Ænema Skrevet 21. mars 2023 #61 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) jeg elsker skrekkfilmer, men er ingen jeg syne er spesielt jævlig/skremmende. jeg liker ikke øya på hu dama i oculus filmen. når jeg var barn/ungdom ble jeg redd for psycho filmene. stygge ansikter som kommer fort i en film, skremmer meg der og da, men det går over. splatter filmer blir jeg ikke redd, men kan bli kvalm av hostel feks. asiatiske skrekkfilmer er som oftest de mest skremmende. Endret 21. mars 2023 av Ænema 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #62 Del Skrevet 22. mars 2023 Spanske ‘Veronica’ er en veldig bra grøsser❤️ Anonymkode: c929b...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 22. mars 2023 #63 Del Skrevet 22. mars 2023 "Twin Peaks : Fire walk with me" Ikke som i skummel, men mer som ubehag, som er mye verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 22. mars 2023 #64 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 17.03): Arachnophobia Anonymkode: 08be1...db4 Ei jeg kjenner så denne på kino i sin tid. Hun satt og spiste M og en av de hadde falt ned på gulvet. Så tråkket hun på den, hvorpå hun hoppet opp i kino setet og skrek høyt. Da lever du deg godt inn i filmen altså. Ellers er Ailiens filmene å annbefale hvis man ønsker mye blod og gørr med mere. Nå husker jeg ikke hva den filmen heter, men det var den første i en serie med flere filmer. Mye av handlingen er om en jente og et soverom, hvis jeg husker rett så viser det seg at huset er bygget på et gammelt gravsted. Det er virkelig en av de jævligste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #65 Del Skrevet 22. mars 2023 en som jeg liker skikkelig godt er (the?) visit jeg tror den nylig er kommet på netflix den er ikke sånn skvette skummel, men mer sånn krype under huden på deg nerveprirrende samtidig som den er gøy på en rar måte. Anonymkode: d6d72...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #66 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 17.13): Den var i l l e - skremte vannet av meg! Anonymkode: 14783...d86 Komisk hvor forskjellige man kan være. Jeg spiste popkorn mens en gjeng rota rundt i skogen, og jeg lurte på nårtid det skulle bli skummelt. Og så kom plutselig rulleteksten 😄 Anonymkode: dddcf...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 4. april 2023 #67 Del Skrevet 4. april 2023 De uskyldige. Norsk film, ligger på NRK appen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 4. april 2023 #68 Del Skrevet 4. april 2023 On 3/22/2023 at 5:10 PM, Kjetil E said: Ei jeg kjenner så denne på kino i sin tid. Hun satt og spiste M og en av de hadde falt ned på gulvet. Så tråkket hun på den, hvorpå hun hoppet opp i kino setet og skrek høyt. Da lever du deg godt inn i filmen altså. Ellers er Ailiens filmene å annbefale hvis man ønsker mye blod og gørr med mere. Nå husker jeg ikke hva den filmen heter, men det var den første i en serie med flere filmer. Mye av handlingen er om en jente og et soverom, hvis jeg husker rett så viser det seg at huset er bygget på et gammelt gravsted. Det er virkelig en av de jævligste filmene jeg har sett. Poltergeist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 4. april 2023 #69 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Komisk hvor forskjellige man kan være. Jeg spiste popkorn mens en gjeng rota rundt i skogen, og jeg lurte på nårtid det skulle bli skummelt. Og så kom plutselig rulleteksten 😄 Anonymkode: dddcf...2aa samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #70 Del Skrevet 4. april 2023 Denne Anonymkode: e487d...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 4. april 2023 #71 Del Skrevet 4. april 2023 Jeg så nylig opp igjen Hellraiser-filmene. Den nye versjonen var ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 4. april 2023 #72 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) Haisommer, antageligvis 😅 I voksen alder er det dessverre lite som er "skummelt"... Kan iaf. ikke komme på noen.. Synes "Tomahawk" (ett eller anna) var "ekkel/guffen). Eneste jeg kan komme på i nyere tid... Synes generelt "skrekkfilmer" er super-kjedelige og dårlige... Endret 4. april 2023 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 5. april 2023 #73 Del Skrevet 5. april 2023 Leeloo skrev (9 timer siden): Poltergeist? Ja stemmer takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #74 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg så Pet Sematary da jeg var ganske ung. Da var den i hvertfall forferdelig 😱 Anonymkode: b3fcc...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #75 Del Skrevet 5. april 2023 Så forresten nylig «the fall», og da satt keg med konstant «angst» under store deler av filmen!! 😳 Så den var litt annen type skummel. Men anbefales virkelig! Anonymkode: b3fcc...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 5. april 2023 #76 Del Skrevet 5. april 2023 A serbian film! Klarte ikke å se den ferdig ble så uvel ! Men Dead Silence ødela søvnen min i 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå