Gå til innhold

Var dette en avvisning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vil ikke virke masete, men du "truer med silent treatment" fordi han ikke kunne snakke med deg EN dag? 
Du er ikke bare masete, du er veldig kravstor. 

Hvor lenge har du tenkt holde han på gress? Hvor lenge mener du han skal stille opp å snakke med deg akkurat når du vil? Og hvor lenge har du tenkt å leke med følelsene hans? 

Om jeg hadde falt for noen som var på vei ut av ett dårlig forhold, så hadde jeg snudd å gått om de ikke faktisk gjorde noe veldig aktivt for å komme seg ut av forholdet, og jeg hadde ikke ventet mer enn en måned eller to. 
Hadde det gått lengre tid, så hadde jeg gått ut i fra at personen var uærlig, ikke hadde tenkt forlate eksen, lekte med følelsene mine, og likte få i pose og sekk. Jeg hadde absolutt ikke akseptert at noen lekte med meg på den måten i lengre tid. 

Anonymkode: 53ede...9fc

Enig. Dette er dårlig gjort av TS.

Anonymkode: 29113...5b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vil ikke virke masete, men du "truer med silent treatment" fordi han ikke kunne snakke med deg EN dag? 
Du er ikke bare masete, du er veldig kravstor. 

Hvor lenge har du tenkt holde han på gress? Hvor lenge mener du han skal stille opp å snakke med deg akkurat når du vil? Og hvor lenge har du tenkt å leke med følelsene hans? 

Om jeg hadde falt for noen som var på vei ut av ett dårlig forhold, så hadde jeg snudd å gått om de ikke faktisk gjorde noe veldig aktivt for å komme seg ut av forholdet, og jeg hadde ikke ventet mer enn en måned eller to. 
Hadde det gått lengre tid, så hadde jeg gått ut i fra at personen var uærlig, ikke hadde tenkt forlate eksen, lekte med følelsene mine, og likte få i pose og sekk. Jeg hadde absolutt ikke akseptert at noen lekte med meg på den måten i lengre tid. 

Anonymkode: 53ede...9fc

Som du kan lese av tråden har jeg forklart han situasjonen min, og han forstår. Uansett løsner ting nå og da blir det fortgang. Også dette vet han. Jeg har aldri på noe tidspunkt holdt han tilbake, tvert imot, jeg har oppmuntret ham til å leve livet. 
Hva galt har jeg egentlig gjort mot han? Jeg har snakket med han fra tid til annen, svart han på meldinger. Burde jeg avstått fra det mener du? 

Når det gjelder hi, hadde jeg en vond følelse av å bli avvist da han ikke umiddelbart kunne snakke med meg. Det tar jeg selvkritikk på. 
Ts

Anonymkode: eec32...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...