AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Har brukt vannfast mascara i 25 år fordi alle "ikke vannfaste" mascaraer har gitt meg pandaøyne. Leste nettopp at vippene og huden rundt øynene blir ødelagt, ved å bruke sminkefjerner for vannfast mascara over lang tid. Vippene mine har blitt korte, tørre og blasse, men jeg er 50 så det er kanskje naturlig? Anonymkode: 71f7f...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har brukt vannfast mascara i 25 år fordi alle "ikke vannfaste" mascaraer har gitt meg pandaøyne. Leste nettopp at vippene og huden rundt øynene blir ødelagt, ved å bruke sminkefjerner for vannfast mascara over lang tid. Vippene mine har blitt korte, tørre og blasse, men jeg er 50 så det er kanskje naturlig? Anonymkode: 71f7f...9a5 Har,du prøvd denne? Denne blir jeg ikke sort under øynene av. Lett å fjerne, og sitter like bra som en vannfast mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Del Skrevet 19. mars 2023 Ikke min tråd, men Flusa kan du si navnet på den maskaraen? Jeg klarer ikke lese hva som står på den 😅 jeg også skulle gjerne hatt en som ikke er vannfast og ikke gir pandaøyne... Anonymkode: 9bf01...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke min tråd, men Flusa kan du si navnet på den maskaraen? Jeg klarer ikke lese hva som står på den 😅 jeg også skulle gjerne hatt en som ikke er vannfast og ikke gir pandaøyne... Anonymkode: 9bf01...913 Ikke meg du spør, men det er nok denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg brukte en vannfast maskara i en kort periode før. Sluttet med det, fordi jeg opplevde at vippene mine falt ut og ble ødelagte og korte selv om jeg brukte en sminkefjerner som var ment til å fjerne vannfast maskara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 19. mars 2023 #6 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg bruker rensevann, fukter en bomullspad, bretter den over pekefingeren og beveger fingeren på samme måte som jeg påfører mascara, er ikke så mye borti huden i det hele tatt siden jeg ikke gnir mascaraen rundt overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Del Skrevet 19. mars 2023 flusa skrev (6 timer siden): Har,du prøvd denne? Denne blir jeg ikke sort under øynene av. Lett å fjerne, og sitter like bra som en vannfast mascara. Hvilket merke? Litt vanskelig å se Ts Anonymkode: 71f7f...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #8 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilket merke? Litt vanskelig å se Ts Anonymkode: 71f7f...9a5 Det er Loreal xxl mascara. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Del Skrevet 19. mars 2023 Sensai 38° har vært min trofaste i mange år. Den er vannfast, men vannløselig over 38 grader. Da kan den enkelt skylles/vaskes av. Anbefales 😊 Anonymkode: 1380f...68b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå