Gå til innhold

Anbefaling av dildo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjøp Womanizer og du vil aldri savne en mann mer 😘

Anonymkode: 59b35...9ea

Det finnes ikke et leketøy som kan erstatte en mann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frkego skrev (1 time siden):

Det var som et svar til innlegget jeg svarte på, at jeg altså ikke var uenig i at de kan være lurt å lese seg opp mtp. behov. Hun nevner blant annet Womanizer, men det er noe helt annet enn både dildo og vibrator, noe man ikke vet uten å lese seg opp. Sexleketøy er dyrt og kjipt med mange bomkjøp. Ved å lese hva andre anbefaler (slik som denne tråden) eller hva som står av beskrivelser og kundeomtalelser i nettbutikkene vil man lettere kunne velge riktig ut fra sine behov. Og det er veldig generaliserende å si at man har «grei nok økonomi» når man er 50 år da dette er langt fra sannheten for mange. Mange på 50 som ikke har rom i budsjettet til sexleketøy for flere tusen 😅

Joda, det kan jo forsovidt være sant. 

Men, man har vel kanskje 1200kr og sette av? Da har får man gjerne 2 eller 3 forskjellige man kan prøve. 

Tenkte bare at det høres og virker litt avansert ut om man "må" lese seg opp på "emnet". Og det er jo så forskjellig hva man liker, så sånn sett tenkte jeg vel at det beste er bare å kjøpe inn. 

Men, jo. Kanskje ikke alle har så "romslig" økonomi, tenkte ikke helt på det. 😇

Anonymkode: 488b8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mr Hankeys Toys selger et bredt utvalg av dildoer. Ulike størrelser, fasonger, farger og utseende.

.

Anonymkode: a8d36...726

link ? :) Fant ikke noe når jeg googlet

Anonymkode: 488b8...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler vibrator istedenfor dildor, hilsen ei med 35 års erfaring m.mere. 😘

Anonymkode: 5352b...949

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanasal skrev (4 timer siden):

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Anbefaler rabbit vibrator sterkt. Jeg har ulike, liker veldig godt den fra fifty shades serien.

Enig.

kan også anbefale fifty shades serien.

Min personlige favoritt er Greedy girl mini. 
 

En ren dildo er penger ut av vinduet.

Anonymkode: c15db...1f0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Ja, da vil jeg anbefale deg en enkel vibrator. Da kan du ligge behagelig i sengen, og legge vibrator på klitoris, og bare vente på orgasmen. 

 

Med dildoer, og rabittvibratorer, så må man gjerne "jobbe litt mere". 

 

 

Anonymkode: 488b8...c07

Jeg har annen erfaring.

Med min favoritt rabitt, så kommer jeg bokstavelig talt på 30 sekunder.

Med en ren vibrator av type bullet, så tar det lengre tid og må jobbe mer. 
 

Foretrekker noe med større og mer solid motor en de små hylende typ bullet.

Anonymkode: c15db...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrøkenFri skrev (1 time siden):

Det finnes ikke et leketøy som kan erstatte en mann. 

Samtidig finnes det ikke en mann som kan erstatte orgasmene man kan få av et kvalitetsleketøy. Det er ikke fysiologisk mulig.

Anonymkode: c15db...1f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanasal skrev (4 timer siden):

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Snakk for deg selv..

Anonymkode: 3877a...60a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har annen erfaring.

Med min favoritt rabitt, så kommer jeg bokstavelig talt på 30 sekunder.

Med en ren vibrator av type bullet, så tar det lengre tid og må jobbe mer. 
 

Foretrekker noe med større og mer solid motor en de små hylende typ bullet.

Anonymkode: c15db...1f0

Ja, det er derfor jeg sier man bare må ta fram kortet og begynn og kjøpe! 

 

Det er så veldig forskjellig. 

Selv, liker jeg både vibrator, enkel dildo, og rabitvibrator. Men, jeg elsker og kjøpe inn masse forskjellige fine leketøy, som har fine farger og fasonger. 

 

Men, man er så forskjellig. Så man må bare handle litt, og finne ut hva man liker :) 

Anonymkode: 488b8...c07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Samtidig finnes det ikke en mann som kan erstatte orgasmene man kan få av et kvalitetsleketøy. Det er ikke fysiologisk mulig.

Anonymkode: c15db...1f0

Har forsøkt en god del leketøy, både alene og med partner. Foreløpig har ingenting klart å gi meg like kraftige orgasmer som mannen klarer. Raskere ja, men langt fra like gode. Så enten er jeg eller mannen et fysiologisk unikum. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Amanasal said:

Ja, du vil ha vibrator ikke dildo, dildo gir jo ingenting 🙈

Anbefaler rabbit vibrator sterkt. Jeg har ulike, liker veldig godt den fra fifty shades serien.

Det er ikke alle enige om, den jeg kjenner best på slike greier liker bast en myk silikondildo og en i glass. Vibratorer er helt feil for henne. 

https://www.orion-shop.no/artikkel/dildo-hitsens-3-50008150000

https://www.orion-shop.no/artikkel/glassdildo-05208880000

Så her er det bare å prøve til man finner det man liker best.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har annen erfaring.

Med min favoritt rabitt, så kommer jeg bokstavelig talt på 30 sekunder.

Med en ren vibrator av type bullet, så tar det lengre tid og må jobbe mer. 
 

Foretrekker noe med større og mer solid motor en de små hylende typ bullet.

Anonymkode: c15db...1f0

Er det ikke hyggelig hvis det varer litt lenger?

Sex er noe annet, men 30 sekunder der er jo per definisjon et "arbeidsuhell" - for en mann 😛 Med ganske god margin. Sånn for å sette det i perspektiv. Føles vel bedre å bruke litt ekstra tid på å komme inn i det (pun intended).

Anonymkode: ace59...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Oi oi! Her ble det mye å velge mellom 😃 Så overrasket og glad for engasjementet i en post jeg trodde få ville svare på, siden jeg er godt voksen og ønsker noe for meg selv og ikke inn som ekstra stimuli sexuelt i parforhold.

Har aldri prøvd noe utover penis hos mann og egne fingre under onani, så helt blank på hva jeg skal se etter. Ønsker noe som er enkelt og godt, når jeg nå er alene. Tenker punkt en er stimuli av klitoris, noe inn i vagina kan være hyggelig, men ikke et must, Anus stimulering har jeg ikke behov for.

Tusen takk for alle forslag, jeg kan gjerne lese meg opp på tema, men setter mest pris på direkte forslag for en som er helt ukjent i denne verden. Tusen takk ❤️

Anonymkode: be224...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig fornøyd med womanizer duo, gir meg kraftige og dype orgasmer - er definitivt min favoritt! Har hatt endel sexleketoy opp gjennom årene, men ingen slår denne. Når det gjelder dildo anbefaler jeg denne fra sinful.  Den er bøyelig sånn at man du kan ha den i den vinkelen som treffer g-punktet best. Digg å bruke sammen med en klitorisvibrator.

Hilsen en 52-åring

https://www.sinful.no/willie-city-luxe-lover-superrealistisk-silikondildo-20-cm

 

Anonymkode: 1b2f5...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er utrolig fornøyd med womanizer duo, gir meg kraftige og dype orgasmer - er definitivt min favoritt! Har hatt endel sexleketoy opp gjennom årene, men ingen slår denne. Når det gjelder dildo anbefaler jeg denne fra sinful.  Den er bøyelig sånn at man du kan ha den i den vinkelen som treffer g-punktet best. Digg å bruke sammen med en klitorisvibrator.

Hilsen en 52-åring

https://www.sinful.no/willie-city-luxe-lover-superrealistisk-silikondildo-20-cm

 

Anonymkode: 1b2f5...1d0

Jeg har også denne, bare 22 cm. Jeg liker den veldig godt og kombinerer det med en liten vibrator på klitorisen. 

Jeg må ha klitorisstimuli for å komme, men orgasmene blir veldig mye mer intense og deilige dersom jeg bruker dildo samtidig. 

Anonymkode: 7e7c0...82e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 22.52):

Er det ikke hyggelig hvis det varer litt lenger?

Sex er noe annet, men 30 sekunder der er jo per definisjon et "arbeidsuhell" - for en mann 😛 Med ganske god margin. Sånn for å sette det i perspektiv. Føles vel bedre å bruke litt ekstra tid på å komme inn i det (pun intended).

Anonymkode: ace59...f9e

Jeg kan bruke så lang tid jeg vil, om det er poenget og jeg ønsker det. sjelden jeg gidder å bruke lang tid på å onanere.

Samtidig ønsker jeg ofte bare orgasmen min, så jeg kan legge meg til å sove. Da er rabbiten perfekt. Over på sekunder 💃🏼
 

Når det er sagt, så heller en mann som varer 30 sekunder, enn en som må bruke 30 minutter 🙃.  En mann som penetrerer meg gir meg ikke særlig mye. Om han i tillegg skal holde på lenge, blir jeg bare sår. Det er jo så mye sex som er mye deiligere en akkurat samleie/penetrasjon💃🏼

Anonymkode: c15db...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...