Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trener styrke 2-3 ganger i uka, går intervaller på mølla med stigning ca 2 ganger i uka, og prøver å gå tur med rask gange 30 minutter hver dag. Nysgjerrig på hva andre gjør! 

Anonymkode: 18511...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

hver dag. Varigheten ligger mellom 25 og 75 minutter. 

75 minutter inneholder kardio + styrke. Hvis det blir mindre enn en time, blir det som oftest enten eller 

Anonymkode: 85097...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke fem dager i uka og har nettopp begynt med intervaller på mølla én dag i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omtrent som deg, 2-3 økter med styrke og 2-3 økter med løping (varierer mellom langkjøring og intervaller). Prøver å gå en tur de dagene jeg ikke trener.

Anonymkode: 21493...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4 dager i uke på treningssenter, to overkroppsøkter og to underkroppsøkter. Går minst 5 km hver dag. Jogger et par ganger i mnd. Altfor sjelden, blir som regel litt mer om sommeren.

Anonymkode: d112d...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ca 5 dager i uka og da en kombinasjon av styrke og kondisjon. Prøver å være flink med hverdagsaktivitet utenom, men lykkes ikke så veldig med det. 

Anonymkode: 0902a...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ganger pr.uke. Styrke, utholdenhet og kondisjon. Blir noen skiturer/trugeturer i vintersesong og ellers turer i skog/mark i litt ulent terreng…. C’’.)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver dag. 6 dager styrke overkropp/underkropp annenhver dag, en dag med løping(løper 10-13km). Trener minst 90 min hver dag.

Anonymkode: 31087...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i snitt annen hver dag, og med gåturer de dagene jeg ikke trener. Har småunger så er aktiv ellers også, og kroppen min trenger hvile også, så fornøyd med det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trener hver dag, mest styrke, så da gidder jeg ikke mer enn 30-40 minutter hver gang.

Anonymkode: 5b10f...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ca. 4 dager i uken - styrke. Er svært aktiv i jobbsammenheng og løper stort sett hele dagen. 

Anonymkode: 182ad...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener 2-3 ganger per uke, er alene med barn og det er alt jeg får til (står da opp og trener før de våkner). 

Løper og trener styrke. 

Anonymkode: 8d3f6...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger på 6-10 timer trening i uka, fordelt over 4-6 økter. Fast er to fullkroppsøkter, tar av og til en tredje økt kun på overkropp. Beina mine får kjørt seg nok med løping, fjellturer og en del topptur på ski, så blir kun styrke på bein to ganger i uka. Trener intervaller innendørs hvis jeg ikke føler for å løpe ute i drittvær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener 5-6 dager i uken, 3 økter med styrke og 3 med løping. 

Anonymkode: 1b916...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/6 ganger hver uke, mellom 1 og 1,5 time hver gang.  Mye utholdenhet (sykle/jogge/trappemaskin), men litt styrke også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på treningssenter alt fra 0 til 7 dager i uka. Men går til og fra jobb hver dag, som er 30 min en vei :)
Så alt avhenger litt av hva du tenker på er "trening". Det å faktisk gå inn for å trene skjer litt etter motivasjon og situasjon i livet. Har ett mål om minimum 3 økter på treningssenter, alt over er bare bra :) Det er da både styrkeøkter og cardio på planen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...