Gå til innhold

Fordeling av middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En pakke kjøttdeig burde være mer enn nok til alle med mindre måltidet kun består av chips og kjøttdeig. Jeg elsker nachos. Når jeg lager det er kjøttet en liten del av måltidet. I tillegg kommer rikelig med fersk salsa, refried beans (kanskje det beste med hele måltidet), guacamole, sæterrømme, ost, og grønnsaker. Nam!

Det mannen gjorde var veldig rart, og kanskje passivt aggressivt?

Anonymkode: d3920...151

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

En pakke kjøttdeig burde være mer enn nok til alle med mindre måltidet kun består av chips og kjøttdeig. Jeg elsker nachos. Når jeg lager det er kjøttet en liten del av måltidet. I tillegg kommer rikelig med fersk salsa, refried beans (kanskje det beste med hele måltidet), guacamole, sæterrømme, ost, og grønnsaker. Nam!

Det mannen gjorde var veldig rart, og kanskje passivt aggressivt?

Anonymkode: d3920...151

Men her ØNSKER barna mer kjøttdeig, så da hjelper det ikke at DU liker å ha lite kjøtt i maten. Og antakeligvis så spiser faren en halv kjøttdeig, mens mor og to barn må dele på 200g. Altså 67gram hver.

Anonymkode: 966d6...f69

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for svar alle sammen. Sjelden KG er så enstemmige. 
Jeg sa selvsagt i fra og da ble han irritert. Han har aldri gjort tilsvarende tidligere og han er alt annet enn egoistisk ellers, så dette satt meg skikkelig ut. Tok det opp igjen senere på kvelden og sa at dette var uakseptabel oppførsel, noe han sa seg enig i og beklaget. 

Neste gang kjøper vi mer kjøtt. Vi har selvsagt også både salsa, guacamole, rømme og grønnsaker til maten. 

Anonymkode: 0f00e...f0f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...