AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #1 Del Skrevet 18. mars 2023 Hei, jeg lurer på hva som er vanlig å kjenne av smerter helt i starten av graviditeten. Har helt siden 6 dpo kjent på stikkninger, litt ligamentaktige strekninger i lyskeområde pluss en slags følelse av «en liten ball» i symfyseområdet. Har ikke kommet langt, er bare i uke 4 et sted, men jeg opplever at smertene/ubehaget har endret seg de siste dagene.. fra sånn som beskrevet ovenfor til mer en slags smerte i skjeden/livmortappen pluss mer menslignende smerte. Ikke noe blod foreløpig. Men er jo redd for at dette er tegn på SA/kjemisk.. Noen her som har opplevd at smerter endret kvalitet på denne måten, og at det likevel gått bra..? Anonymkode: 060a1...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plomm Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Jeg hadde menssmerter fra veldig tidlig av og ut hele første trimester.. Så det i seg selv er ikke noe dårlig tegn hvertfall. Barnet er 7mnd nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå