AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg har giftet meg to ganger. Første gangen var med ungdomskjæresten, da giftet vi oss etter ca 10 år sammen. Da hadde vi et klassisk kirkebryllup med middag, taler og fest. Det endte fordi han plutselig ble rastløs, sinna osv, og meldte seg helt ut av familien, vi hadde da et barn på ca 1 år. Jeg skulle aldri gifte meg igjen, men så traff jeg mannen min..🙈😅 Siden jeg hadde vært gift før, og ingen av oss ønsket et stort bryllup, ble det et lite. Vi ble viet av en fra tinghuset, som kom til oss, og vi hadde kun den nærmeste familien, totalt 25 stk. Vi hadde koldtbord, kaker, ingen alkohol, ingen taler og sanger. Vi bare tok med de tingene vi ville og gjorde det til vårt helt eget. Det var langt ifra et tradisjonelt bryllup. Han hadde dress, og jeg hadde en enkel kjole. Fineste dagen. Anonymkode: 2976e...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Første bryllup: klassisk shit-show med drama og en drittsekk av en ex-mann 🤢🤮🤬 Andre bryllup: minimalistisk, intimt og perfekt for oss 🥰👌💍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 Har en nabo som har giftet seg tre ganger, og kjørt skikkelig store bryllup hver gang. Selv tredje gangen, da skulle det selvfølgelig feires i Italia på vingård med 50 gjester. Det er jo unektelig litt merkelig, men hun har troa på kjærligheten fortsatt. Anonymkode: 9fdd1...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 20. mars 2023 #4 Del Skrevet 20. mars 2023 Første gang med HM kjole på et rådhus i utlandet, kun han og jeg. Og glad er jeg for det at det ikke ble gjort så mye utav det, for det ekteskapet varte ikke lenge for å si det sånn. Makan til sjukt dårlig valg av ektemann. Skjemmes ennå over tabben for 25 år siden. Gang nr. to, i kirka, med nydelig brudekjole (har aldri følt meg vakrere), selskap med de aller beste vennene og familie, med skikkelig god mat og fri bar. Stor suksess, fantastisk stemning! Og ikke minst, rett mann denne gangen😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 Hadde bryllupsfest begge gangene, men første gangen var nok mer "foreldrestyrt" siden vi var ganske unge (21). Andre gangen, 10 år senere, lagde vi en fest som var mer "oss". Da var det heller ikke naturlig å involvere foreldrene våre i planlegging osv. Men jeg hadde mange av de samme folka fra min side på begge festene. Anonymkode: 3c30a...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Del Skrevet 20. mars 2023 Kirka og bryllupsfest første gangen, rådhuset og restaurant med forlovere andre gangen. Ingen av dem varte, så nå tror jeg at jeg er ferdig 😄 Anonymkode: 2ffdd...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mars 2023 #7 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kirka og bryllupsfest første gangen, rådhuset og restaurant med forlovere andre gangen. Ingen av dem varte, så nå tror jeg at jeg er ferdig 😄 Anonymkode: 2ffdd...b26 Samme her bortsett fra at det var et litt større arrangement på restaurant andre gangen. Jeg trodde også at jeg var ferdig, men av praktiske og juridiske grunner ble det en tredje gang og da etter mange år som samboere. Meget behersket affære i pent hverdagstøy på et helt vanlig kontor med en vigsler fra Holistisk forbund. Vi ble enige om å gjøre det slik i stedet for å styre med en mer utfyllende samboerkontrakt/testamente hos en advokat siden vi tross alt begynner å bli godt voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #8 Del Skrevet 20. mars 2023 Leo skrev (3 minutter siden): Samme her bortsett fra at det var et litt større arrangement på restaurant andre gangen. Jeg trodde også at jeg var ferdig, men av praktiske og juridiske grunner ble det en tredje gang og da etter mange år som samboere. Meget behersket affære i pent hverdagstøy på et helt vanlig kontor med en vigsler fra Holistisk forbund. Vi ble enige om å gjøre det slik i stedet for å styre med en mer utfyllende samboerkontrakt/testamente hos en advokat siden vi tross alt begynner å bli godt voksne. Jeg er 40, jeg tror toget er gått for min del 😄 Men så fint du fant noen å leve livet med etter hvert Anonymkode: 2ffdd...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå