AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Har prøvd spinning noen ganger nå og ønsker å fortsette med det. Tenkte å kjøpe spinningsko. Fikk beskjed fra instruktør å kjøpe sånn metall tings under skoene (cleats?), men det finner jeg ikke. Så jeg blir ganske forvirra.. hvordan finner jeg slike cleats? Jeg tenkte å bestille disse på nett https://www.xxl.no/shimano-xc100-atb-w-shoe-21-black-40/p/1181556_1_size_1 Må man ha slike cleats? Hvor finner jeg de? Hva er vitsen med de? Monterer jeg de selv? Anonymkode: d9278...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Nå er det over 10 år siden jeg kjøpte mine spinningsko, men jeg mener de var inkludert cleats. Du kan jo kontakte XXL direkte og høre! Du trenger dem for å kunne feste skoen til pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Du finner det jo ved å søke på Google, feks Shimano cleats. Du må ha slike hvis du skal feste skoene til pedalene, ja. Vitsen med det er vel at ulike sko kan kobles til ulike pedaler/pedalsystemer, med ulike utløsningsmekanismer og eventuelt skiftes ut ved behov, samt at de kan justeres til riktig posisjon for foten. Ja, du monterer dem selv Anonymkode: 66e0a...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Gå på sportsbutikken og si at du skal ha spinningsko med cleats, du kan ingenting om dette og må få hjelp. Det gjorde jeg, og de monterte cleats for meg. Anonymkode: 436fd...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå