jeg er en av dem 😊 Ikke en homofobisk serie. Anonymkode: 38c6a...1f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #33 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er ikke TS, men jeg har sett mange kommentarer og videoer på bl.a. TikTok der folk - spesielt folk under 25 år - påstår at de seriene er rasistiske og problematiske. The Office er forøvrig også rasistisk/problematisk, i deres øyne. Og nei, jeg orker ikke å finne frem de TikTokvideoene, fordi å søke opp ting på TikTok er nærmest umulig. Du må nesten bare stole på at folk har sagt det. Hvis ikke trenger du ikke ta del i diskusjonen. Men her er noe jeg fant på Google, etter 2 sekunder med søking. Er dette bra nok for deg? https://www.cosmopolitan.com/uk/entertainment/a38817/11-times-friends-sexist-homophobic/ https://www.marieclaire.com/culture/a36522146/friends-women-of-color-romantic-racism/ https://www.vox.com/culture/2019/9/20/20875107/friends-25th-anniversary-polarizing-legacy-homophobia Anonymkode: a4203...337 Leste nå den øverste linken. Dette er et helt latterlig « bevis» på at Friends skal være rasistisk/homofobisk/sexistisk/putrinnhvaduvil-istisk. Anonymkode: 87112...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 20. mars 2023 #34 Del Skrevet 20. mars 2023 Friends er I alle fall homofobisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. mars 2023 #35 Del Skrevet 20. mars 2023 shab skrev (1 time siden): Friends er I alle fall homofobisk. Har du klart å lete fram noe nå? Hva så om du har funnet noe som kan stemme med det du sier? Det må være frihet i underholdningsbransjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 20. mars 2023 #36 Del Skrevet 20. mars 2023 visp skrev (Akkurat nå): Har du klart å lete fram noe nå? Hva så om du har funnet noe som kan stemme med det du sier? Det må være frihet i underholdningsbransjen. Ja, men det er hele tiden stikk til Carol og Susan. Vitsing om at Chandler er gay. Ross som blir stresset av homofile menn. Ross er meget homofobisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. mars 2023 #37 Del Skrevet 20. mars 2023 shab skrev (7 minutter siden): Ja, men det er hele tiden stikk til Carol og Susan. Vitsing om at Chandler er gay. Ross som blir stresset av homofile menn. Ross er meget homofobisk. Men gjør det noe? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 20. mars 2023 #38 Del Skrevet 20. mars 2023 visp skrev (1 minutt siden): Men gjør det noe? Nei! Jeg er født på 90tallet og tar det som det er! Jeg blir ikke fornærmet selv om jeg er gay selv. Det går bra. Dog forstår jeg det hvis dagens ungdom som er så Woke reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #39 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Leste et sted at disse seriene var å anse som rasistiske, homofobisk osv. Nei. Slutt å være woke for wokes skyld. Anonymkode: 7045e...399 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. mars 2023 #40 Del Skrevet 20. mars 2023 shab skrev (7 minutter siden): Nei! Jeg er født på 90tallet og tar det som det er! Jeg blir ikke fornærmet selv om jeg er gay selv. Det går bra. Dog forstår jeg det hvis dagens ungdom som er så Woke reagerer på det. Men de bør egentlig møte endel motstand. Mye motstand. De er helt på bærtur og elsker å ha funnet noe å engasjere seg i bare. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå