AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har ett punkt på høyre side av korsryggen som blir vondt f.eks hvis jeg har trent markløft (gjør ikke det lenger, hadde vondt lenge etter sist gang jeg gjorde det), eller trener hofter el.l. Har vært hos kiropraktor og fysio, fått øvelser osv. De finner ikke ut noe. Men jeg tenker selv, er det ikke mulig at den typen trening kan gjøre så en «hovnet» muskel presser litt på en nerve? Jeg kan ikke så mye om anatomien i korsryggen. En kiropraktor sa jeg var litt hoven i korsryggen, en annen mente jeg skulle trene opp hoftene pga ustabilitet. Men får vondt etter jeg har trent forskjellige øvelser. Hva skal man gjøre da? Anonymkode: 8f676...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 20. mars 2023 #2 Del Skrevet 20. mars 2023 Følger denne, har samme problemet😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 1. På hvilken måte er det vondt. Er det vondt-vondt, eller er det mer en stølhetsfølelse ala en følelse av at du har brukt muskelen? 2. Forsvinner smerten dersom du ikke gjør øvelser som forverrer tilstanden, eller er den konstant? Anonymkode: a843f...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 1. På hvilken måte er det vondt. Er det vondt-vondt, eller er det mer en stølhetsfølelse ala en følelse av at du har brukt muskelen? 2. Forsvinner smerten dersom du ikke gjør øvelser som forverrer tilstanden, eller er den konstant? Anonymkode: a843f...584 Det er ikke så vondt at jeg trenger smertestillende, men kjenner at noe ikke er som det skal. Vanskelig å forklare, men ikke følelse av stølhet. Noen ganger føles det og i låret, kneet eller under hælen. Så skulle jo tro det var en nerve. Har tatt mr, viste ikke noe. Etter markløft (som jeg tror var grunnen), forsvant det etter lang tid, flere måneder. Men så kan det komme og gå i kortere perioder. Anonymkode: 8f676...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå