Gå til innhold

Var dette en avvisning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mulig. Ett år i alle fall. Men ting tar tid. Jeg er på vei ut.

Ts

Anonymkode: eec32...3ce

Så bruker du han som støtte da,eller?

Anonymkode: 29113...5b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ts

Hva som tar tid egentlig?

Anonymkode: 5ec34...065

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare godta at folk har et liv, og at det ikke alltid passer å ta telefonen? Man trenger ikke å analysere ihjel dagligdagse beskjeder om å snakkes på tirsdag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Det er vanskelig å tolke svaret hans når du ikke gjengir det ordrett for oss.

Anonymkode: 81c2b...8a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bruker du han som støtte da,eller?

Anonymkode: 29113...5b7

Nei, jeg snakker ikke med han om det. Han vet bare at det tar tid pga økonomi. Nå selger vi leiligheten så da skyter ting fart. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, jeg snakker ikke med han om det. Han vet bare at det tar tid pga økonomi. Nå selger vi leiligheten så da skyter ting fart. Ts

Du kan vel ta det litt rolig når du ikke er ferdig med det forholdet du er i ennå. Selg leiligheten og flytt for deg selv. Det er jo ikke noe rart om han tror at du bare bruker han som en slags "sikkerhet" for ikke å bli alene. Rydd opp i det du står midt oppe i først, og vis at du er selvstendig. Jeg ville ikke ha sett spesielt opp til en person som sjonglerte slik som du gjør, og som hadde samboer.

Anonymkode: 824ac...d9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan vel ta det litt rolig når du ikke er ferdig med det forholdet du er i ennå. Selg leiligheten og flytt for deg selv. Det er jo ikke noe rart om han tror at du bare bruker han som en slags "sikkerhet" for ikke å bli alene. Rydd opp i det du står midt oppe i først, og vis at du er selvstendig. Jeg ville ikke ha sett spesielt opp til en person som sjonglerte slik som du gjør, og som hadde samboer.

Anonymkode: 824ac...d9c

Jeg tar det med ro, veldig med ro. Så med ro at jeg føler jeg står på stedet hvil. I over et år har jeg prøvd å komme meg ut av forholdet jeg er i nå, men samboer ‘nekter’ å gi slipp, pluss at vi har mye eiendeler sammen som må fordeles. Sånt tar tid. Men nå skjer det noe. 
Jeg bruker han ikke som sikkerhet for ikke å bli alene. Jeg digger han.
Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det med ro, veldig med ro. Så med ro at jeg føler jeg står på stedet hvil. I over et år har jeg prøvd å komme meg ut av forholdet jeg er i nå, men samboer ‘nekter’ å gi slipp, pluss at vi har mye eiendeler sammen som må fordeles. Sånt tar tid. Men nå skjer det noe. 
Ts

Dårlig unnskyldning, hadde du hatt oppriktigt lyst så hadde du avslutta allerede, og ikke venta ett år, du bare holder han på gress, så skjønner godt hvis han er usikker på deg. 

Anonymkode: 98a61...44d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han er smart som beskytter seg.

Romanser som er startet med utroskap går ofte dårlig fordi det er et dårlig karaktertrekk. Kan han egentlig stole på deg i fremtiden..? 

Anonymkode: 592d2...9c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 7.59):

Vi dater ikke. Jeg er på vei ut av et dårlig forhold, han er singel. Vi er offisielt bare venner, men det ligger noe mer i luften. Vi har kjent hverandre gjennom felles fritidsaktivitet i to år. 

Da er du kanskje tung å prate med for tiden? Mye som foregår i ditt liv. 
Du burde forøvrig være ferdig med tidligere forhold før du begynner å pleie et nytt, skjeldent noen god ide å hoppe fra forhold til forhold. 

Anonymkode: e6163...17c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dårlig unnskyldning, hadde du hatt oppriktigt lyst så hadde du avslutta allerede, og ikke venta ett år, du bare holder han på gress, så skjønner godt hvis han er usikker på deg. 

Han jeg bor med har ikke økonomi til å dra før vi får solgt unna, og jeg er ikke ond heller og hiver han ut. Men vi selger nå, så da skjer det ting. Inntil nå har vi forsøkt å fikse forholdet, må da være innafor det? Men jeg kan forstå at han kanskje også tenker at jeg holder han på gress, og det er kanskje derfor han beskytter seg litt. Full forståelse for det.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg tenker han er smart som beskytter seg.

Romanser som er startet med utroskap går ofte dårlig fordi det er et dårlig karaktertrekk. Kan han egentlig stole på deg i fremtiden..? 

Nå er jeg ikke utro. Vi har aldri gjort noe som helst upassende.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå er jeg ikke utro. Vi har aldri gjort noe som helst upassende.

Ts

Du forventer alt for mye av han. Jeg hadde hatt veldig vanskelig for å tro på en som har sagt de er på vei ut av ett forhold i ett år. 
så hadde jeg vært deg så hadde jeg bare latt ting ligge også heller tatt opp kontakten når du har vært singel en stund. Som jeg har sagt til deg før, det er turn off med folk som hopper fra ett forhold og rett inn i et annet, det vitner om ett lite selvstendig menneske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han jeg bor med har ikke økonomi til å dra før vi får solgt unna, og jeg er ikke ond heller og hiver han ut. Men vi selger nå, så da skjer det ting. Inntil nå har vi forsøkt å fikse forholdet, må da være innafor det? Men jeg kan forstå at han kanskje også tenker at jeg holder han på gress, og det er kanskje derfor han beskytter seg litt. Full forståelse for det.

Ts

Ja så du har holdt han på gress, samtidig som du har prøvd å fikse ting på hjemmebane. Da håper jeg du forstår hvis han ikke er interessert i å involvere seg med deg og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja så du har holdt han på gress, samtidig som du har prøvd å fikse ting på hjemmebane. Da håper jeg du forstår hvis han ikke er interessert i å involvere seg med deg og. 

«Holdt han på gress?» Jeg har bare snakket med han fra tid til annen.

Og jeg føler det er mest fair å ha prøvd og feilet med samboer, enn å hoppe ut og så angre, også for han.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg føler det er mest fair å ha prøvd og feilet med samboer, enn å hoppe ut og så angre, også for han.

Ts

Ja selvfølgelig så er det mer fair, men du kan ikke forvente at han venter på deg når du endelig kommer ut av forholdet, han er fri og frank til å gjøre akkurat det han vil. Utifra trådene dine så virker det nesten litt som at du forventer at han skal ta deg imot med åpne armer, og det er mye å legge på en mann du ikke er mer enn en venn med. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts

Fair? Nåja. Du har samtidig snakket intimt med en annen mann i ett år. Tipper din samboer ikke vet om det. 

Synes ikke du har oppført deg fair ovenfor noen av dem. Og det kan det fort hende at nymannen også tenker 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte han i går. Han tok ikke telefonen.

Så gikk det to minutter og han ringte meg tilbake. «HEI!» Vi snakket i godt og vel en time om løst og fast. Fine ting, kjipe ting. Han avsluttet med «det var veldig hyggelig å snakke med deg.» 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 7.43):

Jeg sendte han en melding og spurte om jeg kunne ringe, og han svarte at han var på vei ut. «Hva med på tirsdag, da?» Det var greit hvis jeg ringte etter kl 20.

Ikke noe mer. Var det en avvisning? Har sånn passe lyst til å ringe han nå.

Ja du blir avvist. 

Anonymkode: 18394...368

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 9.54):

Du har rett. Jeg skal skjerpe meg.

Jeg vil bare ikke virke masete, og fikk det plutselig for meg at det kunne tolkes masete å be om en annen dag når han sa det ikke passet akkurat der og da. Jeg følte jeg presset han litt, og det vil jeg ikke. 

Du vil ikke virke masete, men du "truer med silent treatment" fordi han ikke kunne snakke med deg EN dag? 
Du er ikke bare masete, du er veldig kravstor. 

AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 6.32):

Ts

Hvor lenge har du tenkt holde han på gress? Hvor lenge mener du han skal stille opp å snakke med deg akkurat når du vil? Og hvor lenge har du tenkt å leke med følelsene hans? 

Om jeg hadde falt for noen som var på vei ut av ett dårlig forhold, så hadde jeg snudd å gått om de ikke faktisk gjorde noe veldig aktivt for å komme seg ut av forholdet, og jeg hadde ikke ventet mer enn en måned eller to. 
Hadde det gått lengre tid, så hadde jeg gått ut i fra at personen var uærlig, ikke hadde tenkt forlate eksen, lekte med følelsene mine, og likte få i pose og sekk. Jeg hadde absolutt ikke akseptert at noen lekte med meg på den måten i lengre tid. 

Anonymkode: 53ede...9fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...