AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #41 Del Skrevet 24. mars 2023 baldrian skrev (På 19.3.2023 den 19.06): Jeg tror faktisk noe av hensikten med fortellingen er å lære barn å telle til ti og forstå litt av tallbegrepene, altså ikke bare ramse opp tallrekka. Jeg tror man må finne andre historier hvis de skal lære om sikkerhet til sjøs. De lærer sant nok tallrekka men forståelse av antall er ikke til stede. Geita deler ut et tall til hvert dyr. Dette dyret og det samme tallet gjentas, noe som understreker at geita ikke vet hva han snakker om😂 Anonymkode: 8ae53...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #42 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg vil gjerne sende inn en formell klage på sangen "Det snør, det snør". For det første, så snør det ikke. Og når det snør her er det såpass lite at det ikke kvalifiserer som "mye mer enn før". Hele sangen er villedende. Anonymkode: 55760...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #43 Del Skrevet 24. mars 2023 Minitroll skrev (På 22.3.2023 den 23.42): Det verste med denne boken er jo at alle dyrene er så skeptiske til å bli talt av geita. « ikke tell meg!!» men de tenkte nok at geita hadde en pakt med djevelen. Også et godt poeng! At ALLE skulle bli så forarget over å bli telt gir ingen mening! Bare rør fra den godeste Prøysen! Anonymkode: 7e79d...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #44 Del Skrevet 25. mars 2023 Det er nok endel andre logiske brister i den fortellingen som er vesentlig større… Anonymkode: 48c65...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå